Hotel JW Marriott Rio de Janeiro

امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر
هتل جی وبلیو مریوت نمای استخر و ساحل
هتل بوربن کاتاراتاس نمای لابی
هتل بوربن کاتاراتاس نمای داخلی اتاق
هتل بوربن کاتاراتاس نمای سالن ماساژ
هتل بوربن کاتاراتاس نمای سالن کنفرانس
هتل بوربن کاتاراتاس نمای داخلی اتاق

امکانات Hotel JW Marriott Rio de Janeiro

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
تاریخچه هتل جی دبلیو ماریوت ریو دو ژانیرو :
هتل JW Marriott Rio de Janeiro، هتلی مجلل و 5 ستاره می باشد که در منطقه کپاکابانا واقع شده و در قلب شهر ریو دو ژانیرو قرار دارد. هتل جی دبلیو ماریوت ریو دو ژانیرو نزدیک به ساحل کپاکابانا است، به همین دلیل ما یک محیط امن و یک منطقه خصوصی در ساحل را به شما پیشنهاد می کنیم.  ميهمانان عزيز و گرامی هتل JW Marriott Rio de Janeiro می توانند از اتاق هاي راحت لذت ببرند. این هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد. کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل جی دبلیو ماریوت از میهمانان و گردشگران تور ریو دو ژانیرو به گرمی، میهمان نوازی می کنند و از اینکه به میهمانان در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند، خوشحال می شوند. اتاق جلسه کاملا مجهز در این اقامتگاه موجود می باشد. کلیه اتاق های این اقامتگاه دارای سیستم تهویه مطبوع، طراحی مدرن، دفتر کار، اتصال به اینترنت و تلفن، دکور آشپزخانه، تخت راحت، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.  همچنین این اقامتگاه 750 متر تا مترو سیکیرا کمپس و 1.9 کیلومتر با ماشین تا قلعه کپاکابانا، 10 کیلومتر تا فرودگاه سانتوس دومنت، 24 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی گالاو فاصله دارد. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل JW Marriott Rio de Janeiro به زبان های پرتغالی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 245 اتاق
لیست اتاق ها :
اتاق های هتل JW Marriott Rio de Janeiro از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق لوکس سبا، اتاق اجرایی سبا، اتاق لوکس همراه با چشم انداز اقیانوس، اتاق استاندارد (پیشنهاد فوق العاده)، آپارتمان، اتاق دو نفره لوکس همراه با اینترنت بی سیم رایگان (پیشنهاد ویژه) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات :
هتل جی دبلیو ماریوت ریو دو ژانیرو امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خدمات اتو، دستگاه فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، منطقه کشیدن سیگار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی، امکانات اتاق VIP، سالن ضیافت و میهمانی، اتاق سیگار کشیدن، سرویس اتاق، خدمات دربان، پارک ماشین با پرداخت هزینه، اتاق چمدان، خدمات بلیط، میز تور برای گردشگران تور برزیل، تبدیل ارز، میز جلو 24 ساعته، استخر فضای باز، حوله استخر، اتاق درمان، سونا، سالن ماساژ، تراس آفتاب، مرکز تناسب اندام، رستوران، کافه، کافی شاپ، اینترنت رایگان شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ :
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی، 1 کافه رستوران و 2 کافه می باشد. در رستوران بین المللی این مجموعه انواع غذاهای اروپایی و بین المللی و در کافه رستوران کاریوکا انواع غذاهای بین المللی برای گردشگران تور برزیل سرو می شود و همچنین در کافه ترانا انواع نوشیدنی ها و تنقلات و در کافه پریا نیز، که در کنار ساحل اختصاصی هتل واقع شده است، انواع نوشیدنی ها برای مسافران و میهمانان تور ریو دو ژانیرو سرو می شود که نوع سرو این غذاها در رستوران  و کافه رستوران هتل جی دبلیو ماریو به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و پارکینگ آن نیز خصوصی و همراه با پرداخت هزینه می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری ریو دو ژانیرو :
فاصله هتل JW Marriott Rio de Janeiro تا کلوپ ماریوزین 0.6 کیلومتر، پارک همگانی 1.1 کیلومتر، پارک کاتاکمب 1.1 کیلومتر، منطقه والیبال ساحلی کپاکابانا 1.2 کیلومتر، پارک پن پتر 1.4 کیلومتر، بازار کلوپ پسر لی 1.5 کیلومتر، کلیسای مسیح 3.4 کیلومتر، کورکووادو 3.5 کیلومتر، کوه شوگرلوف 4.1 کیلومتر، آکواریوم دریایی ریو 8.9 کیلومتر، پستخانه 4 کوپاکابانا 0.3 کیلومتر، پستخانه 7 آرپوادر 2 کیلومتر،  پستخانه 8 ایپانما 2 کیلومتر، فرودگاه دومن سانتوس آرودرم 6.9 و فرودگاه مدونارودنی آرودرم ریو دو ژانیرو 19 کیلومتر با ماشین می باشد. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است