Hotel Moscow

امتیاز 4.5 از 5 | از 106 کاربر
هتل Moscow دبی
هتل Moscow دبی
هتل Moscow دبی نمای استخر
هتل Moscow دبی نمای استخر
هتل Moscow دبی نمای سالن بدنسازی
هتل Moscow دبی
هتل Moscow دبی نمای آرایشگاه تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Moscow

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر دبی واقع در کشور امارات، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در دنیا محسوب می باشد؛ این شهر در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که همین امر سبب شده نظر افراد بسیاری به آن جذب شود. در شهر دبی هتل های متنوعی برای اقامت گردشگران وجود دارد، یکی از هتل های باکیفیت و 4 ستاره در این شهر هتل مسکو دبی نام دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. هتل 4 ستاره مسکو در خیابان المکتوم واقع شده و نمای بیرونی ساختمان هتل به رنگ سفید و مشکی بوده و طراحی فضای داخلی آن لوکس و زیبا می باشد. در اطراف هتل مسکو مراکز تفریحی و تجاری بسیاری وجود دارد، به همین دلیل این هتل از محبوبیت فراوانی در بین علاقمندان به خرید، برخوردار است. 

امکانات هتل مسکو

در این هتل لوکس امکانات و خدمات رفاهی متنوعی وجود دارد که برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل مسکو دارای 4 رستوران می باشد که انواع غذاهای بومی، بین المللی و دریایی را با کیفیتی مطلوب سرو می کنند.رستوران هاو کافی شاپ های هتل به شرح زیر هستند:
1. رستوران میدان سرخ: این رستوران با داشتن موسیقی زنده، فضایی شاداب را برای میهمانان ایجاد کرده و از ساعت 20 الی 3 بامداد با غذاهایی لذیذ و خوشمزه از آن ها پذیرایی می کند.
2. کافی شاپ تولستوی لانج: این کافی شاپ از ساعت 10 الی 3 بامداد میزبان دوستداران آثار تولستوی می باشد.
3. کافی شاپ ولگا: در کافه ولگا انواع نوشیدنی های گرم و سرد از ساعت 7 الی 3 بامداد سرو می شود.
4. کافی شاپ اسپرت: همان گونه که از اسم این کافه مشخص است، از ساعت 12 ظهر میزبان ورزش دوستان می باشد.

لابی هتل مکانی برای پذیرش میهمانان است که مجهز به اینترنت رایگان هم می باشد. گردشگران تور دبی در این هتل تفریحات هیجان انگیزی همچون استخر روباز، استخر کودکان، دارت، اجرای موسیقی زنده، برگزاری مهمانی های شاد، باشگاه بیلیارد و باشگاه بدنسازی را می توانند انتخاب کنند تا لحظات خاطره انگیزی داشته باشند. از دیگر امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می گیرد می توان به مواردی از قیبل: آرایشگاه، فروشگاه جهت خریدهای روزمره، آسانسور، سونا و آبگرم، کتابخانه، سالن آرایشی، خدمات زیبایی، خدمات پزشکی، اتاق چمدان، اسنک بار، میز سرو نوشیدنی های بین المللی، اتاق های ماه عسل، اتاق ها غیر سیگاری، پارکینگ رایگان، کافی نت، مرکز تجاری، سالن جلسه، اطفای حریق، خدمات اتاق ها، نظافت اتاق ها، اجاره اتومبیل، روزنامه، امکانات افراد ناتوان، صرافی جهت تبدیل ارز، نگه داری از کودکان، اتوشویی، خودپرداز، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. اگر به دنبال راهی برای رفع خستگی های خود هستید، سالن اسپا و ماساژ هتل انتخابی مناسب برای شما می باشد. هتل مسکو برای مسافران خود ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته تا آن ها به راحتی از فرودگاه به هتل جابجا شوند. همچنین برای امنیت هتل اقداماتی از قیبل دوربین های مداربسته و نگهبان های شبانه روزی نیز در نظر گرفته شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این هتل مراسم های عروسی نیز برگزار می شود و اگر شما هم جزء زوج های جوانی هستید که علاقه دارید مراسم ازدواج خودتان را در شهر دبی و هتلی به سبک روسی برگزار کنید، این امکان در هتل مسکو دبی برایتان فراهم است. کارکنان هتل مسکو در دبی به زبان های اکراینی، انگلیسی، فلیپینی، عربی و روسی تسلط دارند.

اتاق های هتل مسکو دبی

هتل Moscow دبی دارای 138 اتاق برای اقامت گردشگران است که تمامی آن ها دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتری برقی، نوشیدنی های بین المللی، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، سشوار، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت می باشند. چیدمان این اتاق ها بسیار شیک و زیبا هستند و همان گونه که از نام هتل مشخص است، شباهت زیادی به فرهنگ روسی دارد. اتاق ها عایق صدا هستند و این بدین معنا است که میهمانان تور دبی می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند. هزینه اقامت در هتل Moscow با توجه به نوع اتاق متفاوت بوده و در حدود 57 تا 206 دلار است. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارتند از:
-اتاق های 2 نفره استاندارد با متراژ 24 مترمربع
-اتاق های دوقلو استاندارد با متراژ 24 مترمربع
-اتاق های خانوادگی با متراژ 31 مترمربع
-سوئیت های جونیور با متراژ 47 مترمربع
-اتاق های ویؤه با متراژ 24 مترمربع

فاصله Moscow Hotel از مکان های گردشگری دبی

- فاصله تا میدان ساعت دبی 300 متر
- فاصله تا باشگاه گلف دبی 2 کیلومتر
- فاصله تا آکواریوم دبی 8 کیلومتر
- فاصله تا مرکز خرید جمیرا پلازا در حدود 7 کیلومتر
- فاصله تا دبی مال 8.2 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه دبی 3.6 کیلومتر
- فاصله تا مسجد بزرگ 2.7 کیلومتر
- فاصله تا برج خلیفه 8.5 کیلومتر
- فاصله تا برج العرب 19.1 کیلومتر
- فاصله تا باشگاه گلف و تیراندازی الشارجه 19.4 کیلومتر
- فاصله تا پل معلق 1.2 کیلومتر

مقررات مسکو هتل
1. ساعت ورود به اتاق ها 14 و تحویل دادن آن ها 12 می باشد.
2. ورود حیوانات خانگی ممنوع است.
3. افراد بالای 13 سال بزرگسال به حساب می آیند.

وب سایت هتل مسکو دبی

moscowhoteldubai.com

تلفن هتل مسکو

97142288222

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است