Hotel Rixos Premium Tekirova

امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Rixos Premium Tekirova

آرایشگاه
آسانسور
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اتاق ورزش
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
بیزینس سنتر
پارک آبی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
تهیه بلیط
حمل چمدان
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
خدمات فکس
دستگاه ATM
رستوران
سالن زیبایی
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
میز تور
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
نمازخانه
واکس کفش

گردشگرانی که در سفر به آنتالیا قصد دارند تا در یکی از بهترین هتل های این شهر واقع در منطقه Rexos Premium Tekirova اقامت داشته باشند، هتل Rexos Premium Tekirova می تواند بهترین گزینه باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی هتل Rexos Premium Tekirova بپردازیم.

Tekirova منطقه ای توریستی در قسمت جنوب غربی آنتالیا است که 21 هتل لوکس و 5 ستاره دارد. این منطقه به دلیل تفریحات جذاب و سواحل بی نظیر یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی آنتالیا می باشد. در میان هتل های این منطقه، Rexos Premium Tekirova توانسته با ارائه خدمات و امکانات منحصر به فرد، جزء برترین هتل های آنتالیا باشد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

گردشگران تور آنتالیا اگر قصد اقامت در این هتل را دارند لازم است بدانندبه دلیل اینکه منطقه Tekirova فاصله قابل توجهی تا مرکز شهر آنتالیا دارد، می بایست جهت رسیدن به مرکز شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری و تفریحات آنتالیا، زمانی را سپری کنند و جالب است بدانید تمام هتل های این منطقه، از خدمات گشت شهری روزانه برخوردارند.

در ادامه به برخی از امکانات و خدماتی که Rexos Premium Tekirova برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد اشاره می کنیم:

دو استخر روباز و سرپوشیده جکوزی و خدمات ماساژ اسپا، باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن ورزشی، زمین تنیس بزرگ، ساحل اختصاصی، ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها، 770 اتاق برای افراد غیر سیگاری و مجهز به امکانات مدرن سرمایشی و گرمایشی در کنار خدماتی مانند روم سرویس 24 ساعته و خدمات لاندری، ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای تردد در شهر دارند و رستورانی بزرگ به همراه ارائه غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و غیره با کیفیت بالا در کنار میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است