Hotel Senza The Inn Resort

امتیاز 3.6 از 5 | از 87 کاربر
اتااق های هتل سنزا در ترکیه
امکانات هتل Hotel Senza Inn Resort & Spa
تصاویر هتلHotel Senza Inn Resort & Spa
امکانات هتل Hotel Senza
ویو هتل سنزا در آنتالیا
رستوران Hotel Senza Inn Resort & Spa
Hotel Senza Inn Resort & Spa تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Senza The Inn Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

آنتالیا از جمله مقاصد گردشگری ایرانیان برای تفریحات خارجی به حساب می آید و این شهر دارای آب و هوا و آثار تاریخی و تفریحی بسیاری می باشد. در آنتالیا امکانات و هتل های بسیار خوبی برای اقامت میهمانان و مسافران وجود دارد که با توجه به سلیقه ی آن ها در خدمتشان قرار می گیرد.

از جمله هتل های بسیار شیک و لوکس که در این شهر است می توان به هتل 5 ستاره سنزا این ریزورت اسپا اشاره نمود که در نزدیکی ساحل قرار گرفته و با شهر آلانیا تقریبا 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 307 اتاق است و محل بسیار شیک و خوبی برای اقامت مسافران می باشد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل  سنزا

هر هتل بنا بر درجه و کیفیتی که دارا است خدمات و امکانات ویژه ای در اختیار گردشگران قرار می دهد. از جمله امکانات بی نظیری که این هتل در خدمت گردشگران و مسافران قرار می دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، فروشگاه، خشکشوئی، باغ، تراس، پارکینگ، سیستم تهویه هوای مطبوع، حمل و نقل، منطقه مجزا برای سیگار کشیدن، فاکس، فتوکپی، اتاق جلسه و امکانات برگزاری آن، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو، سیستم گرمایشی، خدمات روزانه نظافت، خدمات تبدیل ارز، آسانسور

لابی این هتل بسیار شیک و مجلل است و میتوان برای ساعاتی در آن استراحت کرد و با توجه به اینکه اینترنت این بخش فعال است به کارهای مجازی روزمره پرداخت. 

اگر با خود کودک به همراه دارید نگران او نباشید و با خیال آسوده به قسمت نگهداری از کودکان بسپارید و به گردش و تفریح در شهر مشغول شوید.

پارکینگ هتل در خدمت مشتریانی که با ماشین شخصی خود به سفر آمده اند است که بتوانند ماشین خود را در مکانی امن و رایگان پارک نمایند.

پرسنل و کادر مجرب و متبحر این هتل بسیار مودبانه رفتار می کنند و به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی تسلط دارند و به راحتی می توان با آنها ارتباط گرفت و سوالات خود را از آنها پرسید و جواب گرفت.

اگر با خود ماشین به همراه ندارید و می خواهید با ماشین به گشت و گذار بپردازید می توانید از کادر این هتل بخواهید که ماشین هایی را که برای کرایه اماده کرده اند در خدمت شما قرار دهند.

مغازه فروش سوغاتی های مختلف و محلی در لابی هتل فعال است که اگر وقت زیادی برای خرید ندارید از همین جا هدایا و سوغات مد نظرتان را تهیه نمایید.

در ضمن فراموش نکنید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد.

رستوران ها و کافی شاپ ها

رستوران اصلی هتل هر 3 وعده ی غذایی را به صورت مرتب سرو کرده و انواع غذاهای مدیترانه ای و محلی ترکیه و همچنین بین المللی را تهیه و طبخ می کند و در خدمت مسافران قرار میدهد. می توانید با چشیدن این غذاهای لذیذ طعم ها تازه و متنوع را امتحان نمایید و لذت ببرید. در ضمن منوی این رستوران به 2 صورت منویی و بوفه ای می باشد.

در قسمت لابی این هتل بار وجود دارد و انواع نوشیدنی های گرم و سرد و همچنین و نوشیدنی های غیر الکلی و الکلی سرو می گردد و به میهمانان ارائه می شود. از کافی شاپ این هتل می توانید به عنوان استراحت گاه خوب و مناسبی برای رفع خستگی کوتاه مدت خود استفاده نمایید و از دسرهای آن لذت ببرید.

تفریحات هتل سنزا

از جمله تفریحاتی که این هتل برای میهمانان خود اختصاص داده و به فکر سرگرمی انان بوده است موارد زیر می باشد:

استخر روباز، سونا، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، تنیس، ساحل اختصاصی، دارت، ماساژ، مرکز اسپا، کلوب شبانه، بولینگ ، کلاب بازی کودکان، زمین بازی، تنیس روی میز

12 اتاق در مرکز اسپا وجود دارد که به کارهای ماساژ، مراقبت از پوست و بدن، اتاق های مخصوص آرامش و .. تعلق گرفته اند.

انواع خدمات زیبایی از جمله رنگ مو، پدیکور، مانیکور و... در این هتل صورت می پذیرد و می توانید به زیبای و آراستگی خود بپردازید. ساحل اختصاصی این هتل در فاصله ی بسیار نزدیکی قرار گرفته است و به راحتی می توان به آن دسترسی داشت.

اتاق های هتل سنزا

انواع مختلفی از اتاق ها برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز آنها در خدمتشان قرار می گیرد. از جمله اتاق های این هتل: اتاق دبل استاندارد، سوئیت خانواده و اتاق دوبلکس است که هر کدام به نحوی زیبا و شیک می باشند. اتاق های استاندارد مساحتی 24 متری دارند و اتاق های دوبلکس دارای فضایی 30 متری هستند. این هتل برای معلولین نیز اتاق های ویژه ای در نظر گرفته است که بتواند به این عزیزان نیز خدمات ارائه نماید. درب تمام اتاق ها با کارت باز شده و امنیت خوبی را دارا می باشند.

امکانات اتاق ها

تمام اتاق هایی که در بالا ذکر شد دارای تمام امکاناتی می باشد که برای اقامت هر مسافر لازم است و باید در اختیارش قرار داد. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماهواره، تلویزیون، مبل، تخت، کمد لباس، تهویه هوای مطبوع، مینی بار، گاو صندوق، بالکن، اینترنت، حمام، دستشویی، سشوار، حوله 

این هتل اتاق های خود را به بهترین شکل آراسته و به صورت روزانه آن ها نظافت می شوند و به بهداشت اهمیت ویژه ای داده اند. اگر با خود فرزند زیر 12 سال به همراه دارید اقامت آن ها رایگان می باشد.

فاصله هتل از مکان های مهم شهر

خوشبختانه این هتل در محل خوب با دسترسی های لازم قرار گرفته و در زیر به فاصله ی هتل تا برخی از مکان های مهم شهر خواهید پرداخت.

  • فاصله هتل تا لونا پارک آلانیا: 16.2 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا ساحل کلئوپاترا: 16.6 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا موزه باستان شناسی آلانیا: 18.7 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا غار داملاتاش: 18.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا موزه آتاتورک آلانیا: 19.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا برج سرخ آلانیا: 20.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا قلعه آلانیا: 20.6 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پارک پروانه انتالیا: 23 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا گلف آنتالیا: 29 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا برج ساعت: 36 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا موزه آنتالیا: 38 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است