Hotel Golden Tulip Nihal Palace

امتیاز 3.8 از 5 | از 104 کاربر
Hotel Golden Tulip Nihal Palace
Hotel Golden Tulip Nihal Palace
Hotel Golden Tulip Nihal Palace
Hotel Golden Tulip Nihal Palace
Hotel Golden Tulip Nihal Palace
Hotel Golden Tulip Nihal Palace
Hotel Golden Tulip Nihal Palace تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Golden Tulip Nihal Palace

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

دبی یکی از شهرهای زیبای امارات می باشد که به خاطر آب و هوای خوب و ساحلی بودن شهر، مورد توجه بسیاری از توریست ها قرار گرفته است. این شهر که در جنوب ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد، امروزه به یکی از بزرگ ترین شهرهای تجاری جهان تبدیل شده است. در این شهر انواع مختلفی از هتل ها نیز وجود دارند که از نظر قیمت بسیار مناسب بوده و افراد بسته به سطح بودجه و انتظارات خود می توانند هر یک از آن ها اقامت کنند. اگر تا به حال به این شهر زیبا و دیدنی سفر نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در تعطیلات خود برنامه رفتن به آن جا را بگنجانید. 

در هنگام  سفر اولین و مهم ترین چیزی که باید نظر گرفت، محل اسکان است، زیرا وقتی شما محیطی زیبا، امن و راحتی را برای اقامت خود انتخاب کنید قطعا از سفر خود لذت خواهید برد و خاطراتی زیبا را از آن شهر برای همیشه در ذهن تان خواهد ماند. یکی از لوکس ترین محل های اسکان مسافران در دبی هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace  است که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در دبی بوده که در منطقه دیره قرار دارد و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد.

هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی که در برای مهمانان خود در نظر گرفت است، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد که باعث شده گردشگران بسیاری در سفر به دبی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس تا مرکز شهر 1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی حدودا ۴ کیلومتر می باشد که به راحتی می توانید در عرض 7 دقیقه خود را به آن جا برسانید.

هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس دارای 135 اتاق در 7 طبقه است که هر یک از اتاق های هتل از نظر چشم انداز و ظرفیت انواع مختلفی دارند و بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام که مد نظرتان است را انتخاب کنید. نمای بیرونی این هتل بسیار زیبا  بوده و نمای درونی آن نیز جذاب و آرامش بخش است.

هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace  به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران در نظر گرفته است، یکی از پیشنهاد های تورهای دبی به گردشگران می باشد. همچنین زیبایی و جذابیت این هتل به حدی است که اگر یک بار در آن اقامت داشته باشید، قطعا در سفر بعدی خود نیز این هتل را برای اسکان انتخاب می کنید.

 در ادامه می خواهیم هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace را به شما معرفی کنیم، تا اگر قصد سفر به دبی را دارید برای اسکان این هتل زیبا را انتخاب کرده و خاطرات خوشی را برای خود به ثبت برسانید. 

امکانات رفاهی هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace  

همانطور که گفتیم هتل Golden Tulip Nihal Palace، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا در پایان سفر، خاطره ای خوش از شهر زیبای دبی را به یادگار داشته باشند. برخی از این امکانات عبارتند از:

یکی از ویژگی های بسیار خوب هتل پذیرش 24 ساعته مهمان می باشد که افراد در هر ساعتی که وارد شوند در این هتل پذیرش خواهند شد. همچنین کارکنان آن ترکی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. از این رو وقتی در این هتل ساکن هستید مشکلی برای رفع نیازهای مورد نیاز خود نخواهید داشت. علاوه بر آن هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس، برای مسافران خود تا زمانی که مستقر هستند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. 

از دیگر امکانات این هتل دسترسی به اینترنت رایگان در تمام قسمت ها می باشد. هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace  خدمات خشکشویی و اتوشویی را نیز برای مسافران فراهم کرده است. در هنگام ورود به هتل، باربر وسیله ها و چمدان هایتان را تا اتاق مورد نظر منتقل می کند. در آن جا شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.

در هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس خدمات سلامت و زیبایی مانند باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، اسپا، ماساژ، پدیکور، مانیکور، چترهای خورشید و خدمات آرایشی نیز برای مسافران وجود دارد که باعث رضایت بالای مسافران از این هتل شده است. 

این هتل امکان کرایه اتومبیل برای گردش در شهر را نیز برای مسافران فراهم کرده است. همچنین در قسمت بام این هتل استخر روباز همراه با صندلی های آفتاب گیری و در قسمت رستوران هتل میز بیلیارد نیز قرار دارد که علاقه مندان به آن می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از این خدمات بهره مند شوند. 

اتاق های هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس 

هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس دارای 470 اتاق با تجهیزات کامل از جمله تلویزیون، مبل، مینی بار، تخت خواب، ماهواره، تلفن، گاوصندوق، میز، کمد، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام، حوله، سشوار و انواع وسایل بهداشتی می باشد که افراد برای اقامت در آن هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد.

همچنین اتاق های این هتل متفاوت بوده و افراد بنا بر سلیقه و نفرات خود، هر کدام که مد نظرشان باشد را می توانند انتخاب کنند. 

  •  اتاق استاندارد که 25 متر مساحت داشته و یک تخت دو نفره در آن جای دارد.
  •  اتاق دلوکس که 29 متر بوده و فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار می دهد. 
  •  اتاق اگزکیوتیو سوئیت که 35 متر مساحت داشته و یک تخت دبل بسیار بزرگ در آن قرار دارد. همچنین این اتاق مبله بوده و ظرفیت آن دو نفره می باشد. 
  • سوئیت کینگ روم بزرگ با اتاق نشیمن 65 متری که دارای یک تخت دبل بسیار بزرگ بوده و ظرفیت آن دو نفره است. 
  • سوئیت دو خوابه سفیر که با  115 متر مساحت، دارای ظرفیت 4 نفر بوده و یک تخت دبل بسیار بزرگ و دو تخت دبل بزرگ در آن قرار گرفته  است و این اتاق همچنین چشم انداز بسیار زیبایی از سطح شهر را به مسافران ارائه می دهد. 
  • سوئیت سه خوابه دیپلمات که 250 متر مربع مساحت داشته و 2 تخت دبل بسیار بزرگ و 3 تخت دبل بزرگ در آن قرار دارد و ظرفیت آن 5 نفر می باشد.
  •  سوئیت پنت هاوس سه خوابه دوبلکس  که 350 متر مربع مساحت داشته و یک مکان تخصصی برای مهمانان خاص هتل و کسانی است که دوست دارند اقامتی به یاد ماندنی در دبی داشته باشند. این سوئیت دارای 6 نفر ظرفیت بوده و یک اتاق نشیمن، دو اتاق خواب با تخت یک نفره، اتاق خواب با تخت دبل بسیار بزرگ و یک سالن نشیمن مبلمان است و برای کسانی که خانوادگی به دبی سفر می کنند بهترین انتخاب می باشد.

قوانین هتل Hotel Golden Tulip Nihal Palace 

هتل گلدن تولیپ نیهال پالاس نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

ساعت تحویل ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد. 

برای کودکان زیر6 سال، هزینه اقامت در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد به صورت رایگان است و برای کودکان بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

همچنین مهمان ها اجازه آوردن هیچ گونه حیوانی را به داخل هتل ندارند.

فاصله گلدن تولیپ نیهال پالاس هتل از مکان های مهم دبی

  • فاصله هتل تا موزه دبی: 3.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک تفریحی گاردن گلو: 6.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا دبی مال: 10.9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج خلیفه: 11.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آکواریوم و دنیای زیر آب دبی: 13.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آب نمای دبی: 14.7 کیلومتر 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است