Hotel Ela Quality Resort

امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Ela Quality Resort
Hotel Ela Quality Resort
Hotel Ela Quality Resort
Hotel Ela Quality Resort
Hotel Ela Quality Resort
Hotel Ela Quality Resort
Hotel Ela Quality Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ela Quality Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

آنتالیا از شهرهای مهم هدف گردشگری ترکیه می باشد که همه ساله مسافران و گردشگران زیادی به آن سفر می کنند و از جاذبه های گردشگری این منطقه ی زیبا بهره می برند. به دلیل استقبال زیادی که از این شهر صورت گرفته شده است هتل ها و مراکز اقامت زیادی مشغول به فعالیت هستند که یکی از این هتل های آنتالیا Ela Quality Resort است که یک ریزورت هتل لوکس و مجلل محسوب می شود. این هتل 5 ستاره که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته و مساحتی 110 هزار متری را دارا است، تنها 43 کیلومتر با مرکز شهر انتالیا فاصله دارد.

معماری شیک و تاریخی هتل الا کوالیتی ریزورت به شیوه کاخ های دوره عثمانی است که طراحی جالب و بدیعی دارد و دارای 583 اتاق است. این هتل یک ساحل اختصاصی به مساحت 272 متر و یک اسکله ی بزرگ را برای میهمانان فراهم نموده، همچنین فضای 110 متری را به فضای سبز تخصیص داده است. سرویس دهی این هتل به صورت ALL می باشد و تا کنون موفق به کسب جوایزی به شرح زیر شده که با آن ها آشنا می شویم: 

  1. برنده گواهی نامه یکی از 99 هتل برتر جهان از دید سایت HOLIDAY CHECK در سال 2010

  2. برنده چند جایزه در فستیوال بین المللی آشپزخانه در سال 2011

  3. برنده جایزه بهترین هتل خانوادگی و بهترین هتل ماه عسل در سال 2012

  4. هتل برگزیده از نظر کیفیت در سال 2013

  5. برنده مسابقه بهترین عرضه کننده نوشیدنی مخصوص ترکیه در سال 2013

  6. امتیاز این هتل در میان توریست ها و مسافرانی که در آن اقامت داشته اند 8.4 می باشد.

امکانات رفاهی هتل الا کوالیتی ریزورت آنتالیا

به فراخور 5 ستاره بودن این هتل زیبا و مدرن امکانات بسیاری در جهت رفاه حال مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است که هر کدام در نوع خود کم نظیر هستند و توانسته اند پاسخگوی نیازهای مسافران قرار بگیرند و نظر مثبت گردشگران را کسب نموده اند. از جمله امکاناتی که در هتل فراهم شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شاتل فرودگاهی، شاتل به مرکز شهر، فروشگاه، تلویزیون کابلی/ ماهواره ای، آسانسور، پارکینگ، لاندری، پزشک،سرویس فرنگی، پذیرش 24 ساعت، صندوق امانات، سالن میتینگ، خدمات آرایشی، سالن تلویزیون و فیلم، خدمات تبدیل ارز، سالن و خدمات، اسپا، خشکشویی، حیاط و باغ، مبلمان در فضای باز، خدمات تهیه بلیط، خدمات کفاشی و واکس، اتاق VIP، ویلچر، کتابخانه، اینترنت

رفتار بسیار خوب و مودبانه کادر مجرب هتل باعث حس صمیمیت بین آن ها و مسافران شده و با خیالی آسوده می توان در خصوص اقامت خود با آنها صحبت کرد و پاسخ مورد نظر را دریافت نمود. این کارکنان به زبان های عربی، ترکی، لهستانی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و به راحتی می توان با آنها ارتباط گرفت.

اگر با خود کودک به همراه دارید می توانید او را به مهد کودک موجود در هتل بسپارید و به کارهای خود رسیدگی نمایید و از خدمات نگهداری کودک بهره مند شوید. پارکینگ هتل در اختیار مسافرانی که با خودروی خود به سفر آمده اند می باشد، که محل پارک این ماشین ها قرار گیرد و این امتیاز به صورت رایگان در خدمت مسافران است. 

اگر قصد گردش در شهر را با اتومبیل دارید و ماشین ندارید می توانید از پرسنل مربوطه بخواهید ماشین هایی را که برای کرایه آماده کرده اند در اختیار شما قرار دهند و با آن به سیر و سیاحت در شهر بپردازید.

رستوران ها و کافی شاپ هتل Ela Quality Resort

این هتل دارای 9 رستوران می باشد. رستوران اصلی هتل که بوفه کودکان- مادران و غذاهای رژیمی دارد و البته در آن LATE BREAKFAST و LATE SNACK را برای افرادی که دیر به رستوران مراجعه کردند سرو می کند.

8 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای فرانسوی، ژاپنی، مکزیکی،ایتالیایی، انگلیسی و بین المللی را طبخ و توزیع می کنند و همچنین این هتل دارای اسنک بار می باشد، که همگی در خدمت مسافران هستند و به تهیه و سرو غذا مشغول می باشند

کافه های متعددی در هتل الا کوالیتی وجود دارد از جمله:

کافه لابی: این کافه انواع نوشیدنی های محلی غیرالکلی و بین المللی را دارد و آن ها را به مشتریان عرضه می کند.

کافه GAME ZONE: این کافه به صورت شبانه روزی فعال است و در آن انواع نوشیدنی های محلی غیر الکلی و بین المللی سرو می گردد.

کافه اسکله و کافه ساحلی نیز به توزیع نوشیدنی های محلی و غیر الکلی می پردازند.

کافه نوجوان: همان طور که از نامش پیدا است برای نوجوانان 13 تا 17 است و به سرو نوشیدنی های محلی و غیر الکلی مشغول می باشد.

کافه کنار استخر: توزیع نوشیدنی های محلی غیر الکلی و بین المللی کار این کافه است.

کافه MENS CLUB: در مرکز اسپا به سرو چای و قهوه ترک مشغول می باشد.

کافه VITAMIN  : در این کافه نوشیدنی های غیر الکلی و آبمیوه سرو می گردد.

کافه  :DISCO این کافه شب ها در دیسکو انواع نوشیدنی های محلی غیر الکلی و بین المللی را سرو و بین مشتریان توزیع می نماید.

کافه دریاچه: در این کافه نیز نوشیدنی های محلی و غیر الکلی به گردشگران و مسافران عرضه می شود.

تفریحات هتل الا کوالیتی

  هتل الا کوالیتی ریزورت سرگرمی های زیادی را برای تفریح مسافران و گردشگران فراهم نموده است که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارد. از جمله تفریحات آبی این هتل می توان از موارد زیر نام برد: استخر سرپوشیده، استخر روباز، غواصی، استخر ویژه کودکان. پارک آبی زیبایی که در محوطه هتل می باشد بسیار هیجان انگیز است این پارک 5 سرسره دارد و البته پارک آبی کودکان هتل نیز 4 سرسره را برای کودکان اختصاص داده  و فضای شاد و مفرحی را به وجود آورده که باعث نشاط می شود. ورزش های آبی نیز در این فضاها صورت گرفته و هر کس طبق سلیقه اش به آن ها می پردازد.

از جمله دیگر سرگرمی ها و تفریحاتی که هتل برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است: سالن ورزشی کودکان، برنامه های تلویزیونی برای کودکان،باشگاه بدنسازی، بیلیارد، تنیس، ماساژ، جکوزی، موسیقی و اجرای زنده، ثبت نام تور و گشت شهری، حمام ترکی، کلوپ شبانه، سالن بولینگ، اجاره دوچرخه، دارت، سالن ایروبیک، کلاس یوگا، گلف، صندلی ماساژ، کارائوکه، تنیس روی میز، سونا خشک، چتر آفتاب و فوتبال می باشد.

این هتل از جمله هتل هایی است که به تفریح کودکان و سرگرم نمودن آن ها اهمیت ویژه ای داده و به آن می پردازد. در کلوپ کودکان هتل همزمان با اینکه آنها مشغول بازی هستند مسائل زیادی را نیز آموزش می بینند و دوست های تازه ای پیدا می کنند و به دنیایی جدید وارد خواهند شد. سینما، اتاق بازی، اتاق لگو، اتاق خواب، اتاق فعالیت و اتاق شن از قسمت های متنوع این کلوب است.

 در این هتل اقداماتی صورت گرفته که کودکان بتوانند به کار کشت درخت زیتون و انواع گل ها بپردازند و با قسمت های مختلف کار کشاورزی آشنا گردند. این هتل دارای قسمتی به نام کیو سیتی می باشد که کودکان با اصناف مختلف شغلی آشنا خواهند شد و نسبت به آن شناخت پیدا می کنند. محیط های متعدد کاری از جمله خانه مد، بیمارستان، دندانپزشک و آتش نشانی را خواهند دید و همین ممکن است سبب شود استعداد کودک شکوفا شده و بتواند آینده خود را بهتر شکل دهد.

این سرگرمی ها به اندازه ای جذاب و متعدد است که اگر چند روز هم از هتل خارج نشوید خسته و دلزده نخواهید شد و هر بار تجربه ای هیجان انگیزی را به دست می آورید.

 اتاق های هتل الا کوالیتی ریزورت آنتالیا

هتل الا در جهت درخواست های مختلف مسافران اتاق های متعددی را شکل داده است که هر کدام در ابعاد مختلفی هستند و بنابر درخواست مسافران در اختیارشان قرار داده می شود. این اتاق ها به شکل زیر تقسیم شده اند:

  • 393 اتاق استاندارد 35- 45 متری

  • 70 اتاق دوبلکس خانوادگی 65-75 متری با منظره های رو به باغ و رو به دریا

  • اتاق ویژه معلولین

  • سوییت های لوکس

  • اتاق خانه های دریاچه ای

  • ویلاها

  • سوئیت ماه عسل با منظره ی دریا

  • سوئیت برتر

  • سوئیت برتر با منظره ی نمای دریا

  • اتاق یک نفره استاندارد

امکانات اتاق ها

هر کدام از اتاق های نام برده شده در نوع خود خارق العاده می باشند و وسایل رفاهی در آن ها جذابیتشان را بیشتر نموده است. در این اتاق ها سعی شده از بهترین امکانات و خدمات در جهت رفع نیازهای مسافران تور آنتالیا استفاده گردد که از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه هوای مطبوع، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، تخت، میز آرایشی، بالکن آفتاب گیر، بطری آب، اتاق با عایق صدا، صبحانه در اتاق، سرویس پذیرایی 24 ساعته در اتاق، موزیک، سیستم الکترونیکی کیکارد و سرویس نظافت اتاق

این اتاق ها مساحت خوب و دلبازی را دارا هستند و دارای دکوراسیونی شیک و مجلل می باشند. در این اتاق ها می توان آرامش داشت و با خیال راحت به استراحت پرداخت.

فاصله هتل Ela Quality Resort از مکان های مهم آنتالیا

با توجه به موقعیت خوبی که هتل دارد مراکز و مکان های مهم آنتالیا دور نیستند و دسترسی های لازم به آن ها فراهم است. از جمله فاصله هتل تا برخی از مکان های شهر در زیر بیان می گردد.

  • فاصله هتل تا زمین گلف مونتگومری: 2.3 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باغ تحمل: 3.2 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باغ تلرانس: 3.2 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باشگاه گلف عقاب های کایا: 3.8 کیلومتر

  • فاصله هتل تا شهربازی لند آف لجندز: 3.9 کیلومتر

  • فاصله هتل تا پارک سرزمین افسانه ها: 3.9 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا: 4.1 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باشگاه گلف کاریا: 4.7 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باشگاه گلف گلوریا: 4.8 کیلومتر

  • فاصله هتل تا باشگاه ملی گلف: 5.3 کیلومتر

  • فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم: 14.3 کیلومتر

  • فاصله هتل تا آمفی تئاتر آسپندوس: 14.8 کیلومتر

  • فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا: 22.3 کیلومتر

شهر قدیمی مارینا، دروازه هادریان، شهر شکسته مینارت و پارک پروانه آنتالیا از جمله مکان هایی هستند که در نزدیکی هتل قرار گرفته اند و فاصله ی زیادی با آن ندارند.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است