هتل شاهان

امتیاز 4.6 از 5 | از 101 کاربر
هتل شاهان چابهار
اتاق های هتل شاهان چابهار
اتاق های دو تخته هتل شاهان چابهار
تصاویر هتل شاهان چابهار
لابی هتل شاهان چابهار
هتل شاهان
امکانات هتل شاهان تصاویر بیشتر

امکانات هتل شاهان

نت در اتاق
نت در لابی
فروشگاه
اتاق ورزش
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
استخر
رستوران
لابی
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
اتاق سیگار

هتل شاهان چابهار در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره واقع در خیابان مولوی این شهر است. همچنین این هتل چابهار با ۹۷ اتاق در دو طبقه مجهز، مکانی مناسب برای مهمانان به حساب می‌آید. این هتل از امکانات بسیاری برخوردار است که سبب ایجاد آسایش مسافران در تمام اوقات سال شده‌اند. 

انواع اتاق های هتل شاهان چابهار

هتل شاهان مجهز به هفت نوع اتاق می باشد؛ از جمله ی این اتاق ها می توان به :

  • اتاق یک تخته که یک تخت سینگل دارد،
  • اتاق دو تخته ی دابل که یک تخت دونفره دارد،
  • اتاق دو تخته ی تویین که دو تخت یک نفره دارد،
  • اتاق سه تخته که یک تخت یک نفره و یک تخت دبل دارد،
  • سوئیت دو نفره که مجهز به یک تخت دبل یا دو تخت سینگل است،
  • سوئیت سه نفر که یک تخت سینگل و یک تخت دبل دارد،
  • سوئیت چهار نفره که دو تخت سینگل و یک تخت دبل دارد،
  • سوئیت پنج نفره که سه تخت سینگل و یک تخت دبل دارد،
  • سوئیت شش نفره که سه تخت سینگل و یک تخت دبل به همراه سرویس اضافه دارد، اشاره کرد.

اتاق‌های هتل شاهان با بهترین امکانات از جمله تلویزیون و وسایل راحتی مانند مبل و دراور و کمد و آباژور برای مسافران طراحی شده‌اند. مسئولین هتل شاهان با قرار دادن لوازم بهداشتی و دمپایی در اتاق به حفظ سلامت مهمانان اهمیت داده و با در نظر گرفتن سیستم اعلام و اطفاء حریق ایمنی را نیز در نظر گرفته‌اند.

رزرو آنلاین هتل شاهان چابهار

شما می‌توانید در هر زمان تنها از طریق وب سایت‌های معتبر کشور اتاق مورد نظر خود را رزرو نمایید. تنها کافیست وارد سایت شده و هتل شاهان را انتخاب کرده و اتاق مد نظر و تعداد افراد را برگزینید. به یاد داشته باشید که قوانین کنسلی هتل را نیز مطالعه کنید. هتل شاهان با پذیرش ۲۴ ساعته در سایت‌های رزرو آنلاین، سبب راحتی افراد شده است. 

تفریحات هتل شاهان

استخری در این هتل تعبیه شده که همه روزه می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین فروشگاهی در هتل وجود داشته که سبب شده مهمانان بتوانند بدون طی کردن مسیری طولانی از امکانات فروشگاهی بهره‌مند شوند. این هتل دارای یک آرایشگاه برای صرفه‌جویی در وقت مسافران است. اتاق بیلیارد این هتل نیز بهترین مکان برای بازی بیلیارد و مسابقه خواهد بود. کتابخانه‌ هتل شاهان مکان مناسبی برای لذت‌ بردن از یک مطالعه‌ کتاب در بی‌سروصداترین قسمت هتل است.

همچنین برای افرادی سیگاری نیز یک اتاق سیگار در این هتل در نظر گرفته‌اند. برای دوستداران ورزش نیز اتاق ورزش با وسایل بدنسازی در نظر گرفته شده‌ است. خدمات نگهداری از کودکان و پارک کودک به مسافران امکان استراحت در هر زمان از روز را هدیه می‌دهد. کافی ‌شاپ و چایخانه‌ سنتی این هتل نیز با بهترین منو و باکیفیت‌ترین غذاها موجب رضایت مهمانان شده است. 

قوانین هتل شاهان

مسافران برای تحویل گرفتن اتاق خود می‌بایست در ساعت ۱۴ وارد هتل شوند و برای تخلیه اتاق و تحویل دادن کلید نیز قبل از ساعت ۱۲ اقدام نمایند. در صورت به همراه داشتن کودک زیر ۲ سال هزینه به‌صورت رایگان خواهد بود. هزینه برای کودک بین ۲ تا ۶ سال به‌صورت ۵۰ درصد محاسبه می‌شود و کودکان بالای ۶ سال هزینه مانند بزرگسال دریافت خواهد شد.

پذیرش با مدارک شناسایی معتبر شناسنامه و پاسپورت و کارت ملی صورت می‌گیرد. پذیرش زوجین نیز تنها با کارت‌های شناسایی تصویردار امکانپذیر خواهد بود. مسافران خارجی با مهر ویزا و مهر ورود و تاریخ اعتبار و انقضا پذیرش خواهند شد. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در هتل ممنوع است. در صورت ایجاد هرگونه خسارت به اتاق و بررسی توسط کارشناسان هتل مسافران ملزم به پرداخت جریمه هستید. 

فاصله هتل شاهان با اماکن دیدنی چابهار

این هتل به منطقه آزاد تجاری، بازار سنتی و ساحل بسیار نزدیک است. برای رسیدن به منطقه‌ آزاد با خودرو می‌بایست ۸ دقیقه را طی کنید. برای بازدید از قلعه‌ (تیس) پرتغالی‌ها و مسجد جامع تیس تنها نیاز است تا ۱۳ الی ۱۴ دقیقه بپیمایید تا بتوانید از این اماکن دیدنی بازدید کرده و خاطرات خوشی را برای خود به ثبت برسانید.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است