Hotel Hilton Bodrum Turkbuku Resort And Spa

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Hilton Bodrum Turkbuku Resort And Spa

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
شهر بدروم یکی از شهرهای زیبای ترکیه می باشد که به سبب خلوت بودن مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است. در این شهر هتل های فراوانی وجود دارد که هر یک از آن ها سعی در جذب مسافر دارند، در این بین هتل Hilton Bodrum Turkbuku Resort And Spa یکی از بهترین اقامتگاه هایی است که می توانید در این شهر انتخاب کنید. این هتل 5 ستاره امکانات و خدمات بی نظیری را در خود جای داده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.
این هتل پیشرفته، دارای ساحل اختصاصی بزرگی می باشد که تفریحات مهیجی را در خود جای داده و مسافران با استفاده از آن ها به وجد می آیند. خدمات Hilton Turkbuku Resort And Spa به صورت UALLدر اختیار توریست ها قرار می گیرد به این معنا که آن ها می توانند به صورت رایگان در هر زمان از غذاها، نوشیدنی ها و تنقلات موجود میل کنند و لذت ببرند.
امکانات و خدمات هتل
از امکانات بسیار خوبی که این هتل مدرن دارا می باشد و گردشگران تور بدروم می توانند مورد استفاده قرار دهند عبارت اند از: پذیرش 24 ساعته، حیاط، باغ، صندوق امانات، فروشگاه، آسانسور، اتاق های سیگاری، اتاق های غیر سیگاری، سالن ملاقات، صرافی، کتابخانه، خدمات خانه داری، انبار چمدان، اتاق های وی آی پی، فروشگاه، امکانات معلولین، ترانسفر فرودگاهی، نگه داری از کودکان، اینترنت رایگان، خشکشویی، کافی شاپ، اسنک بار، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، آرایشگاه، خدمات ماساژ و اسپا، خودپرداز، اتاق های خانوادگی، مرکز تجاری، کافی نت، خدمات دربانی، رستوران، اجاره اتومبیل، روزنامه، پارکینگ، گشت شهری، تهیه بلیط و غیره. هنگام ورود به هتل کارکنان خوش رفتار هتل از شما استقبال می کنند و شما را به قسمت پذیرش راهنمایی می کنند. مرکز ماساژ و اسپا هتل، بسیار پیشرفته بوده و از خدماتی استفاده می کنند که طبق استانداردهای بین المللی مورد تایید قرار می گیرد.
خوب است بدانید که امکانات ورزشی بی نظیری در این مکان موجود می باشد که سرگرمی خوبی به حساب می آید و سبب می شود اوقات خوشی را در کنار خانواده خود سپری نمایید؛ این امکانات عبارت اند از: سونا خشک و جکوزی، غواصی، سولاریوم، حمام ترکی، بسکتبال، جت اسکی، قایق سواری کانو، بیلیارد، ویندسرفینگ، استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی، خدمات ماساژ، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، سکوی شیرجه، تنیس، بیلیارد، زمین تنیس، دارت و پینگ پُنگ.
6 رستوران در این هتل لوکس وجود دارد که فضاهای گوناگونی دارند و غذاهای متنوعی همچون: غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی، سنتی و دریایی را ارائه می دهند و گردشگران تور بدروم می توانند هر یک را انتخاب کنند و با تماشای چشم انداز زیبای شهر، غذای مود علاقه خود را میل کنند. رستوران های سی پورت، پاتیو الیویا، کبابچی، پاپاراتزی و رستوران سلف سرویس هتل انتخاب هایی هستند که میهمانان دارند.
امکانات اتاق های هتل
هتل Hilton Bodrum Turkbuku Resort And Spa دارای حدود 490 اتاق می باشد که چیدمانی بسیار زیبا دارند و اسکان را برای توریست های تور بدروم لذتبخش می کنند. این اتاق ها مجهز به امکانات خوبی همچون: صبحانه، اتاق نشیمن، بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مناسب، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلفن، تخت های استاندارد و راحت با ملحفه و بالشت های پاکیزه، آباژور و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد که گردشگران تور ترکیه مورد استفاده قرار می دهند.
مکان های اطراف
برخی از مکان های مهمی که در نزدیکی Hilton Bodrum Turkbuku Resort And Spa قرار دارد عبارت اند از:
-فرودگاه میلاس 45 کیلومتر
-مرکز خرید میدتون 9 کیلومتر
-موزه باستان شناسی زیرآبی بدروم 10 کیلومتر
-دروازه میندروس 10.5 کیلومتر
-مرکز خرید اوسیس 9 کیلومتر
این هتل مجلل اقامتی خوب و خوش را برای مسافران خود رقم می زند. 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است