Hotel Lara Dinc

امتیاز 4.8 از 5 | از 118 کاربر
تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Lara Dinc

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره

آنتالیا، یکی از آن شهر های پر بازدید و مشهور ترکیه است که سالانه مقصد خاص بسیاری از گردشگران می شود. جاذبه های توریستی و طبیعی شهر، باعث شده که آنتالیا شهری به شدت محبوب و جذاب باشد. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید و به دنبال مکان مناسبی برای اقامت هستید، ما هتل لارا دینک را به شما پیشنهاد می دهیم. این هتل در منطقه ای تفریحی و زیبا که نواحی ساحلی لارای آنتالیا می باشد واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در اطراف بسیاری از دیدنی های لارا قرار گرفته است. لارا دینک که در سال 2005  احداث شده در گوزل اوبا، یکی از محله های محبوب آنتالیا واقع شده است. حدودا 302 متر فاصله از ساحل عمومی دریای مدیترانه تا هتل Lara Dinc وجود دارد.  فاصله 10 کیلومتری تا فرودگاه آنتالیا، یکی دیگر از ویژگی های خوب این هتل است که لارا دینک را نوعی هتل فرودگاهی می کند. برای مسافرین ایرانی، هتل Lara Dinc یک انتخاب کاملا مناسب می باشد، زیرا به مکان های گردشگری بسیار نزدیک است و همین طور فاصله کمی تا فرودگاه آنتالیا دارد. دسترسی راحت به فرودگاه، برای هر مسافری یک ویژگی بسیار خوب محسوب می شود. حسن بعدی این هتل قیمت اقامت مناسب آن است. ظرفیت هتل سه ستاره لارا دینک  شامل 52 اتاق و 120 تخت خواب می باشد که هر واحد دارای امکانات و خدمات های خاص خود است. در ادامه قصد داریم، این هتل را به طور کامل معرفی کنیم.

امکانات رفاهی هتل

هتل Lara dinc مجهز به امکانات رفاهی فراوانی بوده که اقامت مهمانان خود را بسیار لذت بخش تر و جالب تر می کند. اینترنت پر سرعت و رایگان، برای راحتی مهمانان در سرتاسر هتل وجود دارد. هتل لارا دینک دارای رستوران، کافی شاپ، کافه بار و کافه استخر است تا موجب آرامش و سهولت دسترسی به انواع خوردنی ها را برای مسافرین خود فراهم آورد.

  • کافی شاپ :

کافی شاپ هتل، در لابی قرار گرفته و همواره نوشیدنی ها و دسر های مختلف را برای بازدیدکنندگان سرو می کند.
کافی شاپ استخر :
برای شناگران استخر هم کافه ای در نظر گرفته شده که بعد از یک شنای دلچسب، با بازدید از این کافه تفریح خود را کامل کنند.

  • رستوران :

رستوران لارا دینک، غذاهای متنوع و با کیفیتی را در هر سه وعده غذایی برای مهمانان خود سرو می‌ کند. غذاهای رستوران عموما غذاهای مدیترانه ای بوده که البته مهمانان می‌ توانند از منوی آلاکارته نیز استفاده کنند.
به طور کل خوردنی های هتل مطلوب و با کیفیت بوده و بعد از یک گردش خوب در لارا، بازدید از رستوران یا کافه ها برای مسافران حسابی رضایت بخش است.
مهمانان هتل لارا دینک، دسترسی راحتی به تمامی نقاط شهر مثل پلاژ لارا و پارک آبی ددمان دارند و از این بابت خیالتان راحت باشد.
هتل دارای پارکینگ مجهزی هم بوده که برای مهمانان رایگان می باشد.

تفریحات هتل Lara Dinc

هتل لارا دینک، تفریحات خوب و جالبی هم دارد که می تواند ساعات خوشی را برای تان به ارمغان بیاورد. در فضای باز اطراف هتل یک باغ سر سبز و زیبا احداث شده که برای مهمانان است و برای بازی کودکان و یا هواخوری بسیار مناسب می باشد. یک مجتمع رو باز شنا هم در هتل وجود دارد که برای بزرگسالان و کودکان مناسب بوده و قسمت های مختلف برای هر دو رنج سنی اختصاص داده شده است. استخر ها دارای سرسره های آبی بوده که لذت شنا را چند برابر می کند. کافه  کنار استخر هم، موجب شادی شناگران است. سونا، حمام بخار، حمام سنتی و ماساژ درمانی، در حوالی استخر وجود دارد که مهمانان می توانند از آن ها استفاده کنند. قسمتی از هتل، تراس آفتاب دارد که برای آرامش یافتن و وقت گذرانی، تجربه ای متفاوت می شود. فعالیت های دیگری هم می‌ تواند شما را در فضای خود هتل مشغول و سرگرم کند. برای کمی حرکت و جنبش می شود از تنیس روی میز استفاده کرد و یا به بخش تناسب اندام هتل رفت. هر هفته، دو بار هم برنامه شب های ترکی برای مهمانان اجرا می شود.

اتاق های هتل لارا دینک

اتاق های لارا دینک، مدرن و تمیز بوده و برخی از آن ها چشم انداز دریا را دارند. مجموعا 52 اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی آن ها امکانات لازم را دارد. در هر واحد از هتل لارا دینک، وسایلی مثل يخچال، مینی بار، آینه، وان حمام، سشوار، تلفن، تلويزيون، صندوق امانات اختصاصي، بالکن و... وجود دارد که برای آرامش مهمانان بوده است. اتاق ها همچنین مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی بوده و تهویه مطبوع، هوای اتاق را تمیز و خوب نگه می دارد. اگر کودک به همراه دارید خیالتان راحت باشد، چرا که می توانید تخت کودک را از خدمات هتل درخواست کنید. قیمت تقریبی هر اتاق، در حال حاضر از یک میلیون و هفتصد هزار تومان تا دو میلیون و پونصد هزار تومان متغیر است. اتاق ها راحت و دنج بوده و یک مکان مناسب برای استراحت، بعد از تفریح گردش محسوب می شوند.

فاصله هتل از مکان های مهم آنتالیا

همان طور که قبل هم گفته شد، هتل لارا دینک در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده و نزدیک به جاذبه های تفریحی آنتالیا بوده است. فاصله برخی از این مکان ها تا هتل، به شرح زیر می باشد :

  • پارک باترفلای : 6 کیلومتری 
  • مرکز خرید لارا : 6.5 کیلومتری
  • مرکز خرید آنتالیا مال : 13.8 کیلومتری
  • پارک آبی آکوالند : 19 کیلومتری
  • برج ساعت آنتالیا : 14.5 کیلومتری
  • فرودگاه آنتالیا : 10 کیلومتری
  • پارک آتاتورک : 17 کیلومتری
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است