Hotel Club Sunny World antalya

امتیاز 3.9 از 5 | از 87 کاربر
نمای هتل کلوب سانی ورلد
هتل کلوب سانی ورلد از نمای بالا
لابی هتل کلوب سانی ورلد
اتاق خواب هتل کلوب سانی ورلد

امکانات Hotel Club Sunny World antalya

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

به جرئت می‌توان گفت آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که باید برای یکبار هم که شده از آن دیدن کرد. رزرو آنلاین این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا بتوانند بدون هیچ نگرانی از بابت محل اسکان حتی پیش از سفر، تنها روی گشت‌وگذار در مقصد تفریحی خود تمرکز کنند. از این رو اگر قصد سفر به آنتالیا را داشتید می‌توانید برای رزرو آنلاین هتل کلوپ سانی ورلد به سایت‌های گردشگری معتبر خارجی مراجعه کرده و اتاقی در این هتل 4 ستاره رزرو و از ساحل اختصاصی آن نیز استفاده کنید. جالب است بدانید در میان هتل‌های آنتالیا به این هتل، آل اینکلوسیو نیز می‌گویند، زیرا تمام خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها روی هزینه اقامت محاسبه شده و دیگر نیاز به هزینه اضافی نخواهید داشت.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

رزرو آنلاین هتل کلوب سانی ورلد آنتالیا

با رزرو آنلاین هتل کلوب سانی ورلد آنتالیا می‌توانید هزینه سفر خود را کاهش دهید، زیرا این هتل رستوران‌هایی رایگان دارد و تقریبا تمامی امکانات این هتل به صورت رایگان در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود. برای رزرو این هتل می‌توانید به سایت‌های معتبر گردشگری و تفریحی مراجعه نمایید و از جوایز و تخفیفات آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. در مورد هتل کلوب سانی ورلد جالب است بدانید اگرچه اتاق‌های آن از دکوراسیونی ساده برخوردار هستند، اما به دلیل پاکیزگی و آرامشی که در آن‌ها موج می‌زند طرفداران خاص و زیادی دارند.

قیمت رزرو هتل کلوب سانی ورلد

به‌طورکلی قیمت رزرو هتل کلوب سانی ورلد بستگی به نوع اقامت شما خواهد داشت؛ چراکه اتاق‌های این هتل از نظر امکانات و مساحت متفاوت هستند و به همین دلیل قیمت آن‌ها با یک‌دیگر تفاوت دارد. توجه داشته باشید زمان سفر شما نیز می‌تواند روی قیمت اقامت شما در هتل تاثیرگذار باشد، به‌طور مثال اقامت در این هتل در فصل تعطیلات هزینه‌ای بیشتری نسبت به مابقی زمان‌ها دارد. البته ناگفته نماند قیمت اقامت در این هتل نسبت به خدماتی که در اختیار مشتری قرار می‌دهد بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

قوانین هتل کلوب سانی ورلد

  • برای تحویل گرفتن اتاق رزرو شده خود می‌توانید از ساعت 14 به این هتل مراجعه کنید.
  • برای تسویه کامل اتاق در هتل کلوب سانی ورلد باید قبل از ساعت 12 مراجعه نمایید.
  • استعمال دخانیات فقط در اتاق‌های مخصوص سیگار مجاز است.
  • خدمات برای کودکان زیر 4 سال به صورت رایگان محاسبه می‌شود.
  • برای رزرو کردن اتاق در هتل کلوب سانی ورلد باید حتما کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشید.
  • فراموش نکنید آوردن حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.

خدمات هتل کلوب سانی ورلد

  • دارای اینترنت وایرلس و پرسرعت در تمامی بخش‌ها که برای استفاده از آن باید هزینه‌ای اضافه پرداخت کرد.
  • در این مکان رستوران‌هایی وجود دارد که منوی آن‌ها رایگان است.
  • برای استفاده از پارکینگ این هتل باید هزینه‌ای جداگانه بپردازید.
  • در هتل کلوب سانی ورلد یک مرکز اسپا وجود دارد که از امکاناتی مانند سونا و حمام ترکی برخوردار هستند.
  • اتاق‌های مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده است که فقط در آنجا می‌توانند از دخانیات استفاده کنند.
  • از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات روزانه، اتاق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سالن ورزشی با تمامی تجهیزات و... اشاره کرد.

مشخصات اتاق های هتل کلوب سانی ورلد

اتاق‌های هتل کلوب سانی ورلد ظرفیت‌های مختلفی داشته و همه آن‌ها از دکوراسیون ساده‌ای برخوردار هستند. همچنین مدیریت هتل برای رفاه حال مسافرین در تمامی اتاق‌ها امکاناتی چون سرویس‌های خواب ساده، تلویزیون به همراه ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، کتری برقی، سرویس بهداشتی و حمام، لوازمات آرایشی و بهداشتی رایگان، خدمات روزانه اتاق‌ها، سرویس غذای رایگان، یخچال، مینی‌بار و... تعبیه کرده است.

    فاصله هتل کلوب سانی ورلد آنتالیا تا مراکز خرید و جاهای دیدنی

    هتل کلوب سانی ورلد به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد به مرکز شهر آنتالیا بسیار نزدیک است. به‌طوری‌که مرکز شهر آنتالیا در 7 کیلومتری این هتل قرار دارد. فاصله این مکان تا استادیوم اوبا تقریبا 4.5 کیلومتر و تا بندرگاه بادبانی آنتالیا حدود 7 کیلومتر است. پارک کودک نیز در فاصله 5 کیلومتری این هتل قرار دارد. همچنین هتل تا فرودگاه قاضی پاشا حدود 40 دقیقه فاصله دارد.

    تفریحات موجود در هتل کلوپ سانی ورلد

    در این هتل برای تفریح مسافران خدماتی صورت گرفته است که شامل استخرهای روباز برای شنا کردن، صندلی و تخت‌های لازم برای گرفتن آفتاب، اتاق بازی کودکان به همراه مربی برای سرگرمی کودکان 2 الی 8 ساله، پارک آبی، استخرهای مجهز به سرسره آبی، مرکز اسپا و... می‌شوند.

    تورهای مرتبط

    متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

    تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است