Hotel Crowne Plaza Dubai

امتیاز 3.6 از 5 | از 107 کاربر
Hotel Crowne Plaza Dubai
Hotel Crowne Plaza Dubai
Hotel Crowne Plaza Dubai
Hotel Crowne Plaza Dubai
Hotel Crowne Plaza Dubai
Hotel Crowne Plaza Dubai
Hotel Crowne Plaza Dubai تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Crowne Plaza Dubai

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

همانطور که میدانید امروزه شهر دبی از پرگردشگرترین شهرهای دنیا به شمار می آید و این امر باعث شده است که هتل های بسیاری در این شهر تأسیس شود. هتل کرون پلازا دبی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره دبی به حساب می آید که دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در اطراف ایستگاه های مترو واقع شده است. هتل کرون پلازا در فاصله کوتاهی از منطقه الرقه و در خیابان شیخ زاید که یکی از اصلی ترین خیابان های شهر می باشد قرار دارد و دسترسی بسیار مناسبی را برای توریست ها ایجاد نموده است.

اتاق های هتل کرون پلازا

خوب است بدانید که اتاق های موجود در کرون پلازا دبی که تعداد آن ها به طور تقریبی 300 واحد است، در انواع مختلفی هستند که به شرح زیر می باشند:

  1. اتاق های دلوکس با ظرفیت سه نفر و متراژ 29 متر مربع (دو بزرگسال و یک کودک)

  2. اتاق های خانوادگی با ظرفیت چهار نفر و متراژ 42 متر مربع (دو بزرگسال و دو کودک)

  3. آپارتمان های یک خوابه با ظرفیت سه نفر و متراژ 62 متر مربع (دو بزرگسال و یک کودک)

  4. آپارتمان های دو خوابه با ظرفیت چهار نفر و متراژ 85 متر مربع (دو بزرگسال و دو کودک)

  5. سوئیت های لوکس و متراژ 29 متر مربع

در هر یک از اتاق ها و سوئیت های موجود در این هتل امکانات بسیاری برای گردشگران تور دبی و مسافران در نظر گرفته شده است که برخی از آن ها عبارتند از حمام اختصاصی با دوش مخصوص، سرویس بهداشتی، یخچال، رادیو، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان شیک، وای فای رایگان، تلفن، سرویس روزانه، تهویه مناسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، تخت های لوکس، میز کار، کمد لباس و وان.

امکانات هتل کرون پلازا دبی

در هتل Crowne Plaza امکانات و خدمات رفاهی تفریحی متنوعی در اختیار مسافران قرار می گیرد که اقامت را برای آن ها دلپذیرتر می کند. امکانات تفریحی هتل عبارتند از: استخر شنا، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی با مربی شخصی، مبلمان فضای باز، تورهای گردشگری در شهر، وای فای رایگان، سالن ماساژ، اسپا، حمام آبگرم و برنامه های تفریحی و شاد. استخر هتل دارای فضای باز نیز می باشد که امکان استراحت در حین شما را برای گردشگران تور دبی مهیا می کند. همچنین در ازای پرداخت هزینه می توانید در کلاس هایی که برای آشنایی با آداب و رسوم محلی و غذاهای بومی برگزار می گردد نیز شرکت کنید و لحظات مهیجی را پشت سر بگذارید.

امکانات رفاهی هتل عبارتند از: اتاق ماساژ، امکانات ویژه معلولین، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، انواع کافه ها و رستوران ها، پارکینگ رایگان، سالن زیبایی، میزی از نوشیدنی های متنوع و بین المللی، خدمات آرایشی برای بانوان، شاتل فرودگاهی برای رفت وآمد آسان تر، دربانی، صرافی، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، میز تور، پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، واکس کفش، اتوشویی، خشکشویی، کافی نت، مرکز تجاری، 15 سالن کنفرانس، اطفای حریق، دوربین مداربسته جهت امنیت بیشتر، نظافت اتاق ها، اتاق های سیگاری، اجاره اتومبیل، اتاق های عایق صدا برای آرامش بیشتر مسافران، فروشگاه برای خریدهای روزانه، آسانسور، اتاق های ماه عسل مخصوص زوج های جوان، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیر سیگاری و روزنامه. اگر دارای گواهی بین المللی هستید و تمایل دارید خود به گشت و گذار در شهر بپردازید، امکان اجاره اتومبیل های لوکس برای شما فراهم گشته است. همچنین اگر قصد دارید به مراکز خرید شهر بروید ولی کودکان شما علاقه ای به این کار ندارند، می توانید آن ها را به مرکز نگهداری از کودکان بسپارید و با امنیت خاطر به خرید بروید.

کارکنان این هتل به زبان های عربی، هندی، فیلیپینی و انگلیسی تسلط دارند و از این طریق می توانند با مسافران ارتباط برقرار کنند. 

رستوران هاو کافی شاپ های هتل 5 ستاره کرون پلارا

در این هتل لوکس، رستوران های متنوعی وجود دارد که انواع غذاهای بومی، بین المللی و دریایی را با کیفیتی مناسب سرو می کنند. اسامی رستوران ها و کافه های هتل به شرح زیر می باشند:

رستوران برزیلی چاماس چور اسکانیا، رستوران کاپوچینو، رستوران بین المللی آل دانا، رستوران ژاپنی ساکورا، رستوران ایتالیایی ال فرسکو، رستوران آسیایی واگاماما، رستوران مدیترانه ای تنورو د کافه

فاصله هتل Crowne Plaza از مکان های گردشگری دبی

  • ساحل جمیرا 2.4 کیلومتر

  • فرودگاه دبی 8.4 کیلومتر

  • فرودگاه بین المللی الشارجه 26.6 کیلومتر

  • دبی مال 2.5 کیلومتر

  • برج خلیفه 2.7 کیلومتر

  • برج العرب 13 کیلومتر

  • آکواریوم دبی 14.7 کیلومتر

  • دبی فریم 4 کیلومتر

  • مسجد بزرگ 8 کیلومتر

  • پل معلق 8.5 کیلومتر

مقررات هتل کرون پلازا در دبی

  • ساعت ورود به اتاق ها 15 الی 23:59 و ساعت تحویل دادن آن ها 12 می باشد.

  • استعمال دخانیات تنها در اتاق ها و مکان های مشخص شده مجاز است.

  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است. 

  •  سنین 18 سال به بالا بزرگسال به حساب می آیند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است