Hotel Onkel Resort

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
hotel Onkel Resort
hotel Onkel Resort
hotel Onkel Resort
hotel Onkel Resort
hotel Onkel Resort
hotel Onkel Resort
hotel Onkel Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Onkel Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر آنتالیا از مناطق گردشگر پذیر ترکیه بوده که خیلی از تورهای تفریحی به این نقطه از ترکیه، سفرهای خود را انجام می دهند. از پرجاذبه ترین مناطق آنتالیا که در میان چند کوه قرار گرفته و پوششی گیاهی زیبایی را در خود دارد و چشم انداز بسیار خیره کننده ای به سمت دریا را از آن خود کرده است بلدیبی می باشد. این شهر برای سفرهای دو نفره و ماه عسل رفتن از پرخاطره ترین مناطق می تواند باشد که لذت سفری فراموش نشدنی را می شود در بلدیبی به دست آورد. در این منطقه هتل های فراوانی وجود دارد که همگی 4 ستاره و 5 ستاره هستند و در رقابت برای هر چه بهتر بودن با هم در تلاش می باشند.

هتل اونکل ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره ی بلدیبی بوده که دارای 138 اتاق می باشد که چشم اندازی بسیار زیبا دارد و از آغاز فعالیتش تا به اکنون توانسته نظر مساعد میهمانان و مسافران را به دست آورد. در ادامه ی مطلب قصد داریم بیشتر با این هتل شیک و مدرن آشنا شویم.

امکانات رفاهی هتل اونکل ریزورت

امکانات و خدماتی که در هتل اونکل قرار دارد همگی در سطح کیفی بسیار خوب و قابل قبولی می باشند و در طی اقامت هرگز دغدغه ی کمبود امکانات را نخواهید داشت. این امکانات شامل:

آسانسور، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، فکس، فتوکپی، خشکشویی، صرافی، خدمات لاندری، ترانسفر فرودگاهی، آرایشگاه زنانه، آرایشگاه مردانه، زنگ بیدار باش، برق اضطراری، پارکینگ، تاکسی سرویس، خدمات تور شهری و تفریحاتی، خودپرداز، روم سرویس 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن کنفرانس و کافی نت

جهت رفاه حال سالمندان و افراد معلول امکاناتی فراهم شده که بتوانند به راحتی به هتل رفت و آمد داشته باشند و همچون باقی افراد لحظات خوبی را برای خود بسازند. فروشگاه بزرگی که برای تهیه سوغات در هتل قرار دارد با جمع آوری انواع صنایع دستی و سوغاتی های خوشمزه، خرید را برای میهمانان آسان نموده است.

فضای سبزی که در محوطه ی هتل قرار دارد مکانی بسیار زیبا و سرسبز بوده که می توان روح را در آن جلا داد و در این محیط عکس های زیبایی را با خود به یادگار برد. اگر بخواهید می توانید کودکتان را به پرستار کودک بسپارید و با خیالی آسوده به تفریح مشغول گردید. 

لابی این هتل مکان بسیار خوبی برای استراحت بوده ضمن این که در این لابی سرگرمی های متعددی همچون پخش موزیک وجود دارد و اینترنت این بخش نیز فعال می باشد. اگر کودک زیر 6 سال به همراه دارید در صورت استفاده نکردن از سرویس ها اقامت او رایگان می باشد.

در هتل Onkel Resort برای میهمانان خارجی مترجم حضور دارد و برای صحبت با کارکنان و پرسنل جای نگرانی نیست. رفتار پرسنل این هتل بسیار محترمانه می باشد و می توانید اگر سوالی داشتید و یا به چیزی نیاز پیدا کردید با آن ها در میان بگذارید. خدمات کرایه ی خودرو در این هتل انجام شده و شما می توانید با اجاره ی خودرو به تمام نقاط دیدنی این منطقه سری زده و به تفریح بپردازید.

رستوران ها و کافی شاپ ها

در هتل اونکل رستوران های مختلفی وجود دارد که همگی دارای سرآشپزهای مخصوص و ماهر می باشند. انواع غذاهای بین المللی و ترکی را این آشپزها تهیه و طبخ نموده و به مشتریان ارائه می نمایند. اگر اقامت شما در هتل Onkel Resort بیشتر از 7 شب باشد می توانید با استفاده از رزرو قبلی به صورت رایگان یکبار میهمان رستوران سفارشی شوید.

رستوران فیش این( سفارشی)

سرآشپزان مشهور این رستوران انواع غذاهای دریایی را به صورت خیلی ماهرانه و خاص تهیه می نمایند و در اختیار میهمانان قرار می دهند.

رستوران ورونا( سفارشی)

تجربه ی خوردن لذت بخش سالاد های تازه، ماکارونی خانگی، پیتزا و انواع نوشیدنی ها را می توانید در این رستوران به دست آورید. این رستوران تهیه کننده ی انواع غذاهای ایتالیائی به بهترین شیوه ی ممکن می باشد. صبحانه ی هتل به صورت بوفه ارائه می گردد و هر چیزی که به آن علاقه دارید را حتما در این بوفه پیدا می کنید.

چیدمان و دیزاین این رستوران ها بسیار شیک است و میز و صندلی ها به شکل خاصی جلوه نمائی می کنند. نظافت رستوران ها به صورت مرتب انجام می شود و از هر گونه آلودگی به دور هستند.

کافه ی لابی

در این کافه همواره موسیقی زنده اجرا می شود و محیطی بسیار دلنشین و مفرح دارد. انواع کوکتل، نوشیدنی و قهوه ی ترک در این کافه یافت می شود. 

کافه ساحلی

این کافه معمولا همیشه باز است و می تواند محل خوبی برای خوردن یک میان وعده ی مناسب باشد. بستنی های خوش طعم کافه ی ساحلی حتما به ذائقه ی کودکتان سازگار است و با خوردن آن بسیار لذت می برد. علاوه بر این کافه ها یک بار ویتامین و یک دیسکو نیز در هتل موجود می باشد.

تفریحات هتل اونکل 

اونکل ریزورت توانسته است تفریحات و سرگرمی های مناسبی را برای بزرگسالان و کودکان تامین کند و این خود موجب می شود مسافران برای سفرهای بعدی نیز هتل Onkel Resort را برای اقامت انتخاب نمایند. از جمله تفریحات خوب و مهیجی که هتل جهت رفاه مسافران مهیا نموده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سونا، مرکز اسپا و خدمات سلامتی، ماساژ، سالن ورزشی، دارت، باد سواری، ساحل خصوصی، غواصی، زمین بازی کودکان، سوارکاری، تنیس روی میز، استخر سرپوشیده، استخر روباز، پارک کودک، بیلیارد، جکوزی و کلاس های یوگا

در طول شب در کنار ساحل برنامه هایی همچون موزیک زنده برپا می شود که دیدن ان ها خالی از لطف نیست و می تواند شبی پر خاطره را برایتان رقم بزند.

البته فراموش نکنید برای بعضی از این موارد باید هزینه ای اضافه را پرداخت کنید.

اتاق های هتل اونکل

هتل Onkel Resort دارای 138 بوده که هر کدام دارای ابعاد و شرایط خاصی هستند که طبق خواسته ی میهمانان و مسافران در اختیارشان قرار داده خواهد شد. این اتاق ها به صورت زیر تقسیم بندی شده اند.

  • اتاق های استاندارد دونفره
  • اتاق های دو نفره با بالکن
  • اتاق های دو نفره با نمای دریا
  • اتاق های خانوادگی با حمام اختصاصی

ساعت ورود به اتاق ها 12 و ساعت خروج از ان ها نیز 12 می باشد.

امکانات اتاق ها

تمام اتاق هایی که ذکر شد دارای امکانات زیر می باشند:

صبحانه در اتاق، سیستم تهویه هوای مطبوع، حوله، دمپایی، کمد دیواری، جالباسی، یخچال، مینی بار، سشوار، سیستم ضد حریق، مسواک، خمیر دندان، صابون، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، ماهواره، مبلمان، صبحانه در اتاق، تخت تاشو، خشک کن لباس، دستمال توالت، دوش حمام، دوش رولی، سطل زباله، سوکت نزدیک تخت، اتو، تلفن، گاو صندوق.

اتاق ها به صورت مرتب نظافت می شود و از دیزاین مدرنی برخوردار هستند. چیدمان خوب و شیکی که این اتاق ها دارا هستند چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. کف اتاق ها سنگ مرمر بوده و نمای آن ها رو به باغ، استخر، کوه و دریا می باشد. ملحفه ی اتاق ها همیشه عوض شده و از سفیدی خاصی بهره برده اند.

اقامت در این اتاق ها یقینا مساوی با آرامش بوده زیرا محیط بسیار مناسب و آرامی را به خود اختصاص داده است.

فاصله ی هتل Onkel Resort از مکان ها مهم آنتالیا

موقعیت بسیار خوب هتل Onkel Resort تا مکان های مهم شهر یکی از عواملی است که مسافران برای اقامت این هتل را انتخاب می کنند. این هتل توانسته تمام دسترسی های لازم را داشته باشد و اقامت راحتی را برای مهمانانش فراهم کند. در ادامه به فاصله ی هتل اونکل ریزورت تا بعضی از اماکن مهم شهر خواهیم پرداخت.

  • فاصله ی هتل تا دینو پارک: 3 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا دره گوینوک: 3.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: 4.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: 10.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پارک مون لایت: 10.7 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا خیابان لیمان: 13 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا ساحل بانوان ساری سو: 14.2 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا بندر تجاری آنتالیا: 15.7 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا است تور آنتالیا مارینا: 15.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا ماشین کابل Tunektepe: 16 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا منطقه تجارت آزاد آنتالیا: 16.8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا شهر عتیقه فاسیل: 18.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پارک ساحلی کنیالتی: 26.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا مرکز خرید میگروس: 26.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پل آراپسو: 26.4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا مرکز شهر 30 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه آنتالیا: 45 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است