Hotel City Seasons dubai

امتیاز 3.5 از 5 | از 104 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات Hotel City Seasons dubai

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

خیابان آل مکتوم یکی از معروف ترین خیابان های شهر دبی می باشد که مملوء از هتل های لوکس است، یکی از این هتل های لوکس، هتل City Seasons Hotel نام دارد که در این مقاله به بررسی اتاق ها، امکانات و دسترسی این هتل 4ستاره به نقاط توریستی شهر خواهیم پرداخت، چنانچه هتل City Seasons Hotel را برای اقامت در سفر به دبی انتخاب کرده اید مطالعه این بخش از سایت لحظه آخر می تواند برایتان مفید واقع شود.

امکانات هتل سیتی سیزن دبی

این هتل مسافران می توانند با پرداخت هزینه ای جدا از  ترانسفر فرودگاهی و نیز حمل و نقل تاکسی استفاده کنند، علاوه بر این مسافرانی که علاقه مند به کرایه اتومبیل هستند می توانند اتومبیل کرایه کنند و در شهر گشتی بزنند که برای پارک اتومبیل هم یک پارکینگ عمومی و رایگان در هتل وجود دارد.
امکانات دیگری مانند: آسانسور، حمل چمدان، دستگاه واکس کفش، خدملت خشکشویی و اتو شویی، نظافت روزانه اتاق ها در هتل سیتی سیزنز ارائه می شود. برای مهمانان کم توان و یا ناتوان امکاناتی مانند ویلچر بالابر وجود دارد که می توانند استفاده کنند.
تمامی کارکنان هتل مسلط به زبان های فیلیپینی، انگلیسی، سینهالی و هندی هستند که موجب شده با تمامی مسافران به راحتی صحبت و ارتباط برقرار کنند. خدمات پذیرش هتل شامل: پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، دستگاه ای تی ام، خدمات نگهبانی، خدمات تهیه بلیط، میز راهنمای تور گردشگری، فضایی مجزا برای افراد سیگاری و غیر سیگاری، اینترنت بی سیم رایگان در تمام فضای هتل، مغازه خرید سوغاتی و نیز پکیج ناهار از خدمات ویژه و اضافه هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل سیتی سیزنز دبی

هتل سیتی سیزنز دبی دارای استخر رو باز همراه با تراس آفتابگیر می باشد، مسافان می توانند بر روی پشت بام و سالن بدنسازی ورزش کنند و لذت ببرند، امکانات مورد نیاز این فضاها مانند کمد، دمپایی و حوله در اختیارتان قرار می گیرد. علاوه بر این استخر در پشت بام هتل با کافی شاپ که انواع نوشیدنی های متنوع را سرو می کنند حال و هوای دیگری دارد و مسافران می توانند پس از ورزش از این کافی شاپ و نوشیدنی ها استفاده و نوش جان کنند.
تراس آفتابگیر هتل مکان مناسبی برای استراحت مسافران می باشد که می توانند از جکوزی و سونای این مکان هم استفاده کنند.

انواع اتاق های هتل سیتی سیزنز دبی

سوئیت خانوادگی: 2اتاق خوابه: ۶۸ مترمربع مساحت دارد و نمایی رو به شهر و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره کینگ دارد.
سوئیت  یک اتاق خوابه: ۶۱ مترمربع مساحت دارد و نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
اتاق خانوادگی: ۵ و ۶ نفره: ۷۶ مترمربع مساحت دارد و نمایی رو به شهر دارد و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
اتاق دولوکس: ۴۰ مترمربع مساحت دارد و نمایی رو به شهر دارد و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
پریمیوم: ۳۸ مترمربع مساحت. دارد و نمایی رو به شهر دارد.
اتاق پریمیوم: ۳۸ مترمربع مساحت دارد و نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.

امکانات اتاق های هتل سیتی سیزن دبی

این هتل ۱۸۰ اتاق دارد که اتاق های مخصوص آن با مبلمانی به رنگ های طبیعی و مدرن دکوراسیون شده اند. فضاها دارای پنجره هایی وسیع هستند که از کف تا سقف اتاق ها را پوشانده اند و منظره ای از شهر را به نمایش می گذارند. تجهیزات درون اتاق ها، یک تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، سشوار، صندوق امانات و اتو می باشد.
فضایی مختص افراد سیگاری و غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. خدمات بیدار کردن، دیوار های ضد صدا و فرش به همراه خدمات اتاق به هر سوئیت و اتاقی تعلق می گیرد.

رستوران هتل سیتی سیزن دبی

رستوران نیو سیزن هتل انواع غذاهای بین المللی و عربی را در تراس بیرونی که فضایی متفاوت و خاص می باشد سرو می کنند.
علاوه بر این رستورانی با محیطی بسیار شگفت انگیز و شیک وجود دارد که مسافرانی که علاقه مند به غذاهای دریایی هستند می توانند در این رستوران نوش جان کنند. رستوران دیگری در هتل سیتی سیزن وجود دارد که طراحی آن شبیه به فضای کشور توسکان می باشد و در آن انواع و اقسام غذاهای خانگی، غذاهای سنتی و ایتالیایی سرو می شود، لازم به ذکر است که در این رستوران میوه و آب معدنی به صورت رایگان در اختیار مهمانان  تور دبی قرار می گیرد.

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر دبی

  • فاصله ی هتل تا ایستگاه متروی به سمت برج خلیفه: ۵۳۰ متر است که پیاده حدود ۵ دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید. با تاکسی طی این مسیر کوتاه ۳ دقیقه طول می کشد.
  • فاصله ی هتل تا ایستگاه متروی دیره سیتی سنتر: ۵۵۰ متر است که پیاده حدود ۵ دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید. با تاکسی طی کردن این مسیر کوتاه ۴ دقیقه طول می کشد.
  • فاصله ی هتل تا مرکز خرید دیره سیتی سنتر: ۶۰۰ متر است که پیاده حدود ۷ دقیقه طول می کشد تا به این مرکز خرید برسید. با تاکسی طی کردن این مسیر کوتاه ۴ دقیقه طول می کشد.
  • فاصله ی هتل تا  برج ساعت دیره: ۹۰۰ متر است که پیاده حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد تا به این برج برسید. اگر با تاکسی بروید فقط ۳ دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس و کمی پیاده روی ۱۲ دقیقه ای به مقصد می رسید.
  • فاصله ی هتل تا پل معلق: ۱٫۲ کیلومتر است که با ماشین ۷ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با اتوبوس خط ۳۳ بروید، ۲۴ دقیقه ای به این پل خواهید رسید. پیاده طی کردن این مسیر ۱۹ دقیقه طول می کشد.
  • فاصله ی هتل تا  ایستگاه متروی الرقه: ۱٫۲ کیلومتر است که پیاده حدود ۲۲ دقیقه طول می کشد تا به این ایستگاه برسید. با تاکسی طی این مسیر کوتاه ۷ دقیقه طول می کشد.
  • فاصله ی هتل تا بالای برج خلیفه دبی: ۸٫۹ کیلومتر است که با ماشین ۲۲ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با مترو خط MRed بروید، ۴۲ دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه دبی: ۳٫۳ کیلومتر است که با ماشین ۸ دقیقه راه خواهد بود. اگر می خواهید با مترو خط MRed بروید، این زمان ۱۳ دقیقه طول خواهد کشید.
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه بین المللی شارجه: ۲۰٫۲ کیلومتر است که با ماشین ۳۰ دقیقه راه خواهد بود.

قوانین هتل سیتی سیزنز دبی

  • ساعت تحویل اتاق:14
  • ساعت تخلیه اتاق:12
  • ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

وب سایت رسمی هتل سیتی سیزنز دبی

http://csgroup-wp.1callgroup.com

شماره تماس هتل سیتی سیزنز دبی

97137550220

 

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  • سمیه سمیه 1402/10/06
    1 نفر پسندیدند
    بعضی تجربه ها هزینه بالایی داره ولی برای یک بار هم شده می ارزه