هتل هتل استور گاردن وارنا

امتیاز 3.7 از 5 | از 0 کاربر
هتل استور گاردن وارنا
اتاق خواب هتل استور گاردن وارنا
استخر هتل استور گاردن وارنا
لابی هتل استور گاردن وارنا
لابی هتل استور گاردن وارنا

امکانات هتل هتل استور گاردن وارنا

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
پارکینگ
بدنسازی
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
آرایشگاه
اتاق جلسه
اتاق ورزش
جکوزی
سونا
خدمات اسپا
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی نت
سالن زیبایی
فضای سبز
مراقبت کودک
میز تور
واکس کفش
کرایه خودرو

هتل استور گاردن وارنا  پنج ستاره از بهترین هتل‌های وارنا بلغارستان است. هتل استور گاردن وارنا در منطقه سنت کنستانتین و هلنا قرار دارد که این مناطق در کنار خط ساحلی واقع شده‌ و شما می‌توانید از مزایای آن بهره ببرید. هتل آستور گاردن وارنا به دلیل موقعیت مکانی که دارد به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر وارنا بسیار نزدیک است به همین دلیل افراد زیادی هتل استور گاردن را برای اقامت خود انتخاب می‌کند. پرنسل هتل آستور گاردن بلغارستان به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند تا مسافرین هیچگونه کمبودی را حس نکنند. مدیریت این هتل برای رفاه حال معلولین از امکانات ویژه‌ای استفاده کرده است.

درباره هتل استور گاردن وارنا

هتل استور گاردن یکی از زیباترین هتل ها است که به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی که دارد مورد توجه گردشگران و توریستان قرار گرفته است. هتل آستور گاردن وارنا 230 اتاق مختلف دارد که هرکدام از آنها از مشخصات و ویژگی‌های مختلفی برخوردار هستند که مسافرین می‌توانند براساس سلیقه و بودجه مدنظرشان از اتاق‌های این هتل استفاده کنند. تمام اتاق‌های هتل استور گاردن به بهترین امکانات مجهز هستند به طوری که مسافرین با اقامت در این اتاق‌ها هیچگونه کمبودی را حس نمی‌کند. هتل آستور گاردن بلغارستان به دلیل موقعیت مکانی که دارد به سواحل شهر وارنا بسیار نزدیک است.

خدمات هتل استور گاردن

پرنسل هتل استور گاردن به 4 زبان روز دنیا مسلط هستند که شامل زبان بلغاری، انگلیسی، روسی و آلمانی می‌شود. برای استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید. مدیریت هتل استور گاردن وارنا برای رفاه حال مسافرین سالمند و معلول خود از امکاناتی چون ویلچر بهره‌ برده است. در برخی از اتاق‌های هتل 5 ستاره استور گاردن سیگار کشیدن ممنوع اعلام شده و به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افرادی سیگاری در این هتل قرار گرفته است. افرادی که این هتل 5 ستاره را برای اقامت کاری انتخاب کرده‌اند، می‌توانند از قسمت سالن کنفرانس یا سالن همایش برای دیدارهای تجاری و اداری خود استفاده کنند. در تمام بخش‌های هتل آستور گاردن وارنا سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وجود دارد. از دیگر خدمات هتل استور گاردن می‌توان به پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، رستوران، مرکز تجاری، تفریحات مختلف، پارکینگ رایگان، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

انواع اتاق در هتل استور گاردن بلغارستان

هتل استور گاردن  230 واحد برای اقامت دارند که به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. اتاق‌های هتل 5 ستاره استور گاردن شامل اتاق‌های استاندارد با نمای پارک، اتاق‌های استاندارد با چشم‌ انداز رویایی دریا و اتاق‌های فمیلی یا خانواده می‌شوند. مدیریت هتل استور گاردن وارنا برای رفاه حال مشتریان خود از خدمات مشترکی مانند تلویزیون، سرویس خواب کامل به همراه کمد لباس، یخچال، سرویس بهداشتی به همراه تمام خدمات شست‌‌وشو، لوازم کامل بهداشتی، کتری برقی، بالکن یا تراس، فضای نشیمن به همراه مبلمان، ماهواره، اینترنت و وای فای رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... استفاده کرده است.

خدمات رفاهی هتل استور گاردن وارنا بلغارستان

هتل استور گاردن وارنا برای رفاه حال مسافرین خود از امکاناتی چون صندوق امانات در قسمت پذیرش، خود پرداز برای دریافت ارز، وسایل مورد نیاز برای افراد ناتوان یا معلول، خدمات خشکشویی، لباسشویی، خدمات تور و بلیط، کرایه ماشین یا دوچرخه برای گش‌وگذار در شهر وارنا، خدمات مرکز تجاری، لابی بزرگ به همراه روزنامه، سرو چای یا قهوه در لابی هتل، خدمات باربری، کافی‌نت و... استفاده می‌کند. توجه داشته باشید برای استفاده از برخی امکانات هتل استور گاردن باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید، علاوه‌بر آن اگر به هر خدمات یا امکانات دیگری نیاز داشتید می‌توانید به قسمت پذیرش مراجعه کنید. توجه داشته باشید برای اضافه کردن تخت به هر اتاق باید حتما از قبل با مدیریت هماهنگ کنید.

در هتل استور گاردن وارنا یک رستوران بزرگ وجود دارد که منو آن بسیار متنوع است. برای سرو صبحانه، نهار و شام می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید و از منوهای مختلف بین‌المللی آن استفاده نمایید. در رستوران  استور گاردن انواع غذاهای سنتی، غذاهای بین‌المللی، غذاهای رژیمی و غذاهای مخصوص کودک پخت می‌شود، به همین دلیل هر فرد با هر سلیقه غذایی می‌تواند از منوی  رستوران استور گاردن استفاده کند. در قسمت رستوران هتل 5 ستاره استور گاردن یک بوفه‌ی بسیار بزرگ وجود دارد که شما می‌توانید انواع تنقلات را از آنجا تهیه کنید. منوی صبحانه در این رستوران بسیار متنوع است که شما هر روز از ساعت 7 صبح الی 10 صبح می‌توانید برای صرف صبحانه به رستوران مراجعه کنید.

خدمات تفریحی در هتل استور گاردن

هتل استور گاردن بلغارستان علاوه‌بر خدمات رفاهی، خدمات تفریحی بسیاری را برای مهمانان خود فراهم کرده است. هتل استور گاردن دارای امکاناتی چون استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن تناسب اندام، مرکز اسپا با تمام خدمات روز دنیا، اتاق گیم، اتاق بازی کودکان، حمام آفتاب، میز بیلیارد، باغ، زمین بازی مخصوص کودکان، جکوزی، اتاق بخار و سونا، رختکن به همراه کمد و... است. در کنار استخرهای روباز امکاناتی چون چتر، تخت مخصوص آفتاب، بار، حوله و خدمات دیگری وجود دارد که مسافرین عزیز می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

موقعیت هتل آستور گاردن وارنا

هتل آستور گاردن وارنا بلغارستان یکی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره در منطقه سنت کنستانتین و هلنای شهر وارنا بلغارستان است که می‌تواند به دلیل موقعیت بسیار خوب، گزینه‌ای عالی برای اقامت باشد. هتل استور گاردن به دلیل موقعیت مکانی که دارد راه دسترسی به آن بسیار راحت است و شما با استفاده از وسایل شخصی، اتوبوس، مترو یا تاکسی‌های شهری می‌توانید برای رفتن به این هتل 5 ستاره اقدام کنید.

فاصله هتل تا مراکز مهم گردشگری شهر وارنا

  • فاصله هتل آستور گاردن تا کاخ زیبا و تاریخی اگزینو گراد وارنا حدود 2.4 کیلومتر است.
  • باغ مطالعات گیاه شناسی وارنا در فاصله 1.3 کیلومتری ساختمان هتل قرار دارد.
  • هتل استور گاردن وارنا تا صومعه آلادژا وارنا حدود 7.7 کیلومتر فاصله دارند.
  • باغ وحش وارنا در فاصله 7.7 کیلومتری این ساختمان قرار گرفته است.
  • باغ زیبا و منحصربه‌فرد دریایی شهر وارنا در فاصله 7.9 کیلومتری هتل قرار دارد.
  • موزه باستان شناسی شهر وارنا در فاصله 9.8 کیلومتری ساختمان 5 ستاره آستور گاردن قرار گرفته است.

مقررات هتل

  • مسافرین عزیر باید توجه داشته باشند که کشیدن سیگار در فضای هتل آستور گاردن غیرمجاز است.
  • برای تسویه و تخلیه اتاق‌ها در هتل استور گاردن باید قبل از ساعت 12 اقدام کنید.
  • زمان تحویل گرفتن اتاق در این هتل 5 ستاره آستور گاردن بعد از ساعت 14 امکان‌پذیر است.
  • ورود هرگونه حیوان خانگی به ساختمان آستور گاردن تخلف محسوب می‌شود.
  • برای استفاده از برخی امکانات و خدمات هتل آستور گاردن بلغارستان باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید.
  • اقامت کودکان زیر 5 سال به همراه تمام خدمات در هتل آستور گاردن وارنا به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

اطلاعات تماس و ضروری هتل استور گاردن وارنا

برای شرایط رزرو اتاق‌های هتل استور گاردن وارنا یا هرگونه مشکل دیگری می‌توانید با مدیریت یا پذیرش هتل آستور گاردن به شماره +3595217700 تماس حاصل فرمائید. هتل استور گاردن وارنا یکی از هتل‌های مجهز و پیشرفته شهر وارنا بلغارستان به‌حساب می‌آید. این هتل به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی که دارد مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته است. هتل آستور گاردن بلغارستان از مجهزترین هتل‌های وارنا به‌شمار می‌آید که تمام خدمات را برای مسافرین فراهم کرده‌ است، به صورتی که مسافرین نیازی به هیچگونه خدماتی در زمان اقامت خود نداشته باشند. هتل استور گاردن به دلیل موقعیت مکانی که دارد به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر وارنا بسیار نزدیک است به صورتی که مسافرین عزیز برای بازدید از آنها می‌توانند به صورت پیاده اقدام کنند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است