Hotel Asteria Bodrum Resort

امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Asteria Bodrum Resort
Hotel Asteria Bodrum Resort
Hotel Asteria Bodrum Resort
Hotel Asteria Bodrum Resort
Hotel Asteria Bodrum Resort
Hotel Asteria Bodrum Resort
Hotel Asteria Bodrum Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Asteria Bodrum Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

کشور ترکیه از مقاصد گردشگری ایرانیان محسوب می گردد که همه ساله سیل عظیمی از مسافران را میزبانی می نماید. شهر بدورم از شهرهای مهم و ثروتمند ترکیه است که دارای هتل ها و مکان های اقامتی فراوانی می باشد. این شهر که طبیعت ناب و بسیار جذابی را دارد، دارای آثار تاریخی و تفریحی فراوانی نیز هست و می توان گفت بهترین هتل های ترکیه در این شهر پیدا می شوند.

از جمله هتل های بسیار خوب و 5 ستاره شهر بدروم که جای حرف را باقی نگذاشته هتل آستریا بدروم ریزورت می باشد. این هتل درخشان و معروف که نام قبلی آن وو بدروم بوده است تجربه ای 20 ساله در زمینه جذب مسافر تور بدروم دارد و همین تجربه فراوان سبب شده که جزو بهترین ها باشد و همواره هر مسافری که یک بار در ان اقامت می کند برای سفر های بعدی خود دوباره آستریا را انتخاب کند. 

هتل آستریا بدروم ریزورت دارای 2 طبقه و 496 اتاق می باشد و مساحت خوب  و امکانات فوق العاده ای را به خدمت مشتریان و گردشگران در آورده است. این هتل که در ساحل گومبت قرار گرفته، از همان ابتدا، چشم مسافران را به مناظر زیبا و منحصر به فردش خیره می نماید.

امکانات رفاهی هتل آستوریا بدروم ریزورت

زمانی که بحث امکانات و خدمات این هتل می شود نمی دانید دقیقا از کدام یک تعریف کرده و کدام را یاد کرد. خدمات زیادی را این هتل با توجه به تجربه ی 20 ساله اش تامین و به خدمت میهمانان گماشته است از جمله:

اینترنت، آسانسور، آلارم بیدار باش، برق اضطراری، حمل چمدان به اتاق، خشکشوئی، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در بوفه، صندوق امانات، خدمات لابی، حضور مترجم برای میهمانان خارجی، نمازخانه، تهویه مطبوع، سنسورهای ضد حریق، تبدیل ارز، اتوکشی، نظافت روزانه، رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و لباسشوئی

لابی هتل مکان خوبی برای تفریح و سرگرمی است زیرا موزیک های مختلف و همچنین تلویزیون موجود در لابی این امکان را به شما می دهد که بتوانید ساعاتی با آرامش به استراحت بپردازید.

اگر با خودروی شخصی خود به سفر آمده اید می توانید از پارکینگ اختصاصی هتل که به صورت رایگان در خدمت میهمانان قرار داده می شود استفاده نمائید. همچنین در صورت نداشتن خودرو و میل به رانندگی و چرخیدن در شهر می توانید از خدمات کرایه اتومبیل هتل درخواست اجاره خودرو کنید تا بهترین ها را در اختیار شما قرار دهند.

خوشبختانه این هتل به فکر آسودگی سالمندان و معلولان نیز بوده و دسترسی های خوبی را برای این عزیزان در نظر گرفته است. کارکنان و پرسنل این هتل رفتاری بسیار خوب و مودبانه دارند و این مهم، یکی از عوامل جذب مسافران می باشد.

رستوران های هتل آستریا

در این هتل انواع رستوران ها با طبخ مختلف تمام غذاهای محلی، بین المللی، دریایی، چینی، ژاپنی و .. وجود دارد که با توجه به سلیقه ی مسافران تاسیس شده و انتخاب غذا با سلیقه های مختلف را راحت نموده است. رستوران های این هتل شامل:

  • Sini Restaurant

  • Reservierung erforderlich

  • La Gondola Restaurant

  • Reservierung erforderlich

  • Sancak Restaurant

  • Reservierung erforderlich

  • Sini Patisserie

می باشد که رستوران اصلی Amadeus  و در رستوران های الا کارت و لا گوندولا به طبخ غذاهای ایتالیایی و در رستوران sini غذاهای ترکی و در sancak  به طبخ غذاهای مدیترانه ای می پردازند که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند و در تمام این رستوران از مواد اولیه تازه و مرغوب برای تهیه ی غذاها استفاده می گردد. 

اگر سری به سایت هتل بزنید متوجه خواهید شد که رستوران این هتل چه اندازه در جهان شهرت دارد و در زمره ی بهترین ها قرار گرفته است.

کافی شاپ موجود در هتل بسیار شیک و لاکچری است و فضای بسیار دلنوازی را به مشتریان ارائه می کنند. این کافی شاپ و بارها به سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین دسرهای خوش طعم و رنگ شهره هستند.

در کنار همه ی این رستوران ها و کافی شاپ ها، شیرینی فروشی، اسنک شبانه و همچنین سرویس صرف چای در کنار استخر وجود دارد که می تواند لحظات خوب و به یادماندنی برای مسافران رقم بزند و بعد از بازگشت به شهر و دیار خود تا مدت ها با فراغ بال و روحیه ای سرشار از انرژی به کارهای روزمره بپردازند.

تفریحات هتل Austria Bodrum Resort

در هتل استریا بدروم سرگرمی ها و تفریحات فراوانی وجود دارد که هر مسافری با هر سلیقه ای بتواند از آن ها استفاده کند و لحظات خوب و شیرینی در این هتل تجربه کند. 

سالن اسپا، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، ماساژ، حمام آب گرم، زمین تنیس، سالن بیلیارد، بردگیم، دارت، زمین سرپوشیده برای بازی، دوچرخه سواری، کلوپ شبانه، تفریحات عصرگاهی

 از جمله تفریحات آبی هتل می توان از: ورزش های آبی از قبیل غواصی و سکوی شیرجه، ساحل اختصاصی، پارک آبی، موج سواری، قایقرانی، استخر سرپوشیده، استخر روباز یاد کرد که بسیار متنوع و لذت بخش می باشند.

تفریحاتی که جهت رفاه حال و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است از قبیل: کلوب کودکان، زمین بازی کودکان، تجهیزات بازی کودکان، کتاب، موسیقی و دی وی دی های مرتبط با کودکان است.

اجرای موسیقی زنده و برنامه های شبانه ای که در نزدیکی ساحل و هتل برگزار می شود از دیگر سرگرمی های هتل است. ای هتل به اندازه ای به تفریح و سرگرمی مهمانان اهمیت داده است که اگر حتی چند روز از هتل خارج نشوید حوصله تان سر نمی رود. 

اتاق های هتل آستریا بدروم

در هتل آستریا بدروم 496 اتاق تهیه شده که در آن اتاق های مختلفی از جمله اتاق های خانوادگی، اتاق های استاندارد و اتاق های ماه عسل وجود دارد که با توجه به نیاز و خواسته ی مسافران در خدمتشان قرار می گیرد.

تمام اتاق ها فضایی خوب و دل باز با چیدمانی شیک را دارا هستند و همگی دارای بالکن و تراس می باشند. نور مناسب اتاق ها و همچنین آرامشی که در محیط هتل و اتاق ها قرار دارد توانسته است که راحتی و آسودگی بسیاری را به میهمانان و مسافران هدیه نماید. 

امکانات اتاق های هتل آستریا بدروم

می توان به طور قطع گفت هر آنچه که مسافران به آن نیاز دارند در اتاق ها وجود دارد و هیچ مسافری در این هتل احساس کمبود امکانات را پیدا نمی کند. این امکانات شامل:

اینترنت، سرو 3 وعده غذا در اتاق، حوله، دمپایی، سرویس کافی شاپ در اتاق ها، کمد دیواری، جالباسی، یخچال با مینی بار شارژ شده، سشوار، کتابخانه در اتاق، مسواک، خمیردندان، صابون، مبلمان، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون، تخت های استاندارد، ماهواره و گاو صندوق

نظافت اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد و ملحفه ها تمیز و نو می باشند. تمیزی و پاکیزگی از نکات مهم و ارزنده ای است که مسئولین هتل به آن اهمیت فراوانی می دهند.

فاصله هتل Austria Bodrum Resort از مکان های مهم بدروم

این هتل دسترسی خوبی را به مراکز مهم شهر دارا است از جمله این فاصله می توان به 

  • فاصله ی هتل  تا ساحل گومبت: 0.7 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا آسیاب بادی بدروم: 1.6 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا مرکز خرید اواسیس: 2 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا قلعه بدروم: 3.1 کیلومتر

  • فاصله ی هتل تا آمفی تئاتر بدروم: 3.5 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است