Hotel long beach harmony

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر
long beach harmony
long beach harmony
long beach harmony
long beach harmony
long beach harmony
long beach harmony
long beach harmony تصاویر بیشتر

امکانات Hotel long beach harmony

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل لانگ بیچ هارمونی، هتل پنج ستاره ای در نزدیکی دریای مدیترانه است که برای گردشگرانی که به دنبال هتلی با کیفیت و خدمات عالی هستند، بسیار مناسب می‌باشد. هتل ساحلی long beach، ساحل اختصاصی و استخرهایی بزرگ که توسط نخل ها احاطه شده اند؛ دارد. این هتل دارای ۲۳۵ باب اتاق بوده و دکوراسیونی زیبا با رنگ های ملایم دارد که فضای آرامش بخش را فراهم آورده است. هتل لانگ بیچ آنتالیا موقعیت مکانی بسیار مناسبی داشته و به بیش‌تر مکان های گردشگری شهر نزدیک می‌باشد که این امتیاز بزرگی برای این هتل به حساب می‌آید. برای آشنایی بیش‌تر با این هتل و خدمات آن، با ما همراه باشید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی و خدمات هتل ساحلی لانگ بیچ هارمونی  

هتل long beach harmony دارای امکانات و خدمات فراوانی می‌باشد که برای اقامت هرچه راحت تر مسافران خود، تدارک دیده است. این هتل بسیار تمیز می باشد که این نشان دهنده خدمات مناسب این هتل می‌باشد. تعدادی از خدمات این هتل عبارت اند از:

پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، ساحل اختصاصی، رستوران، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، استخرهای روباز و سرپوشیده، پارکینگ رایگان، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، اینترنت رایگان، نظافت روزانه، خشکشویی با هزینه، خدمات برای معلولین، خدمات نگهداری از کودکان، سالن زیبایی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های مختلف(عربی، انگلیسی، آلمانی، ترکی و روسی)، لباسشویی با هزینه، اتو با هزینه، مینی بار، تهویه مطبوع، آسانسور، تلویزیون، پارک آبی، سالن میتینگ، اتاق سیگار، خودپرداز، حیاط و باغ، آلارم بیدار باش، برق اضطراری، حمل چمدان، نمازخانه، لابی و خدمات آن، مترجم برای مهمانان خارجی، خدمات دربانی، کتابخانه، اجاره اتومبیل، فکس، خدمات بلیط، اعلام حریق و کافی شاپ

رستوران ها و کافی شاپ ها

هتل لانگ بیچ آنتالیا دارای چندین رستوران، بار و کافی شاپ می‌باشد. از خدمات این رستوران ها، بار و کافی شاپ  علاوه بر داخل فضای آن ها می‌توانید در لابی و اتاق هم بهره مند شوید. دو مورد از رستوران های این هتل عبارت اند از:

رستوران a la carte انواع غذاهای عثمانی، مدیترانه ای، ایتالیایی و چینی را با طعم های بی نظیر سرو می‌کند.

رستوران Hunkar در هتل لانگ بیچ، غذاهایی سنتی و مخصوص ترکیه را سرو می‌کند که طعم های منحصر به فرد و فراموش نشدنی دارند.

تفریحات هتل 

هتل long beach harmony برای رقم زدن اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران خود، تفریحات و سرگرمی هایی فراهم نموده که باعث شده این هتل یکی از گزینه های بسیار مناسب برای گردشگران باشد. تفریحات این هتل عبارتند از: 

ساحل اختصاصی، استخرهای سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، اسپا، باشگاه ورزشی، سونا، بیلیارد، کلوپ شبانه، پارک آبی، ورزش های آبی، دارت، تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، مینی گلف، زمین بازی و کلوب کودکان، مرکز تناسب اندام، سالن بولینگ، کارائوکه، اجاره دوچرخه و آمفی تئاتر

اتاق های هتل 

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم این هتل دارای ۲۳۵ باب اتاق است، که این اتاق ها به صورت زیر دسته بندی می‌شوند:

اتاق خانوادگی، اتاق تک نفره استاندارد، اتاق دبل با چشم انداز دریا، اتاق دبل، اتاق دبل اقتصادی، اتاق vip و سوئیت ماه عسل 

امکانات اتاق ها

هتل لانگ بیچ هارمونی آنتالیا برای اتاق هایش امکاناتی فراهم‌ اورده تا مسافران اقامتی آسان و راحت را تجربه کنند، این اتاق ها مجهز به : 

سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، چای ساز، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، حمام ترکی، وسایل بهداشتی(مسواک، خمیردندان، صابون، شامپو و شانه)، سشوار، اعلام حریق، کتابخانه، بالکن اختصاصی، عایق صدا، یخچال، مبل و صندلی، مینی بار، اتو، نظافت روزانه، کمد و قفسه، DvD ،3d، کتری الکتریکی، امکان شارژ وسایل الکتریکی و امکانات مخصوص برای افراد ناتوان

قوانین هتل 

هتل لانگ بیچ مانند بسیاری از هتل های آنتالیا دارای قوانینی مخصوص می‌باشد. از قوانین مهم این هتل ممنوع بودن استعمال دخانیات بیرون از اتاق مخصوص و ممنوعیت ورود حیوانات خانگی است. 

فاصله هتل از مکان های مهم آنتالیا 

همانطور که پیش‌تر بیان کردیم این هتل فاصله نزدیکی با مکان های گردشگری شهر دارد و یکی از امتیاز های مهم این هتل همین امر می‌باشد. در ادامه فاصله این هتل تا مکان‌های مهم شهر را برایتان شرح داده ایم:

  • فاصله تا پلاژ اینجکوم: ۳۵۰ متر 
  • فاصله تا مرکز شهر: ۵۰۰۰ متر
  • فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۶۰۰۰ متر 
  • فاصله تا آنتالیا مال: ۲۳۰۰۰ متر 
  • فاصله تا پارک باترفلای: ۳۶۰۰۰ متر 
  • فاصله تا بازار آلارا: ۱۲۲۰۰ متر 
  • فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۶۹۰۰متر 
  • فاصله تا غار داملاتاش: ۱۹۱۰۰متر 
  • فاصله تا موزه آتاتورک: ۲۰۴۰۰متر
  • فاصله تا برج سرخ: ۲۰۸۰۰ متر 
  • فرودگاه قاضی پاشا: ۵۶۰۰۰ متر 
  • فرودگاه آنتالیا: ۱۰۰۰۰۰ متر 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است