Hotel Nirvana Lagoon Luxury

امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Nirvana Lagoon Luxury

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

 هتل Nirvana Cosmopolitan آنتالیا، نام اقامتگاه ساحلی واقع در منطقه لارا کشور ترکیه می باشد که در سال در 2005 تاسیس شد. این هتل با طراحی و معماری U شکل و مینیمالیستی چشم انداز رویایی دریای مدیترانه را به تصویر می کشد. هتل خصوصی نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا با مساحت 27 کیلومتری خود علاوه بر داشتن ساحل خصوصی دارای امکانات متفاوت و دکوراسیون داخلی بسیار منحصر به فرد است. برای آشنایی هر چه بیشتر با این هتل بی نظیر سایت لحظه آخر را تا اتمام مقاله همراهی کنید.

امکانات رفاهی Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا

هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه نیز مانند سایر هتل های لوکس موجود در شهر آنتالیا دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلوزیون، پذیرش 24 ساعته، ساحل خصوصی، رستوران، مینی بار، خدمات تور گردشگری به آنتالیا، پرستار کودک، تسلط پرسنل به چند زبان، استخر و خدمات آبی، خدمات بار کنار استخر، خشکشویی، سالن کنفرانس، تالار عروسی، اتاق جلسه، باشگاه مخصوص کودکان، پرستار کودک، خدمات بوفه، سرویس قهوه 24 ساعته، اتاق کامپیوتر، سالن زیبایی و غیره است. البته تمامی امکانات گفته شده تنها بخشی از ویژگی های خدماتی هتل نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا می باشد. از جمله امکانات رفاهی منحصر به فرد این هتل می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

مراقبت از حیوانات خانگی

در اغلب هتل ها ورود حیوانات خانگی به محدوده لابی و اقامتگاه ها غیر مجاز است؛ اما هتل نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا از جمله اقامتگاه محسوب می شود؛ که به جهت رفاه کامل گردشگران شرایط نگهداری از حیوانات خانگی را فراهم کرده است. در این هتل آب و غذای مخصوص هر حیوان خانگی در ظرف مشخص در اختیار حیوان قرار می گیرد؛ همچنین شرایط نگهداری و شستن حیوانات خانگی نیز امکان پذیر می باشد. البته همراه داشتن حیوانات خانگی برای گردشگران بین المللی مشروط بر شرایط و قوانین خاصی است که در ادامه همین مقاله در مورد آن خواهیم نوشت.

 

کافی شاپ و رستوران بخشی از امکانات رفاهی هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه

اتاق ماساژ

یکی از امکانات بی نظیر Nirvana Cosmopolitan Hotel ترکیه فراهم آوردن بستر استراحت و ریلکسیشن برای گردشگران است. کلیه خدمات موجود در اتاق ماساژ می تواند نقش موثری در سلامت روحی و جسمی گردشگر داشته باشد. لازم به ذکر است که کلیه امکانات و شرایط موجود در اتاق ماساژ برای بانوان و آقایان قابل استفاده است.

رستوران ها و کافی شاپ های Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا

مجموعه بزرگ Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا دارای 7 رستوران و کافی شاپ با منوی خاص و متنوع برای تمام سنین است. از جمله مزایای هتل ها و کافی شاپ های عموم رستوران ها و کافی شاپ های هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه می توان به خدمات سرویس 24 ساعته آن اشاره کرد. از جمله ویژگی های رستوران ها و کافی شاپ های این هتل نیز می توان به سرو غذاهای مخصوص افراد گیاه خوار، غذاهای رژیمی، انواع کباب ها، سرو غذای نوزاد، خدمات غذا در هر ساعت از شب، خدمات شیرینی و نان، تغییر منو هم زمان با تغییر فصل، وجود میوه فصل در کنار هر وعده غذایی، انواع دسر های سرد و گرم و غیره اشاره کرد.

تفریحات Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا

آنچه که Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا را از بقیه هتل های موجود این شهر متمایز می کند فضای بزرگ در نظر گرفته شده برای این هتل می باشد که شرایط تفریح را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است. از جمله تفریحات موجود در این هتل می توان به دو استخر کاملا مجهز، فضای بازی برای کودکان، امکان پیاده روی عصرگاهی برای گردشگران، خدمات بار در هر نقطه از هتل اشاره کرد. در کنار تفریحات داخلی درون هتل این مجموعه بزرگ دارای تفریحات خاص می باشد که می توانید در ادامه متن مطالعه نمایید.

زمین بازی مینی گلف

یکی از ویژگی ها و امکانات تفریحی هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه مجهز بودن به زمین بازی مینی گلف است؛ که می تواند بستر تفریح را در محدودی اختصاصی هتل برای گردشگران بین المللی و داخلی فراهم کند. هم چنین در کنار این محدوده می توان مجموعه ورزشی مجهز به زمین بسکتبال، زمین فوتبال و والیبال را نیز برای علاقه مندان به ورزش مشاهده کرد.

از دیگر تفریحات موجود در مجموعه هتل نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا می توان به وجود باشگاه ورزشی، خدمات بار در کنار استخر، شنا در استخر سرپوشیده و روباز و غیره اشاره کرد، همچنین این هتل در آینده نزدیک نوید اضافه کردن خدماتی نظیر قایقرانی، غواصی، اسنورکلینگ، موج سواری را به گردشگران و طرفداران خود داده است.

اتاق های Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا

در هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه 579 اتاق قرار دارد که کلیه اتاق های موجود در این مجموعه بسیار ایده آل و عالی برای گردشگران بین المللی و داخلی می باشند اما برخی از اتاق های موجود در هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه وابسته فاکتور هایی نظیر موقعیت قرارگیری، تعداد تخت، تعداد نفرات و غیره به انواع مختلفی تقسیم می شوند که می توان گفت هر یک اتاق ها وابسته به شرایط و موقعیت استراتژیک دارای قیمت متفاوتی است اما به طور کلی هزینه یک شب اسکان در یکی از اتاق های متوسط این هتل ......می باشد. در ادامه این بخش در مورد ویژگی های هر اتاق و نام هر اتاق موجود در هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه صحبت خواهیم کرد.

اتاق استاندارد برتر

در اتاق های استاندارد برتر این هتل تعداد 1 اتاق خواب، 1 حمام و 1 تلویزیون LED و بالکنی با چشم انداز کنار دریا و هر آن چه مطابق با امکانات و تجهیزات یک هتل 5 ستاره است، وجود دارد.

اتاق استاندارد خانواده

امکانات موجود در اتاق های خانوادگی استاندارد شامل 2 اتاق خواب، 1 حمام مشترک و 2 تلویزیون LED می باشد. هم چنین در تراس این هتل می توان محوطه باغ را مشاهده کرد. اغلب اتاق های خانواده این هتل نزدیک به امکانات ورزشی این اقامتگاه ساحلی می باشد.

سوئیت خانوادگی

در سوئیت خانوادگی 1 اتاق خواب (1 تخت فرانسوی)، 1 اتاق نشیمن و مبل با ویژگی قرارگیری به حالت تخت خواب، 1 یا 2 حمام و 2 تلویزیون LED به چشم می خورد؛ همچنین چشم انداز این سوئیت دریا می باشد. کلیه خدمات و تجهیزات این اتاق به صورت 24 ساعته است.

سوئیت لوکس

در اتاق های سوئیت لوکس هتل نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا می توان 1 اتاق خواب (1 تخت فرانسوی +1 مبل)، 1 حمام و 2 تلویزیون LED در کنار چشم انداز دریا مشاهده کرد. این اتاق ها معمولا برای زوج هایی که به آنتالیا سفر کرده اند مناسب است.

سوئیت کینگ

فضای سوئیت کینگ شامل 2 اتاق خواب (1 تخت فرانسوی + 1 تخت دو نفره)، 1 اتاق نشیمن، 2 حمام و 3 تلویزیون LED می باشد. همچنین در این هتل می توان دریا را کنار تمامی امکانات لوکس یک هتل 5 ستاره تماشا کرد.

امکانات اتاق های Nirvana Cosmopolitan Hotel آنتالیا

کلیه اتاق های Nirvana Cosmopolitan Hotel ترکیه دارای امکانات مشترکی نظیر خدمات خانه داری، لاندری، مینی بار، امکان سرو غذا در اتاق، اینترنت رایگان، خدمات تور، امکان استفاده از زمین های بازی به طور رایگان، سرویس بهداشتی، ملحفه و پتو، تهویه مطبوع، مینی بار، خدمات سرو قهوه به صورت 24 ساعته و غیره است. البته امکانات فوق می تواند وابسته به شرایط هر اتاق و میزان بودجه صرف شده توسط گردشگر از درجه کیفیت متفاوتی برخوردار شود. اما به طور کلی هزینه اسکان در هر اتاق این هتل با حداقل هزینه 12 میلیون آغاز می شود.

استخر بازی کودکان یکی از ویژگی های ایده آل هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه

قوانین هتل Nirvana Cosmopolitan Hotel

آنچه که این اقامتگاه ساحلی را در آرامش مطلق فرو می برد قوانین آن است؛ البته این هتل قوانین چندان سختی را برای گردشگران داخلی و خارجی قرار نداده، آن چه که از جمله قوانین حائز اهمیت در Nirvana Cosmopolitan Hotel ترکیه محسوب می شود؛ مربوط به حیوانات خانگی است. در ادامه برخی از قوانین مهم موجود در این هتل نوشته ایم.

  1. مینی بار هر اتاق تنها یک بار به صورت رایگان پر می شود.

  2. پذیرش در صورت پرداخت هزینه نقدی امکان پذیر است.

  3. در صورت تخریب اجزای درون اتاق و یا امکانات درون هتل گردشگر باید بهای آن توسط گردشگر را پرداخت شود.

  4. تنها افراد بالای 18 سال حق اسکان در این هتل را دارند.

  5. همراه داشتن حیوان خانگی مشروط بر اجاره کردن اتاقی مخصوص برای حیوان است.

  6. افرادی که همراه خود حیوان خانگی دارند؛ باید اتاقی با تراس بزرگ رو به باغ اقامت کنند.

  7. افرادی که با خود حیوان خانگی به همراه می آورند؛ در محوطه هتل باید حیوان را در قفس و یا با قلاده نگهداری کنند.

  8. گردشگرانی که همراه با حیوان خانگی وارد هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه می شوند باید در مناطق مخصوصی و در شرایطی که حیوان در بند باشد از تفریحات هتل مانند شنا کردن بهره مند شوند.

  9. حیوانات خانگی نباید در مناطقی مانند رستوران، زمین بازی، درون استخر حضور داشته باشند بلکه آن ها باید در محدوده ای تعیین شده همراه با صاحب خود به بازی یا پیاده روی بپردازند.

  10. در صورت ادرار یا مدفوع حیوان خانگی در حین راه رفتن صاحب او وظیفه دارد نظافت را انجام دهد.

  11. 11 هزینه مراقبت از حیوان خانگی در هر ساعت در این هتل 10 یورو می باشد.

  12. 12 تعرفه اسکان و نگهداری دو حیوان خانگی دارای کمی تخفیف است.

  13. در محل اسکان حیوان خانگی گردشگر ابزار هایی مانند تخت خواب، ظرف غذا و آب برای حیوانات خانگی، حوله، یک اسباب بازی و کاسه + بیل وجود دارد.

  14. در این هتل 23 سوئیت برای نگهداری از سگ و گربه های خانگی با تعرفه های مشخصی وجود دارد.

فاصله Nirvana Cosmopolitan Hotel از مکان های مهم شهر

یکی دیگر از ویژگی های هتل نیروانا کوسموپولیتن ترکیه در کنار امکانات بی نظیر خود نزدیکی آن با جاذبه های دیدنی آنتالیا می باشد. گر چه در این هتل تور گردشگری آنتالیا با دو مترجم مسلط وجود دارد اما آشنایی و بررسی فاصله هتل با نکات مهم شهر می تواند نقش مهمی در تصمیم گیری و برنامه ریزی گردشگر بین المللی داشته باشد. لیست ذیل بیانگر فاصله هتل نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا با اماکن مهم شهر است.

  • ساحل غیر اختصاصی - 6.7 کیلومتر

  • پارک دودن - 8.2 کیلومتر

  • آبشار دودن پایین - 8.2 کیلومتر

  • مرکز خرید Terracity 10 کیلومتر

  • مرکز خرید لورا - 11.1 کیلومتر

  • مرکز خرید Antalium Premium Lara/Kundu 2.1 کیلومتر

  • مرکز خرید آنتالیا 9.4 کیلومتر

  • مرکز خروجی Deepo 9.5 کیلومتر

  • مجتمع بیمارستانی پارک پزشکی آنتالیا 10 کیلومتر

  • مرکز خرید Shemall 10 کیلومتر

  • باشگاه گلف ملی 11.5 کیلومتر

  • پارک موضوعی سرزمین افسانه ها 13.2 کیلومتر

  • دروازه هادریان 13.7 کیلومتر

  •  برج ساعت آنتالیا 14 کیلومتر

  • مارینای شهر قدیمی 14.2 کیلومتر

  • موزه آنتالیا 16 کیلومتر

  • آبشار کورشونلو و پارک طبیعت 16 کیلومتر

  • آنتالیا آکوالند 17 کیلومتر

  • اکواریوم 18 کیلومتر

  • میگروس M5 18 کیلومتر

  • ساحل عمومی کوندو 1 کیلومتر

  • ساحل عمومی لارا 3 کیلومتر

  • ساحل کادریه 8 کیلومتر

  • فرودگاه آنتالیا 8.1 کیلومتر

 نکته: کلیه مسافت های گفته شده از هتل نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا تقریبی می باشد.

اسکله خصوصی از جمله امکانات رفاهی نیروانا کوسموپولیتن آنتالیا

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است