Hotel Old Town

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Old Town

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
برای اقامت در شهر ساحلی باتومی، اقامتگاه های بسیاری از قبیل هتل های 1 تا 5 ستاره، مسافرخانه ها، هتل آپارتمان ها و هاستل ها تاسیس شده که هر کدام نسبت به کیفیت ارائه خدمات، هزینه های متفاوتی را برای هر شب اقامت در هتل نظر می گیرند. در این بین هتل های سه ستاره شهر اقامتگاه های مناسبی برای گردشگران و مسافران تور باتومی محسوب می شوند چرا که امکانات رفاهی اولیه را با کیفیت مناسب به گردشگران ارائه کرده و به نسبت، هزینه اقامت در آن ها مناسب تر است. یکی از این هتل های سه ستاره، هتل Hotel Old Town است که ما در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری درباره آن در اختیار کاربران سایت قرار خواهیم داد.
هتل Hotel Old Town یک اقامتگاه بزرگ، مجهز و لوکس است که در نگاه اول معماری زیبای ساختمان آن نظر گردشگران را به خود جلب خواهد کرد. این هتل در مجموع دارای 10 اتاق است که به امکاناتی همچون بالکن، چشم انداز شهری و کوهستانی، تلفن، ماهواره، کامپیوتر، سیستم تهویه مطبوع، جکوزی، سیستم گرمایشی، درب ورودی اختصاصی، کاناپه، در های آکوستیک، کمد لباس، خدمات آرایشی بهداشتی، حمام خصوصی، یخچال، سرویس بیدار کردن و غیره مجهز بوده و همه روزه پذیرای گردشگران و مسافران تور باتومی می باشند.
مسافران عزیز خوب است بدانید این هتل دارای واحد های اقامتی بزرگ، دلباز و بسیار راحتی است که گردشگران می توانند اقامت خوشی را در طول سفر به باتومی، در این هتل تجربه نمایند. این واحد ها دارای تنوع بالایی بوده و می توانند هر نوع مسافری را با هر تعداد مراجعه کننده پوشش دهند. از جمله اتاق های این هتل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
• جونیور سوئیت: هزینه هر شب اقامت حدود 32 دلار آمریکا، مجهز به یک تخت دو نفره بزرگ، ظرفیت دو نفر
• سوئیت: هزینه هر شب اقامت حدود 47 دلار آمریکا، مجهز به یک تخت دو نفره و کاناپه تخت خوابشو، ظرفیت دو نفر
• اتاق های استاندارد: هزینه هر شب اقامت حدود 36 دلار آمریکا، مجهز به دو تخت یک نفره، ظرفیت دو نفر
• سوئیت های دوبلکس: مجهز به یک تخت دو نفره، ظرفیت دو نفر، هزینه اقامت 85 دلار، گردشگران تور گرجستان بهتر است بدانید که این واحد ها اوکازیون بوده و نسبت به بقیه اتاق ها مجهز تر هستند به همین علت هزینه اقامت در آن ها کمی گران تر است.
فاصله هتل تا اماکن و مراکز مهم
اگر هتل Hotel Old Town را برای اقامت در سفر به گرجستان انتخاب کرده اید، بهتر است اطلاعاتی درباره فاصله آن با اماکن مهم و مورد نیاز، در دست داشته باشید. بدین منظور ما را در این بخش از مقاله نیز همراهی نمایید:
1. فرودگاه باتومی: حدود 5.5 کیلومتر
2. موزه باستان شناسی باتومی: حدود 1.12 کیلومتر
3. تله کابین آرگو: حدود 1.28 کیلومتر
4. پارک دلفین ها: حدود 1.6 کیلومتر
5. پارک آبی باتومی: حدود 5 کیلومتر
6. قلعه گونیو: حدود 10 کیلومتر
7. قلعه پترا: حدود 10.5 کیلومتر
8. بندر باتومی: حدود 1.12 کیلومتر
امکانات هتل Hotel Old Town
سرویس و خدماتی که در هتل سه ستاره Hotel Old Town برای رفاه گردشگران تور باتومی در نظر گرفته شده، شامل موارد بسیاری است که ما در ادامه تنها تعدادی از آن ها را نام برده و به اطلاع مسافران این شهر توریستی می رسانیم: سرویس شاتل فرودگاهی، اتاق های خانوادگی، روم سرویس، رستوران، پارکینگ رایگان، آشپزخانه، جکوزی، میز تور و خدمات گردشگری – تفریحی، خدمات مخصوص افراد ناتوان و معلولین، دوچرخه سواری، اجرای موزیک زنده در هتل، کافی شاپ، سرویس صبحانه در اتاق، سرو نوشیدنی های بین المللی، اینترنت وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته در لابی، خدمات بلیط، خدمات خشکشویی، فکس و فتوکپی، اتاق جلسه و ملاقات، سیستم تهویه مطبوع، اتاق های وی آی پی و کارکنان چند زبانه (انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی).
قوانین هتل Hotel Old Town
گردشگران و اقامت کنندگان این هتل توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع بوده و همچنین باید از سیگار کشیدن در اتاق های آن خودداری نمایند. همچنین شایان ذکر است که تحویل و تخلیه اتاق های رزرو شده در این هتل در ساعت به خصوصی صورت می پذیرد که در ادامه شرح می کنیم:
تحویل گرفتن اتاق: از ساعت 14:00 
تخلیه کردن اتاق: تا ساعت 12:00
همان طور که پیش از این اشاره کردیم، سیگار کشیدن در اتاق های هتل Hotel Old Town ممنوع است، اما مدیریت برای آسایش مسافران، محوطه ای را مخصوص کشیدن سیگار برای افراد سیگاری تعبیه کرده است.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است