Hotel Atlantis The Palm Dubai

امتیاز 3.8 از 5 | از 105 کاربر
هتل Atlantis The Palm Dubai
نمایی از هتل Atlantis The Palm Dubai
ساختمان هتل
لابی هتل
پارک آبی هتل
اتاق های هتل
اتاق های لاکچری هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Atlantis The Palm Dubai

آرایشگاه
آسانسور
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اتاق ورزش
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
بیزینس سنتر
پارک آبی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
تهیه بلیط
حمل چمدان
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
خدمات فکس
دستگاه ATM
رستوران
سالن زیبایی
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
میز تور
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
نمازخانه
واکس کفش

هتل Atlantis The Palm، هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در جزیره پالم جمیرا واقع شده و در مرکز شهر دبی قرار دارد. هتل آتلانتیس د پالم دبی تنها 2 دقیقه، پیاده روی تا ساحل دارد که گردشگران می توانند به راحتی و با یک پیاده روی کوتاه، از ساحل ماسه ای اختصاصی این اقامتگاه لذت لازم و کافی را ببرند. ميهمانان عزيز Atlantis The Palm Dubai Hotel می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند.

اتاق های هتل Atlantis The Palm دبی
اتاق های هتل آتلانتیس پالم دبی از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق لوکس، اتاق لوکس همراه با چشم انداز اقیانوس، اتاق لوکس پالم بیچ، اتاق لوکس، اتاق باشگاهی امپریال همراه با ترانسفر فرودگاهی، اتاق لوکس همراه با چشم انداز اقیانوس، اتاق دلوکس پالم بیچ، اتاق باشگاه امپریال، سوئیت باشگاهی همراه با بالکن اختصاصی، سوئیت باشگاه اجرایی، سوئیت باشگاه همراه با بالکن اختصاصی، سوئیت باشگاه ریگال، سوئیت خانواده همراه با بالکن اختصاصی، سوئیت خانواده اجرایی، سوئیت خانواده ریگال، سوئیت سلطنتی، اتاق لوکس پالم بیچ، اتاق لوکس اقیانوس، سوئیت در زیر آب همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
کلیه اتاق های هتل Atlantis The Palm دارای بالکن اختصاصی همراه با چشم انداز جزیره، سیستم تهویه مطبوع، محلی برای نشستن و استراحت، چای ساز و قهوه ساز، مینی کافه، حمام آبگرم، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار، حوله، دمپایی، پارچه کتانی، دستمال توالت و لوازم بهداشتی رایگان می باشند. همچنین هتل Atlantis The Palm یک پیاده روی 10 دقیقه ای تا ایستگاه مترو دانشگاه میدان اتحاد دارد که میهمانان و گردشگران عزیز و گرامی می توانند از آنجا به موزه ها، آثار معماری و هنرهای فرهنگی دسترسی پیدا کنند.
امکانات هتل Atlantis The Palm
 هتل آتلانتیس پالم دبی دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل آتلانتیس دی پالم دبی از میهمانان و گردشگران تور دبی به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و ارائه توصیه های تفریحی کمک کنند خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد.

هتل Atlantis The Palm در دبی امکانات رفاهی متنوعی را مانند: زمین تنیس، زمین گلف (در 3 کیلومتری هتل)، اتاق بازی، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، موج سواری، غواصی، ورزش های آبی همراه با امکانات، باشگاه کودکان و نوجوانان، تفریحات شبانه، پارک آبی، خدمات اتو، واکس کفش، سرویس لاندری، خدمات نگهداری از کودکان، میز جلو 24 ساعته، تبدیل ارز، میز تور برای گردشگران، خدمات بلیط، پارک ماشین همراه با پرداخت پول، خدمات دربان، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، سرویس اتاق، صندوق امانات، روزنامه، اتاق غیر سیگاری، امکانات برای میهمانان ناتوان عزیز و گرامی، سالن آرایش و زیبایی، اتاق خانواده، امکانات اتاق VIP، مجموعه لباس عروس، گاو صندوق، مغازه کادو فروشی، کرایه ماشین، عایق صدا، خدمات از خواب بیدار شدن، فروشگاه و مغازه، سیستم تهویه مطبوع، بازارچه، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز کسب و کار، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، ترانسفر فرودگاهی، خدمات دربان، فضای سبز (باغ)، ساحل اختصاصی، سالن بیلیارد، استخر همراه با چشم انداز، استخر فضای باز (در تمام طول سال)، سالن ماساژ، مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام و سونا، شنا کردن با دلفین ها، آکواریوم در زیر آب، دسترسی مجانی به پارک آکوووژنز، آکواریوم اتاق های گمشده و جکوزی شامل می شود.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل Atlantis The Palm به زبان های چینی، فیلیپینی، روسی، پرتغالی، ایتالیایی، اندونزی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، عربی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
رستوران و کافی شاپ هتل آتلانتیس پالم
هتل Atlantis The Palm دارای 15 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که  تعدادی از این رستوران ها را همراه با منوی غذایی این هتل را به شما معرفی می کنیم.
رستوران اوسیانو : در این رستوران انواع غذاهای مدیترانه ای و دریایی برای میهمانان و گردشگران تور امارات سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت منوی باز می باشد
رستوران نابو : این رستوران انواع غذاهای ژاپنی و سوچی برای میهمانان خود سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت منوی باز می باشد.
رستوران یوان : در رستوران یوان انواع غذاهای چینی برای گردشگران تور دبی سرو می شود که نوع سرو این غذاها نیز به صورت منوی باز می باشد.
رستوران آب و آتش : در این رستوران انواع استیک برای میهمانان سرو می شود که نوع سرو این غذاها یه صورت منوی باز می باشد.
رستوران روندا لوکاتلی : این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی و پیتزا مسافران تور امارات سرو می کند که نوع سرو این غذاها نیز به صورت منوی باز می باشد.
رستوران ساحلی نسیم : در رستوران نسیم انواع غذاهای مدیترانه ای، سوچی و آسیایی سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام می باشد.
رستوران زعفران : این رستوران انواع غذاهای آسیایی را سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام می باشد.
رستوران آسیایی جمهوری : رستوران جمهوری انواع غذاهای آسیایی سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام می باشد.
رستوران شاوافل : این رستوران انواع غذاهای خاورمیانه ای را برای گردشگران تور دبی سرو می کند که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 2 وعده ناهار و شام می باشد.
فاصله هتل آتلانتیس پالم دبی تا مقاصد گردشگری
مارینا مال دبی 6.4 کیلومتر
مرکز خرید امارات 8.4 کیلومتر
اپرا دبی 17.2 کیلومتر
برج خلیفه 17.5 کیلومتر
جمیرا پلازا 18.3 کیلومتر
اتاق آکواریوم گمشده 0.2 کیلومتر
ورزشگاه بین المللی کریکت دبی 0.3 کیلومتر
پارک آبی آگواونتور 0.6 کیلومتر
خلیج دلفین 0.7 کیلومتر
روستای بازار 18.3 کیلومتر
ایستگاه منوریل پارک الاتحاد 3.6 کیلومتر
باشگاه دریایی بین المللی دبی 5.3 کیلومتر
ایستگاه جمیرا پالم تراموا 5.3 کیلومتر
فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر
فرودگاه بین المللی شارجه 45.8 کیلومتر 
فرودگاه بین المللی آل مکنوم 27.3 کیلومتر
مقررات هتل آتلانتیس پالم

1. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنون است.

2. افراد بالای 14 سال بزرگسال به حساب می آیند. 

3. ساعت تحویل دادن اتاق ها 15 و ساعت تحویل گرفتن آن 12 می باشد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

سوالات متداول

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است