Hotel Blue Dreams Resort And Spa

امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر
لابی هتل Blue Dreams Resort And Spa
ساحل اختصاصی هتل Blue Dreams Resort And Spa
رستوران هتل Blue Dreams Resort And Spa
پارک آبی هتل Blue Dreams Resort And Spa
اسکله اختصاصی هتل Blue Dreams Resort And Spa
استخر هتل Blue Dreams Resort And Spa

امکانات Hotel Blue Dreams Resort And Spa

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
یکی از هتل های بسیار خوبی که در شهر بدروم وجود دارد " هتل Blue Dreams Resort And Spa" نام می شود که به آن دهکده رویای آبی نیز می گویند. این هتل زیبا و مدرن در ساحل دریا ساخته شده و از همین رو آن را هتل ساحلی می نامند. هتل هتل Blue Dreams Resort And Spa در سال 2002 در زمینی به مساحت 124 هزار مترمربع بنا شد.
به طور کلی هتل Blue Dreams Resort And Spa دارای حدود 225 اتاق می باشد که در این بین 188 اتاق، استاندارد بوده و 37 اتاق خانوادگی است و توریست ها بنا بر شرایط خود می توانند هر یک را انتخاب کنند. اکثر این اتاق ها چشم انداز بسیار زیبایی از دریا را نمایش می دهند که تماشای آن ها برای هر فردی دل انگیز می باشد.
تمامی اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون: تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، بالکن، سشوار، سیستم گرمایش مناسب، صندوق امانات، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز، یخچال، کمد، آباژور، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار و تهویه مناسب می باشند. پنجره هایی که در اتاق های این هتل وجود دارد، نور بسیار خوبی را به فضای داخلی می بخشد. انواع اتاق های این هتل 5 ستاره به شرح زیر می باشند:
-اتاق های کلاب با متراژ 56 متر
- اتاق های کلاب با متراژ 40 متر
- اتاق های خانوادگی با متراژ 80 متر
- اتاق های خانوادگی با متراژ 46 متر
- اتاق های استاندارد کلاب با متراژ 25 متر
- اتاق های استاندارد با متراژ 35 متر
هتل Blue Dreams Resort And Spa امکانات و خدمات بسیار خوبی را در خود جای داده که عبارت اند از:
حمام ترکی، 5 رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی، صندلی آفتاب، مدرسه تنیس، دوچرخه سواری، 7 میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، سالن بدنسازی، کافی نت، استخر کودکان، آکوا پارک، خدمات تور، لابی، نمازخانه، سونا بخار و سونا خشک، مترجم، نمازخانه، دارت، زمین فوتبال، اعلام حریق، روزنامه، اینترنت رایگان، پارکینگ، حمام ترکی، داروخانه، فضای سبز، ماساژ، ورزش های آبی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، ورزش های موتوری و غیر موتوری، برق اضطراری، انبار چمدان، حمام فین، اتوشویی و خشکشویی، خدمات پزشکی، فروشگاه، سالن کنفرانس، باغ، کتابخانه، دارت، قایقرانی، غواصی، خدمات خانه داری، مرکز خرید، صندوق امانات، مدرسه شیرجه، کارکنان ماهر، سالن بیلیارد، پینگ پنگ، زمین تنیس، پارک کودکان، والیبال ساحلی و پذیرش 24 ساعته؛ گردشگران تور بدروم می توانند از این امکانات بهره ببرند و اقامت دلنشینی داشته باشند. در نظر داشته باشید که ورود حیوانات خانگی در داخل هتل ممنوع می باشد.
در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی، محلی، دریایی و ایتالیایی سرو می شود که گردشگران تور ترکیه بر اساس ذائقه خود می توانند هر یک را انتخاب کنند و از طعم لذیذ آن ها لذت ببرند. فضای این رستوران ها بسیار شیک و دلنشین است و مناظر دل انگیزی را به نمایش می گذارد. کافی شاپ های هتل هتل به شرح زیر هستند:
-کافه لابی
-کافه استخر
-کافه ساحلی
-کافه کلاب
-کافه آکوا
-کافه ترک
در نقاط مختلف هتل، درختان سرسبزی وجود دارد که جلوه ای تماشایی به فضای آن بخشیده است. به طور کلی می توان گفت در این هتل امکانات و تفریحات بسیار خوبی وجود دارد که اوقات فراغت گردشگران تور بدروم را پوشش می دهد و نیازی نیست که آن ها هر کدام را به طور جداگانه در خارج از محیط هتل استفاده کنند.
این هتل شیک دسترسی خوبی به مکان های مختلف شهر دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:
-فرودگاه بدروم 10 کیلومتر
-مرکز شهر بدروم 9.5 کیلومتر
-پارک آبی بدروم
-قلعه سنت پیتر
-موزه روباز 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است