Hotel Merit Royal

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Merit Royal
Hotel Merit Royal
Hotel Merit Royal
Hotel Merit Royal
Hotel Merit Royal
Hotel Merit Royal
Hotel Merit Royal تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Merit Royal

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

قبرس از کشورهای محبوب در جهان و به ویژه میان ایرانیان است. سالانه عده زیادی برای کار و فعالیت اقتصادی یا مقاصد توریستی و گردشگری و حتی برخی برای زندگی و مهاجرت به این کشور سفر می کنند. این کشور از لحاظ توریستی دارای جاذبه های دیدنی بی نهایت زیبایی است و همین باعث می شود افراد زیادی در تعطیلات خود، محل زندگیشان را به مقصد قبرس ترک کنند.

اولین نکته ای که پیش از سفر باید به آن توجه کنید، انتخاب یک هتل مناسب و با کیفیت است که با بودجه اقتصادی شما نیز تناسب داشته باشد. چنانچه به دنبال اقامتی لوکس همراه با بهترین خدمات و تسهیلات رفاهی هستید، پیشنهاد ما هتل مریت رویال پرمیوم واقع در شهر گیرنه قبرس می باشد. این هتل پنج ستاره که از سال 2014 به مسافران خدمت رسانی می کند، محیطی آرامبخش و دلنشین را در ساحل دریای مدیترانه فراهم آورده است. سرویس دهی این هتل به صورت All می باشد و تمام سعی خود را برای برآورده کردن خواسته های میهمانان می کند.

امکانات و خدمات هتل آپارتمان مریت رویال قبرس

هتل مریت رویال قبرس، دارای خدماتی همچون اینترنت وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسات و دستگاه ATM می باشد. همچنین این هتل مجهز به آسانسور است پس شما بدون هیچ گونه نگرانی بابت پله ها، می توانید اتاق های طبقات بالا را رزرو کنید و از منظره فوق العاده آنها لذت ببرید. هتل  Merit Royal مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و از میز پذیرش 24 ساعته و لابی نیز برخوردار می باشد.

هتل مریت رویال قبرس دارای یک مرکز اسپا به وسعت 3500 متر مربع است که در آن جا می توانید از انواع خدمات همچون حمام ترکی، استخر روباز، سونا، اتاق ماساژ، اتاق بدنسازی، اتاق بخار و اتاق سلامت پوست و صورت بهره مند شوید و اوقات فراغت لذت بخشی را سپری کنید. اگر لباس های شما در حین سفر کثیف شدند اصلا نگران نباشید؛ آن ها را با خاطر آسوده به خشکشویی و اتوشویی هتل بسپارید و در کمترین زمان ممکن لباس های خود را سالم و تمیز و اتو شده تحویل بگیرید!

پارکینگ رایگان در اختیار میهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند قرار می گیرد و سایر میهمانان نیز هر زمان که بخواهند می توانند از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره مند شوند.

امکانات تفریحی هتل Merit Royal

علاوه بر این ها، ساحل اختصاصی در اختیار میهمانان این هتل لوکس قرارمی گیرد تا لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان بگذرانند و از هوای مطبوع ساحلی استفاده کنند. اگر علاقه مند به ورزش تنیس هستید، خبر خوبی که می توانیم به شما بدهیم این است که هتل مریت رویال دارای یک زمین تنیس مجهز و عالی می باشد که می توانید ساعت ها در آن به بازی و ورزش بپردازید. 

هتل مریت رویال برای کودکان نیز امکانات تفریحی خاصی از جمله مینی کلاب و زمین بازی کودکان تدارک دیده است. والدین می توانند با خیال راحت فرزندانشان را به محل بازی کودکان بفرستند تا با هم سن و سالان خود به بازی و تفریح بپردازند. بهتر است کمی از انرژی خود را هم برای شب ذخیره کنید چرا که تفریحات شبانه هتل بسیار مهیج و جذاب هستند و به هیچ وجه نباید آن ها را از دست بدهید.

رستوران و کافه هتل Merit Royal

هتل مریت رویال گیرنه قبرس، دارای چند رستوران بزرگ با انواع و اقسام غذاها می باشد که برای تمامی ذائقه ها خوشایند و دلچسب هستند. رستوران رویال واقع در این هتل، از ساعت 7 الی 11 برای میهمانان صبحانه تدارک می بینند، سپس در ساعات 13 تا 15 ناهار سرو می شود و زمان سرو شام نیز از ساعت 19 الی 22 شب می باشد. تمامی این غذاها به صورت بوفه سرو شده و با مواد درجه یک و با کیفیت طبخ می شوند. همچنین پیشنهاد می کنیم در طول اقامت خود از غذاهای رستوران آلاکارته نیز نوش جان کنید.

کافه های هتل برای صرف یک میان وعده لذیذ و انرژی بخش آماده خدمت رسانی به میهمانان هتل مریت رویال هستند. کافه های Viana، Sports Pub، Boardwalk، Royal Garden و کافه SPA با انواع نوشیدنی های محلی و خنک از شما پذیرایی می کنند. بعد از گردش و تفریح، حتما به این کافه ها سر بزنید و خستگی در کنید.

اتاق های هتل آپارتمان مریت رویال قبرس

هتل Merit Royal مجموعه دارای 118 اتاق است که به صورت زیر تقسیم بندی می شوند:

90 اتاق استاندارد: اتاق های استاندارد مجهز به تخت فرانسه و تخت دو قلو می باشند و مبل های نرم و راحت و میز مطالعه در این اتاق هارمونی زیبایی از رنگ قهوه ای را به نمایش گذاشته اند.

14 اتاق جونیور: اتاق های جونیور با منظره دریا و مبلمان راحت، از جمله اتاق های دنج و روح انگیز این هتل هستند.

6 سوییت: سوییت ها دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب می باشند. اتاق خواب با فرش، صندلی و میز مطالعه، حمام و وان تجهیز شده است و اقامت کامل و بی نقصی برای مسافران فراهم می کند.

8 کینگ سوئیت: کینگ سوئیت شامل یک اتاق نشیمن بزرگ و دو اتاق خواب مجهز به حمام، جکوزی، سونا و اتاق پانسمان است. همچنین کینگ سوییت یک آشپزخانه نیز دارد.

تمامی اتاق های هتل از امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پر سرعت بی سیم برخوردار هستند. سرویس بهداشتی، حمام و سشوار هم در اختیار میهمانان قرار می گیرد. علاوه بر این شما می توانید در اوقات فراغت خود به تماشای تلویزیون و ماهواره بنشینید و از نوشیدنی های خنک مینی بار داخل اتاق هم نوش جان کنید. 

صندوق امانات در همه اتاق ها وجود دارد و شما می توانید وسایل ارزشمند و مدارک مهم خود را در آن قرار دهید و با اطمینان خاطر به تفریح و گردش بپردازید.

سرویس دهی به اتاق ها به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد و خدمه مجرب و ماهر به نظافت روزانه اتاق ها می پردازند. هتل مریت رویال اتاق هایی ویژه معلولین نیز ارائه می دهد تا این عزیزان به سادگی هرچه تمام تر بتوانند از خدمات موجود در هتل بهره مند شده و اقامتی به یاد ماندنی در این هتل داشته باشند.

فاصله هتل آپارتمان مریت رویال از مکان های مهم قبرس شمالی

هتل Merit Royal در 5 مایلی غرب شهر گیرنه، در روستای آل سانجاک قرار گرفته و یک از برترین هتل های پنج ستاره قبرس شمالی محسوب می شود. این هتل در منطقه ای بکر و دنج واقع شده و حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر گیرنه فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه ارکان 45 کیلومتر است.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است