Hotel Siam Elegance

امتیاز 4.5 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel Siam Elegance

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

در سفر به آنتالیا همواره جهت انتخاب اقامتگاهی لوکس و 5 ستاره، با تنوعی از هتل های مختلف روبرو می شویم که هرکدام امکانات و خدماتی را برای گردشگران ارائه می دهند. هتل Siam Elegance از هتل های 5 ستاره و محبوب آنتالیا است که در ساحل مدیترانه ای واقع شده و خدمات و امکانات بی نظیری را برای گردشگران ارائه می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا با هتل Siam Elegance بیشتر آشنا شوید.

هتل Siam Elegance دارای استخری روباز، بزرگ و مناسب تمام سنین می باشد. اما این استخر فراتر از یک استخر معمولی است. وجود سرسره های مختلف و هیجان انگیز در واقع استخر هتل را به مکانی هیجان انگیز جهت تفریح و سپری کردن وقت تبدیل کرده است. در کنار استخر هم سوناهای بخار، خشک و جکوزی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است حمام ترکی و خدمات ماساژ کامل نیز به صورت رایگان ارائه می شود اما در صورتیکه گردشگران تور آنتالیا قصد استفاده از خدمات ماساژ اسپا در کلوپ سلامت هتل را دارند می بایست هزینه جداگانه ای بابت آن پرداخت نمایند.

هتل Siam Elegance سرگرمی ها و فعالیت های مختلفی را برای مشتریانش در نظر گرفته است. علاوه بر ساحل اختصاصی که امکانات باربکیو، برگزاری جشن ها و موسیقی های زنده در آن وجود دارد، گردشگران می توانند از زمین تنیس، اتاق گیم نت، تنیس رومی میز، دارت و مینی گلف به صورت رایگان بهرمند شوند. فعالیت هایی هم مانند باشگاه بدنسازی، بولینگ، بیلیارد و دوچرخه سواری نیز ارائه می شود اما هزینه جداگانه ای بابت آن ها می بایست پرداخت نمود.

هتل دارای رستورانی بزرگ، لوکس و شیکی می باشد که انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی و بین المللی را ارائه می دهد. گردشگران می توانند در کافی شاپ واقع در رستوران، انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی را نیز میل کنند.

اتاق های هتل Siam Elegance از امکانات و خدمات مناسبی برخوردارند. تمامی اتاق ها طبق نظر گردشگرانی که قبلا در این هتل اقامت داشته اند، بسیار تمیز بوده، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مدرنی دارند و خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها نیز به صورت رایگان انجام می شود اما جهت برخورداری از خدمات اتوشویی، خشکشویی و لاندری می بایست هزینه جداگانه ای پرداخت نمود. از دیگر امکانات اتاق هم می توان به بالکن با چشم انداز زیبا، صندوق امانات و اینترنت پرسرعت بی سیم به صورت رایگان اشاره کرد.

در میان سایر امکانات و خدماتی که هتل Siam Elegance ارائه می دهد به برخی از موارد زیر می توان اشاره نمود:

فضای سبز بزرگ، ارائه وعده صبحانه در اتاق ها، اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان، صرافی، پذیرش 24 ساعته، ارائه خدمات و امکانات برای معلولین، سالن های آرایشی و پیرایشی، فروشگاه، خدمات اجاره خودرو، شاتل سرویس و خدمات ترانسفر فرودگاهی که هزینه جداگانه ای دارند.

افرادی که با خود کودک به همراه دارند هم خوب است بدانند با پرداخت هزینه جداگانه، می توانند از زمین بازی کودکان و خدمات نگهداری از کودک برخوردار شوند.

هتل Siam Elegance فاصله قابل توجهی تا اکثر نقاط دیدنی شهر دارد. گردشگران تور آنتالیا که قصد اقامت در این هتل را دارند خوب است در ادامه مطلب با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

7.4 کیلومتر تا زمین گلف The Montgomerie.

9.4 کیلومتر تا باشگاه گلف Faldo Golf Course Cornelia Golf.

11.8 کیلومتر تا سالن سینما و آمفی تئاتر Aspendos.

12.3 کیلومتر تا Roman Aqueduct.

12.8 کیلومتر تا باغ Tolerance.

13.4 کیلومتر تا باشگاه گلف Kaya Eagles و پارک موضونی The Land of Legends.

همچنین لازم به ذکر است فاصله هتل Siam Elegance تا فرودگاه آنتالیا نیز 32 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است