Hotel Melia Grand Hermitage

امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر
هتل ملیا گرند هرمیتاز
استخر هتل ملیا گرند هرمیتاژ
استخر هتل ملیاگرند هرمیتاژ
حمام هتل ملیا گرند هرمیتاژ
سرگرمی های هتل ملیا گرند هرمیتاژ
رستوران هتل ملیا گرند هرمیتاژ

امکانات Hotel Melia Grand Hermitage

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل ملیا گرند هرمیتاژ یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هتل‌ها در شهر وارنای کشور بلغارستان بوده که بسیاری از مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند، ترجیح می‌دهند اقامت خود را در این هتل بگذرانند. این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی همچون آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات و... برای میهمانان بوده و شما قادر خواهید بود از امکانات تفریحی متنوع این هتل همچون استخر روباز، استخر سرپوشیده، سالن‌های اسپا و... نهایت بهره را ببرید. جالب است بدانید که امکان رزرو آنلاین هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا وجود دارد.

خدمات هتل ملیا گرند هرمیتاژ

 هتل ملیا گرند هرمیتیج دارای امکانات بسیاری بوده که از جمله این امکانات می‌توان به پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. در اکثر نقاط این هتل اینترنت بی‌سیم برای استفاده گردشگران وجود دارد و حمام ترک، حمل چمدان به اتاق، خدمات پستی، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس ۲۴ ساعته، آرایشگاه مردانه و آسانسور از جمله دیگر امکانات این هتل هستند.

 میهمانان این هتل علاوه بر این که می‌توانند صبحانه را از بوفه صبحانه هتل تهیه کنند، بلکه قادر خواهند بود صبحانه در اتاق، ناهار در اتاق یا شام در اتاق را نیز داشته باشند. دیگر موارد:

  • صندوق امانات
  • خدمات لابی
  • مترجم
  • تهویه مطبوع در اتاق
  • حوله و دمپایی
  • سرویس کافی شاپ در اتاق

انواع اتاق های هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا

 هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا دارای ۷۲۷ اتاق و سوئیت بوده که همه این اتاق‌ها دارای امکاناتی عالی و دکوراسیونی لوکس و مدرن هستند. جالب است بدانید که همه اتاق‌های این هتل دارای تراس اختصاصی هستند که چشم انداز این تراس‌ها می‌تواند رو به جنگل، استخر، دریا یا پارک باشد.

اتاق های رو به پارک

همان طور که پیش از این نیز ذکر کردیم، برخی از اتاق‌های این هتل دارای چشم اندازی به سوی پارک هستند. به طور کلی اتاق‌هایی که دارای چشم انداز به سوی پارک هستند، دارای یک تخت خواب دو نفره و یا دو تخت خواب یک نفره هستند. به طور معمول مساحت استاندارد اتاق‌های این هتل ۴۳ متر مربع بوده و این اتاق‌ها دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، صندوق پیام گیر صوتی، اینترنت پرسرعت رایگان و تلفن با امکان شماره گیری مستقیم هستند. 

به علاوه شما می‌توانید با اقامت در این اتاق‌ها از کانال‌های تلویزیونی، مینی بار، کتری برقی، صندوق امانات، سرویس حمام کامل شامل سشوار، دابل سینک، وان و دوش و کابین حمام استفاده کنید.

اتاق های رو به دریا

اتاق‌های رو به دریا نیز دسته دیگری از اتاق‌های ملیا گرند هرمیتاژ وارنا هستند که میهمانانی که در این اتاق‌ها اقامت داشته باشند، می‌توانند هر روز از دیدن نمای بسیار زیبا از دریا نهایت لذت را ببرند.  این اتاق‌ها نیز یا دارای یک تخت دو نفره هستند و یا دو تخت یک نفره دارند، بنابراین مسافران می‌توانند بسته به شرایط خود هر یک از این اتاق‌ها را رزرو کنند.  امکانات اتاق‌های رو به دریا با اتاق‌های رو به پارک تفاوت چندانی نداشته و همه این اتاق‌ها دارای امکانات کامل و یکسانی هستند.

همچنین لازم به ذکر است که اندازه استاندارد اتاق‌های این هتل ۴۳ متر مربع بوده بنابراین اتاق‌های رو به دریا نیز این مساحت را دارند.  میهمانان می‌توانند در اتاق‌های رو به دریای این هتل از امکاناتی همچون صندوق پیام گیر صوتی، اینترنت پرسرعت رایگان، ۸۰ کانال تلویزیونی و موزیک پلیر، هتلمینی بار، کتری برقی، تخت خواب سفری کودک و... بهره ببرند.

خدمات تفریحی هتل مليا گرند هرميتاژ 

خدمات تفریحی بسیار زیادی در هتل ملیا گرند هرمیتاژ بلغارستان وجود دارند که میهمانان می‌توانند از آنها نهایت بهره را ببرند. در ابتدا لازم به ذکر است که در این هتل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیادی وجود دارند که به سرو انواع غذاهای بین المللی و محلی برای مسافران می‌پردازند.  یکی از امکانات تفریحی جالبی که در این هتل وجود دارد، مکانی تحت عنوان اسپرت بار بوده که افراد قادر هستند علاوه بر این که از استخر سرپوشیده این مکان استفاده می‌کنند از اکانت کافه این استخر نیز بهره ببرند.  

مرکز اسپا و استیج بار از جمله دیگر خدمات تفریحی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند‌. در استیج بار هر روز صبح ورزشگاه ورزش‌هایی همچون یوگا، پیلاتس و ایروبیک انجام می‌شوند. همچنین عصر‌ها این محل به مکانی برای هنر نمایی کودکان تبدیل شده و در شب‌ها نیز میهمانان می‌توانند از برنامه شاد و مفرحی که در این مکان برگزار می‌شود، نهایت لذت را ببرند.  به علاوه لازم است بدانید که سالن‌های اسپا و ماساژ بسیار متنوع و زیادی در این هتل وجود دارند که افراد می‌توانند بسته به سلیقه خود از هر یک از آنها استفاده کنند.

به طور معمول این سالن‌های اسپا دارای استخرهای آب گرم، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه زیبایی و… هستند. جالب است بدانید که در بخش ماساژ درمانی این هتل شما می‌توانید از ماساژ‌هایی که به سبک تایلندی و اندونزیایی ، ماساژ روسی، تبتی و هاوایی، شکلات تراپی، ماساژ به سبک شیاتسو و آشیاتسو ژاپنی، ماساژ بلغاری به سبک رودوفسکی ، جلبک درمانی به سبک ایتالیایی و مدیترانه ای انجام می‌شود نهایت لذت را ببرید و خستگی‌های سفر خود را از تن به در کنید. از جمله دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان از استخر داخلی، باشگاه بدنسازی، استخر سرباز، استخر کودکان و... نام برد.

موقعیت مکانی هتل ملیا گرند هرمیتاژ | Melia Grand Hermitage

از جمله دلایلی که سبب محبوبیت هر چه بیشتر هتل ملیا هرمیتاژ بلغارستان شده، موقعیت مکانی عالی این هتل است. این هتل در مرکز گلدن سندز در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل قرار گرفته و از آن جایی که این هتل دارای چشم انداز فوق العاده‌ای از دریا و ساحل و همچنین جنگل است، طرفداران بسیار زیادی داشته و نزد مسافران و گردشگران بسیار محبوب است.

فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا جاذبه های گردشگری وارنا

یکی از مهمترین نکاتی که پیش از رزرو تور وارنا و برای رزرو هتل در مقصد باید در نظر داشته باشید، فاصله هتل مد نظر تا جاذبه‌های گردشگری آن شهر یا کشور است‌. هر چقدر از هتل به جاذبه‌های گردشگری شهری که به آن سفر کرده‌اید، دسترسی بهتری وجود داشته باشد شما می‌توانید به شکل راحت‌تری به جاذبه‌های گردشگری دسترسی پیدا کرده و این موضوع این امکان را به شما خواهد داد که زمان و هزینه زیادی را صرف رفت و آمد نکنید.  خوشبختانه هتل ملیا گرند هرمیتاژ بلغارستان دارای دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر وارنا است، بنابراین شما قادر خواهید بود به راحتی از این هتل به جاذبه‌ها دسترسی پیدا کنید.

فاصله هتل از مراکز تفریحی

  • فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا پارک آب آکوا پلیس: ۷۵۰ متر
  • فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا باغ دریایی: ۱۶٫۳ کیلومتر
  • فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا صومعه آلادژا: ۳٫۹ کیلومتر
  • فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا موزه تاریخ دارو: ۱۷ کیلومتر
  • فاصله هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا حمام های رومی وارنا: ۱۷٫۱ کیلومتر

فاصله هتل تا دریا

 همان طور که پیش از این نیز ذکر کردیم از هتل ملیا گرند هرمیتاژ تا سواحل شهر وارنا فاصله چندانی وجود نداشته و مسافران گردشگران می‌توانند به سهولت و راحتی به سواحل این شهر دسترسی پیدا کنند. برای مثال فاصله این هتل تا ساحل گلدن سندز تنها ۸۵۰ متر است‌.

مقررات هتل ملیا گرند هرمیتاژ

قوانین موجود در هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا بلغارستان با اغلب هتل‌ها یکسان است.  از جمله مهم‌ترین قوانین این هتل می‌توان به این مورد اشاره کرد که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. همچنین ساعت تحویل اتاق‌ها از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب بوده و برای تحویل کلید اتاق‌ها تا ساعت ۱۲ ظهر وقت خواهید داشت.

اطلاعات تماس هتل ملیا گرند هرمیتاژ وارنا بلغارستان

   تلفن: +۳۵۹ ۵۲ ۳۳۳ ۲۲۲

این هتل بسیار زیبا بوده و اتاق‌های آن دارای چشم اندازهای متنوعی از دریا و جنگل هستند و شما می‌توانید بسته به سلیقه و شرایط خود هر یک از این اتاق‌ها را رزرو کنید. این اتاق‌ها دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی برای میهمانان هستند تا مهمانان بتوانند روزهای خوشی را در سفر خود تجربه کنند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است