Hotel Grand Central

امتیاز 4.3 از 5 | از 112 کاربر
استخر هتل Grand Central دبی
سالن بدنسازی هتل Grand Central دبی
سالن بیلیارد هتل Grand Central دبی
صندلی های آفتاب هتل Grand Central دبی
رستوران هتل Grand Central دبی
رستوران هتل Grand Central دبی
اتاق هتل Grand Central دبی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Grand Central

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

پیشرفت صنعت گردشگری باعث شده هتل های بسیاری در نقاط مختلف جهان احداث شود که دبی هم جزء مهم ترین آن ها می باشد. در این شهر هتل های لوکس بی شماری دیده می شود که هر یک سعی دارند تا توجه توریست ها را به خود جلب نمایند. هتل های 4 ستاره به دلیل دارا بودن امکانات کامل در کنار قیمت مناسب از محبوبیت بیشتری در بین گردشگران برخوردار هستند. در شهر دبی هتل های 4 ستاره متنوعی برای اقامت گردشگران وجود دارد، یکی از هتل های معروف در این شهر "هتل گرند سنترال دبی" نام دارد. هتل گرند سنترال در منطقه دیره در شهر دبی قرار گرفته است؛ نمای بیرونی ساختمان هتل شیشه ای بوده و فضای داخلی آن لوکس و زیبا است. در نزدیکی این هتل مراکز تجاری و تفریحی بسیاری وجود دارد، همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف هتل آماده خدمات رسانی به گردشگران هستند. یک نکته که در خصوص هتل گرند سنترال دبی وجود دارد این است که این اقامتگاه در فاصله کمی از شهرک مختص کودکان دبی قرار دارد از همین رو انتخابی مناسب برای خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند به حساب می آید.

امکانات هتل Grand Central دبی

پرسنل آموزش دیده هتل گرند سنترال به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، هندی، روسی، مالایی، چینی و اردو مسلط هستند و از این طریق با میهمانان ارتباط برقرار می کنند.

از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می توان به لابی، آسانسور برای جابجایی در طبقات، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، امکانات معلولین، تراس، تورهای گردشگری، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق چمدان، میز تور، آبگرم، خدمات پزشکی، نور درمانی، سالن زیبایی، خدمات زیبایی، شاتل، جکوزی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، خودپرداز، لاندری، اتوشویی، کافی نت، اتاق های ماه عسل مخصوص زوج های جوان، روزنامه، اتاق های غیر سیگاری، اتاق های خانوادگی، مرکز تجاری، سالن جلسه، اطفای حریق، میز بیلیارد، خدمات اجاره خودرو، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. مسافرانی که قصد دارند این هتل را انتخاب نمایند باید بدانند که هتل امنیت قابل توجهی دارد که از طریق نگهبانی و دوربین های مداربسته تامین می شود. همچنین آن ها برای اوقات فراغت خود می توانند به استخر سرباز هتل که در حیاط قرار گرفته بروند و اوقات پرنشاطی را سپری کنند؛ باغ و فضای سبز هتل نیز انتخاب دیگری است که برای تفریح پیش رو دارید. اگر ارز خود را تبدیل به پول رایج این شهر نکرده اید، جای نگرانی وجود ندارد زیرا هتل صرافی دارد و شما به راحتی می توانید این کار را در مدت کوتاهی انجام دهید. به هنگام خستگی نیز می توانید از خدمات ماساژو اسپای تخصصی بهره مند شوید.
خدمات این هتل همراه با صبحانه ارائه می شود. رستوران های این هتل انواع غذا های بین المللی را برای میهمانان فراهم می آورند تا آن ها در محیط هایی دلنشین بتوانند غذایی لذیذ میل کنند؛ اسامی کافی شاپ ها و رستوران های این هتل عبارتند از:
1. رستوران آروما: این رستوران که صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند، برای وعده های ناهار و شام با غذاهای ایرانی، چینی و هندی پذیرای میهمانان است. رستوران آروما در لابی هتل واقع شده است.
2. کافه رستوران تاپ دک: در این کافه رستوران میتوانید در کنار استخر از انواع نوشیدنی های گرم و سرد مطابق فصل لذت ببرید.
3. رستوران ال فرسکو: این رستوران در فضای باز هتل قرار دراد و با غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای توجه ها را به خود جلب کرده است.
4. آیس کیوب ریزوتو کافه: اینکافی شاپ هم دارای فضایی دل انگیز می باشدومورد توجه جوانان قرار دارد.

اتاق های هتل گرند سنترال

Grand Central Hotel دارای 165 اتاق مختلف برای اقامت گردشگران است که این اتاق ها در انواع مختلف هستند:
-اتاق های دلوکس دابل با متراژ 25 مترمربع
-سوییت اکسکیوتیو با متراژ 35 مترمربع
-سوییت اکسکیوتیو دابل با متراژ 29 مترمربع
-سوییت پرزیدنشیال 


تمامی اتاق های هتل گرند دبی دارای امکاناتی مانند آشپزخانه، یخچال، حمام با دوش اختصاصی، سشوار، تلفن، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، اتو، ظروف مورد نیاز، مبلمان، تلویزیون صفحه تخت، میز، کمد لباس، اینترنت پرسرعت، میز نوشیدنی و سیستم تهویه مطبوع می باشند که گردشگران تور دبی می توانند مورد استفاده قرار دهند. طبیعتا هرچه اتاق مورد نظر شما گران تر باشد، امکانات بیشتری را در خود جای داده است. هزینه هر شب اقامت در اتاق های این هتل با توجه به نوع اتاق در حدود 60 تا 230 دلار می باشد.

مقررات هتل Grand Central
1. زمان تحویل اتاق های این هتل ساعت 2 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها 12 ظهر می باشد.
2. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. 
3. افراد بالای 18 سال بزرگسال به حساب می آیند.
4. استعمال دخانیات در اتاق های معمولی غیر مجاز است.

فاصله هتل گرند سنترال از مکان های گردشگری دبی

-پارک خور دبی 4 کیلومتر
-دلفیناریوم دبی 4.7 کیلومتر
-میدان ساعت دبی 0.9 کیلومتر
-مرکز تجاری دیره سیتی سنتر دبی 2.5 کیلومتر
-موزه دبی 5.6 کیلومتر
-مسجد جمیرا دبی 9.7 کیلومتر
-دبی مال 11.4 کیلومتر
-برج خلیفه 11.8 کیلومتر
-سالن اپرای دبی 12.3 کیلومتر
-فرودگاه دبی 13.2 کیلومتر

وب سایت هتل گرند سنترال دبی

grandcentralhoteldubai.com

تلفن هتل گرند سنترال در دبی

97142306230

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. محسن محسن 1402/10/09
    0 نفر پسندیدند
    هتل خیلی به صرفه ای هستش مخصوصا اگر بچه همراهتون هستش من پسرم 15 سالش بودش ولی چون زیر 18 سال بودش هزینه ای اصلا نگرفتن