Hotel Kamelya Selin

امتیاز 4.4 از 5 | از 101 کاربر
hotel Kamelya Selin
hotel Kamelya Selin
hotel Kamelya Selin
hotel Kamelya Selin
hotel Kamelya Selin
hotel Kamelya Selin
hotel Kamelya Selin تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Kamelya Selin

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

معمولا فصل تابستان بهترین زمان برای رفتن به ساحل دریا و پرداختن به تفریحات آبی هیجان انگیز است. به همین خاطر مسافران بسیاری در این فصل از سال، راهی سواحل مختلف در جای جای دنیا می شوند. یکی از زیباترین ساحل هایی که می توانید به آن سفر کنید، سواحل دریای مدیترانه در شهر آنتالیا است. شما می توانید در تعطیلات و اوقات فراغت خود به این شهر زیبا سفر کرده و با اقامت در یک هتل ساحلی درجه یک، سفری به یادماندنی و دلپذیر را تجربه کنید. ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین هتل های پنج ستاره شهر آنتالیا را به شما معرفی کنیم.

هتل کاملیا سلین(hotel kamelya selin) یکی از هتل هایی است که در مجموعه تفریحی کاملیا ورلد واقع شده و با ارائه خدمات عالی توانسته است تا کنون رضایت عده زیادی از مسافران را جلب نماید. این هتل شیک و مجلل، انواع سرگرمی ها و تفریحات جالب و مهیج را برای میهمانان خود تدارک دیده است و شما با اقامت در این هتل، می توانید لحظاتی سرشار از شادی و لذت را در کنار خانواده و عزیزان خود تجربه کنید. این هتل در سال 1992 احداث شده و چند سال بعد یعنی درسال 2008 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است تا بتواند با ارتقا کیفیت و خدمات خود، رفاه حال مسافران را فراهم آورد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل hotel kamelya selin

هتل کاملیا سلین دارای میز پذیرش 24 ساعته می باشد و خدمه خوش برخورد آن در بدو ورود به هتل به گرمی از شما استقبال می کنند. در حین انجام امور پذیرش، می توانید در لابی هتل منتظر بمانید و استراحت کنید. در ضمن از شما با نوشیدنی های خنک پذیرایی می شود. لابی هتل با مبل های نرم و راحت چیدمان شده و دارای یک تلویزیون ال سی دی بزرگ می باشد.

اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل دسترسی است. در داخل هتل hotel kamelya selin آنتالیا، یک سوپر مارکت قرار دارد که می توانید همه اقلام مورد نیاز خود را از آنجا تهیه بفرمایید.

هتل کاملیا سلین پارکینگ رایگان را در اختیار مهمانان قرار می دهد پس اگر با اتومبیل شخصی به این شهر سفر کرده اید، می توانید آن را در پارکینگ هتل پارک کنید و نگران امنیت خودروی خود نباشید.

این هتل دارای صندوق امانات در لابی می باشد که به خوبی از اشیای گران قیمت و اسناد و مدارک مهم شما نگهداری می کند تا بتوانید با خاطری آسوده به تفریح و گردش در شهر بپردازید.

چنانچه لباس های شما در حین سفر احتیاج به شستشو پیدا کردند، می توانید به خشکشویی هتل مراجعه نمایید، خدمه لاندری لباس های شما را در سریع ترین زمان ممکن، سالم و تمیز تحویل می دهند. این هتل مجهز به آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را آسان نموده است.

در هتل کاملیا سلین اتاق های ویژه افراد سیگاری تدارک دیده شده است اما سیگار کشیدن در خارج از محوطه این اتاق ها ممنوع می باشد. این هتل سالن کنفرانس و اتاق جلسات مجهز و شیک را در اختیار میهمانان قرار می دهد تا در صورت نیاز برای جلسات کاری خود از آن ها استفاده کنند. همچنین دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل وجود دارد.

هتل کاملیا سلین دارای آرایشگاه نیز می باشد. در این هتل خدمات رفاهی برای معلولین هم در نظر گرفته شده است و این افراد می توانند به سادگی از امکانات هتل بهره مند شده و اقامتی بی نقص و دلپذیر را تجربه کنند. در ضمن مسیرهایی ویژه عبور ویلچر در همه قسمت های هتل تعبیه شده است.

ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات ارائه شده در هتل پنج ستاره کاملیا سلین است که البته همراه با هزینه اضافی می باشد. فروشگاه سوغاتی و مرکز خرید واقع در هتل کاملیا سلین، محل مناسبی برای تهیه هدیه و سوغاتی ها برای عزیزان شماست. پس اگر فرصت نکردید به بازار شهر سر بزنید، می توانید خرید های خود را به سادگی و بدون اتلاف وقت در داخل هتل انجام دهید.

خدمات پزشکی و خدمات مراقبت از کودک، از دیگر تسهیلات رفاهی این هتل لوکس و درجه یک است.

هتل hotel kamelya selin دارای باغ و فضای سبز وسیعی است که برای قدم زدن و ورزش در هوای مطبوع صبحگاهی فوق العاده می باشد. علاوه بر این امکان برگزاری مراسم عروسی و جشن های دیگر نیز در این فضا وجود دارد.

رستوران ها و کافی شاپ ها

هتل کاملیا سلین دارای چند رستوران می باشد که در تمامی آن ها غذاهای بی نظیر و خوشمزه ای سرو می شوند. این غذاها توسط سرآشپزهای ماهر و با استفاده از مواد درجه یک طبخ و سرو می گردند. تجربه صرف غذا در محیط آرام و دنج رستوران در کنار منظره چشم نواز دریا، تجربه ای خاص و تکرار نشدنی خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت تمایل می توانید غذای خود را در رستوران های بدون سیگار میل بفرمایید.

کافی شاپ هتل با انواع خوراکی های لذیذ و نوشیدنی های خنک و خوش طعم آماده خدمت رسانی به شماست. می توانید در هر ساعت از روز به کافه هتل مراجعه کرده و یک میان وعده پر انرژی نوش جان کنید. با این حال مینی بار داخل اتاق ها، اسنک بار، بار ساحلی و ایستگاه قهوه در لابی هتل نیز در دسترس هستند و نوشیدنی، سوشی، اسنک و... سرو می کنند.

تفریحات هتل hotel kamelya selin

تفریحات هتل کاملیا سلین به قدری زیاد و متنوع است که تقریبا تمام روز شما را سرگرم خواهد کرد. از جمله تفریحات مفرح این هتل می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، ساحل اختصاصی، چتر آفتاب، تراس ویژه حمام آفتاب، سالن بدنسازی، ژیمناستیک، تنیس، موج سواری، بولینگ، بیلیارد، سالن ورزش، والیبال ساحلی، مینی گلف، تیراندازی، ایروبیک، بوچیا، دارت و موتور سواری کوهستانی اشاره کرد. تمامی این سرگرمی ها برای میهمانان عزیز فراهم شده اند تا بتوانند در کنار خانواده و دوستان خود به بازی و خوشگذرانی بپردازند و از سفر خود به نحو احسن لذت ببرند.

اگر علاقه ای به سرگرمی های هیجان انگیز ندارید و طرفدار آرامش هستید، کتابخانه هتل کاملیا سلین محلی دنج و آرام را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید در سکوت به مطالعه کتاب های مورد علاقه خود بپردازید.

اتاق های هتل  hotel kamelya selin

هتل کاملیا سلین دارای 305 واحد اقامتی در 6 طبقه می باشد که به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • سوئیت کینگ دلوکس دو خوابه، شامل دو تخت سینگل
  • سوئیت کینگ دو خوابه با منظره دریا، شامل دو تخت سینگل
  • اتاق تراس با منظره محوطه هتل، شامل یک تخت دبل و یک تخت سینگل
  • سوئیت خانوادگی با منظره دریا، شامل یک تخت دبل و دو تخت سینگل
  • اتاق تراس خانوادگی، شامل یک تخت دبل و دو تخت سینگل
  • اتاق ساحلی با منظره دریا، شامل یک تخت دبل یا یک تخت سینگل
  • اتاق دلوکس با منظره دریا، شامل یک تخت دبل و یک کاناپه تخت خواب شو
  • اتاق دلوکس با منظره باغ، شامل یک تخت دبل و یک کاناپه تخت خواب شو

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق های این هتل با مبلمان شیک و راحت دکوراسیون شده اند و ترکیب رنگ های به کار رفته در اتاق ها، روح انسان را جلا می دهند. از امکانات موجود در واحد های اقامتی هتل کاملیا سلین می توان به حمام اختصاصی به همراه وان و دوش، سشوار، سرویس بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، دمپایی، حوله، بالکن، مینی بار، یخچال، تلویزیون، مبل، میز تحریر، کمد، جالباسی، تلفن، چای ساز، میز آرایش و صندوق امانات اشاره کرد. علاوه بر این، اینترنت وای فای پرسرعت در اتاق ها قابل دسترسی می باشد. 

قوانین هتل hotel kamelya selin

همانطور که گفته شد، سیگار کشیدن در هتل کاملیا به جز در اتاق های مخصوص ممنوع می باشد.

به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل مجاز نیست.

ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر است.

فاصله hotel kamelya selin از مکان های مهم آنتالیا

هتل پنج ستاره hotel kamelya selin در محله کولاکلی نزدیک به شهر ماناوگات در آنتالیا قرار دارد و می توان گفت به اکثر مکان های دیدنی شهر و مناطق توریستی آنتالیا نزدیک است. از این حیث هتل کاملیا سلین از امتیاز ویژه ای برخوردار است و مسافران می توانند در کمترین زمان ممکن خود را به مراکز مهم شهر برسانند و از جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا دیدن کنند. در زیر نام تعدادی از اماکن پر تردد شهر به همراه فاصله آن ها تا هتل کاملیا سلین ذکر شده است:

  • فاصله هتل تا معبد آپولو: 20 کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهر باستانی آسپندوس: 20 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه ساید: 6.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آبشار ماناوگات: 10.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا دریای مدیترانه 0.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز شهر: 8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهر پرگه: 45.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا: 48 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است