Hotel Armas Labada Ultra All Inclusive

امتیاز 3.7 از 5 | از 113 کاربر
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو
آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Armas Labada Ultra All Inclusive

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

کشور ترکیه یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان به حساب می آید، که همه ساله گردشگران زیادی به اقصی نقاط این کشور رفته و به گردش و تفریح می پردازند. از جمله نقاطی که مورد استقبال مردم زیادی قرار گرفته است؛ آنتالیا می باشد که جاذبه های تفریحی فراوانی دارد.

در آنتالیا شاهد بهترین هتل ها و مراکز اقامتی هستیم که برای رفاه حال مسافران ساخته شده است و به خدمت رسانی مشغول می باشند. از جمله هتل هایی که با اقامت در آن می توان به آرامشی لذت بخش دست یافت هتل 5 ستاره آرماس لابادا اولترا آل اینکلوسیو می باشد که یک هتل ساحلی است و تمام امکانات لازم برای یک اقامت خوب و پر انرژی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. 

این هتل توانسته تا به حال نظر مساعد مسافران و توریست ها را به خود جلب کند و در زمره ی بهترین هتل های آنتالیا قرار گیرد و میهمانانش برای سفر های بعدی مجددا آن را محل اقامت خود برگزینند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی و خدمات هتل آرماس لابادا اولترا آل اینکلوسیو

هتل آرماس لابادا با توجه موقعیت جغرافیایی و سطح بالای کیفیت که دارد توانسته خدمات خوب و در خور شان برای مسافران و گردشگران تهیه کند. از جمله ی این امکانات و خدمات می توان به:

تهویه مطبوع، بالکن، آسانسور، لابی، سیستم اطفای حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندوق امانات، خدمات تبدیل ارز، لاندری، پذیرش 24 ساعته، حمل چمدان، دستگاه خودپرداز، فضای سبز، آمفی تئاتر، آرایشگاه و سالن جلسات نام برد.

لابی هتل آرماس لابادا آلترا آل اینکلوسیو دارای ظرفیت خوب و مناسبی برای استراحت کوتاه مدت مسافران می باشد و می توان از اینترنت موجود در لابی استفاده کرده و یا از تلویزیونی که در لابی گذاشته شده جهت تماشای برنامه ی مورد علاقه تان استفاده نمایید. اگر با خودروی شخصی خود به سفر آمده اید می توانید از پارکینگ این هتل برای پارک ماشین خود بهره گیرید. نظافت هتل به صورت روزانه انجام می شود و هتل بسیار تمیز می باشد. 

کارکنان این هتل به زبان هایی از جمله انگلیسی و ترکی تسلط دارند و می توان با آن ها در زمینه اقامت خود به راحتی صحبت کرده و اگر در طول اقامت به مشکلی برخوردید به آن ها اطلاع داده و با روی باز جواب دریافت نمایید.

فروشگاهی که در هتل قرار دارد وسایل متعددی از جمله سوغاتی های مختص ترکیه را در خود جای داده و می توانید از همین مکان هر آنچه نیاز دارید تهیه کنید.

رستوران ها و کافی شاپ ها

رستوران هتل آرماس لابادا جزو بهترین ها به شمار می آید و با طبخ انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای و ترکی توانسته نظر میهمانان را به خود جلب نماید. این رستوران از بهترین مواد اولیه و با کیفیت ترین آن ها در تهیه ی غذاها استفاده کرده و این امر سبب می شود که غذایی دلچسب و لذیذ در خدمت مسافران قرار گیرد.

کافی شاپ موجود در هتل انواع نوشیدنی های گرم و سرد را سرو کرده و در کنار آن ها می توانید از دسر های خوش طعم این کافی شاپ بچشید و لذت ببرید.

تفریحات هتل هتل آرماس لابادا اولترا آل اینکلوسیو

تفریحات هتل آرماس لابادا به قدری زیاد است که اگر چند روز هم به خارج از هتل نروید حوصله تان سر نمی رود. این تفریحات و سرگرمی ها شامل: 

دارت، بیلیارد، زمین تنیس، پینگ پونگ، باشگاه ورزشی، مینی کلاب کودکان و سرویس ماساژ، سونا، استخر سرپوشیده، استخر روباز، پارک آبی می گردد. 

البته برای بعضی از این تفریحات باید هزینه ای جدا پرداخت شود اما در کل این امکانات باعث می شود که هتل فضایی بی روح و کسل کننده نداشته باشد.

اتاق های هتل آرماس لابادا اولترا آل اینکلوسیو

اتاق های هتل آرماس لابادا به صورت های مختلفی از جمله دو تخته لوکس، یک تخته لوکس، خانوادگی و .. به مسافران ارائه می گردد. 

امکانات اتاق ها

این اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و لاکچری می باشند و امکانات رفاهی لازم را در جهت رفاه حال مسافران دارا هستند. این امکانات شامل: 

تهویه هوای مطبوع، مبلمان شیک و مدرن، تخت های تمیز، حمام، سشوار، وسایل بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، صبحانه در اتاق، اینترنت، رایانه، کمد لباس و میز کار می باشد. فضایی که اتاق ها رو به آن گشوده می شود نمایی بسیار زیبا دارد و دارای نور گیر می باشند. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود و از این جهت، جای نگرانی نیست. سرویس دهی خیلی خوبی به اتاق ها داده می شود و مسافران دغدغه ای از جهت محل اقامت خود احساس نمی کنند.

قوانین هتل هتل آرماس لابادا اولترا آل اینکلوسیو

از جمله قوانینی که هتل آرماس وضع نموده است ورود هر گونه حیوان خانگی را منع نموده و نمی توان آن ها را به هتل آورد.

فاصله هتل آرماس لابادا اولترا آل اینکلوسیو از مکان های مهم آنتالیا

هتل آرماس لابادا در شرایط و موقعیت خیلی خوبی قرار دارد و به تمام نقاط آنتالیا دسترسی داشته و رفت و آمد به آن راحت است. از جمله فواصلی که هتل آرماس با مکان های مهم شهر دارد به شرح زیر می باشد:

  • فاصله هتل تا ساحل و پارک مونلایت: 4.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: 4.9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا دره گوینوک: 14.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک یولوپینار: 17 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل سیرالی: 17.3 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است