Hotel Atlas

امتیاز 4 از 5 | از 104 کاربر
هتل اطلس وارنا
هتل اطلس وارنا بلغارستان
هتل اطلس در وارنا
هتل اطلس شهر وارنا
اتاق های هتل اطلس شهر وارنا

امکانات Hotel Atlas

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

برای دوست‌داران هتل‌های ساحلی، قطعاً حضور در هتل اطلس وارنا می‌تواند خاطره‌ای دل‌انگیز باشد. همانطور که می‌دانید امروزه مسافران متعددی به شهر وارنا سفر کرده و اغلب به دنبال بهترین هتل‌های وارنا هستند. شما می‌توانید با حضور در این مجموعه علاوه بر بهره‌مندی از امکانات و خدمات بی‌نظیر آن، با دنیایی شگرف از جهان هستی نیز آشنا شوید؛ چراکه جاذبه‌های گردشگری متعددی نزدیک به هتل وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها به آسانی بازدید کنید.

معرفی هتل اطلس وارنا

افرادی که اهل مطالعه هستند، قطعاً نام هتل اطلس در وارنا را در میان بهترین هتل‌های وارنا مشاهده کرده‌اند. آیا تا به حال برایتان این سؤال پیش آمده که علت قرارگیری نام این هتل در این لیست چیست؟ ما برای پاسخگویی به این سؤال اینجا هستیم! باید بدانید که هتل اطلس شهر وارنا به علت داشتن پرسنلی آشنا به ۴ زبان، امکانات و خدمات به روز و کارآمد، وعده‌های غذایی کامل و منحصر به فرد و... توانسته افراد متعددی را از اقصی نقاط جهان به سمت خود جذب نماید. این هتل از ابتدای کار احترام و ارزش به مهمانان را در لیست کار‌های خود قرار داده و تا کنون نیز بر عهد خود باقی مانده است. اگر شما نیز می‌خواهید سفری به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز داشته باشید، توصیه ما حضور در هتل اطلس وارنا است.

رستوران های هتل

مسافرانی که به دنبال چشیدن طعم‌های اصیل و به یاد ماندنی هستند، حتماً به رستوران هتل اطلس وارنا بلغارستان مراجعه می‌کنند؛ چراکه در این بخش آشپزان ماهری در حال طبخ و سرو غذا هستند که شما می‌توانید با میل نمودن غذای آن‌ها، خاطره‌ای خوش را برای خود به ثبت برسانید. لازم به ذکر است رستوران این هتل در تمامی ساعات فعال بوده و شما می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار، شام و میان وعده از امکانات آنجا بهره‌مند شوید.

انواع اتاق در هتل اطلس وارنا بلغارستان

لازم به ذکر است وجود انواع اتاق در هتل‌های مختلف می‌تواند برای شما به راحتی امکان انتخاب را میسر سازد. در واقع با وجود این امکانات، شما می‌توانید به راحتی بر اساس توانایی مالی، تعداد نفرات و روز‌های اقامت‌تان اتاق مورد نظرتان را رزرو نمایید.

نوع اتاقمتراژ    نوع تخت
اتاق دوقلو یا دابل ۲۵ متر مربع  دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره کینگ
اتاق دابل استاندارد 30 متر مربع  یک تخت دو نفره کینگ
اتاق خانواده استاندارد 30 متر مربع   یک تخت دو نفره کینگ
اتاق استودیو استاندارد 40 متر مربع یک تخت دو نفره کینگ
آپارتمان استاندارد53 متر مربعیک تخت دو نفره کینگ

خدمات و امکانات اتاق هتل اطلس در وارنا

اگرچه امکاناتی چون آسایش، آرامش و امنیت بسیار حائزاهمیت است، اما نمی‌توان امکانات و خدمات داخل اتاق‌های هتل اطلس در وارنا را نیز نادیده گرفت. در واقع شما می‌توانید با مشاهده و رزرو یک اتاق در این مجموعه، از تمامی امکانات مهم و چشم نواز از جمله بیمه مسافران در طول سفر، وسایل بهداشتی و آرایشی، حوله و سشوار شخصی، وان و دوش، تخت‌های راحت، کمد‌های چوبی برای لباس، کفپوشی موکت شده، پرده‌های ضخیم برای عدم تابش نور زیاد، تلویزیون LED، تراس و پاسیویی رو به منظره بیرون نیز بهره‌مند شوید.

خدمات رفاهی و تفریحی هتل

وجود خدمات تفریحی و رفاهی در یک هتل، می‌توان نشانگر مدیریت خوب و اصولی آن مجموعه باشد؛ چراکه برخی از هتل‌های گردشگری ارزش و احترامی برای مسافر قائل نشده و تنها امکانات داخل اتاق را برای این عزیزان در نظر می‌گیرند. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از مسافران ساکن در هتل اطلس شهر وارنا، می‌توان گفت امکانات رفاهی و تفریحی ذیل توانسته مسافران را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. نکته قابل توجه در این هتل آن بوده که شما می‌توانید با استفاده از این امکانات، گامی مؤثر و مهم برای معلولین نیز بردارید؛ چراکه حمل و نقل این افراد کمی دشوار خواهد بود. در واقع یکی از بهترین هتل‌های وارنا، برای معلولان ارزش خاصی قائل بوده و توانسته با ارائه امکانات این چنینی، نظر مثبت این افراد را جلب نماید.

موقعیت هتل

هتل اطلس در وارنا به دلیل موقعیت جغرافیایی خود توانسته نظر مثبت مسافران متعدد تور وارنا را جلب نماید. در واقع این هتل در منطقه گلدن سندز این شهر قرار داشته که شما می‌توانید با استفاده از انواع وسیله نقلیه، خود را به هتل اطلس وارنا و سایر جاذبه‌های گردشگری برسانید.

آدرس هتل اطلس وارنا بلغارستان:

Golden Sands Resort, Golden Sands, Bulgaristan

فاصله هتل تا معروف ترین مقاصد گردشگری

همانطور که می‌دانید امروزه افراد متعددی به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری مناطق مختلف سفر می‌کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، به شما اطمینان می‌دهیم که با پیدا کردن فاصله مقاصد گردشگری از هتل، می‌توانید علاوه بر آسان نمودن مشکلات سفر، خاطره‌ای زیبا برای خود و همراهانتان نیز خلق نمایید.

  • فاصله تا مرکز اسکیت بلک سی آیس آرنا: ۴ کیلومتر 
  • فاصله تا کاخ تابستانی اوگزینوگراد: ۸ کیلومتر 
  • فاصله تا پارک ملی بالتاتا: ۹ کیلومتر 
  • فاصله تا پارک آبی آلبنا: ۹ کیلومتر 
  • فاصله تا پارک باغ وحش وارنا: ۱۱.۴ کیلومتر 
  • فاصله تا کلیسای جامع وارنا: ۴ کیلومتر 
  • فاصله تا دانشگاه باغ های بوتانیکال: ۶ کیلومتر 
  • فاصله تا فرودگاه وارنا: ۱۷ کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است