Hotel Amara Premier Palace

امتیاز 4.7 از 5 | از 104 کاربر
هتل Amara Premier Palace
هتل Amara Premier Palace
لابی هتل
لابی هتل
میز نوشیدنی
استخر فضای باز هتل
استخر هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Amara Premier Palace

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
هتل Amara Premier Palace یکی از هتل های 5 ستاره مجهز است که در منطقه بلدیبی کمر شهر آنتالیا، کشور ترکیه واقع شده است.  این هتل در محوطه ای سرسبز و خوش آب و هوا و در سواحل دریای مدیترانه قرار گرفته و با امکانات بسیاری که برای گردشگران تعبیه کرده، مکانی مناسب برای تفریح و اقامت می باشد.

امکانات هتل Amara Premier Palace آنتالیا

هتل 5 ستاره Amara Premier Palace که در سواحل جنوبی ترکیه و در دل طبیعت قرار گرفته است، هتلی است نوساز و در مجموع دارای حدود 412 اتاق لوکس و مجهز می باشد. 
هتل آمارا پریمیر پالاس، اقامتگاهی لوکس و مجهز می باشد که امکانات فراوانی را در خود جای داده است، از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل در اختیار میهمانان قرار می گیرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
6 رستوران، 7 کافه، پارک آبی، ساحل خصوصی، اسکله، استخر روباز، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی یا Spa، سالن بازی، زمین بازی کودکان، بولینگ، دارت، سرویس شاتل فرودگاهی، Wi-Fi رایگان، روم سرویس روزانه، آرایشگاه، امکانات معلولین، صرافی، بلمان فضای باز، اتاق بازی، باغ، مرکز تناسب اندام، آسانسور، صندلی آفتاب گیر، چتر آفتاب گیر، زمین تنیس، امکانات قایقرانی، سالن تناسب اندام، صندلی ماساژ، امکانات آبگرم، خدمات درمانی، امکانات غواصی، اتاق های خانوادگی، ورزش های آبی، مراکز ماساژ، خدمات کرایه ماشین، میز تور، خدمات نگهداری و حمل بار، نگهداری کودک رایگان، سرویس اتاق ها، سرویس خشکشویی، کت و شلوار، لباس عروس، اتو، سالن مهمانی، فکس، سالن زیبایی و آرایشگاه، فروشگاه، آسانسور.

اتاق های هتل آمارا پریمیر پالاس آنتالیا

 -سوئیت دوبلکس: این سوئیت ها دارای چشم انداز رو به دریا بوده و دارای متراژ 79 متر مربعی می باشد. همچنین این اتاق ها مجهز به یک تخت دو نفره در طبقه همکف، یک اتاق خواب با تم دکوراسیون فرانسوی در طبقه بالا، دو سرویس بهداشتی، دو حمام، تراس و استخر خصوصی می باشد. لازم به ذکر است ظرفیت این اتاق ها حداکثر 4 نفر است.
 -اتاق های لوکس استاندارد: این اتاق ها دارای چشم انداز رو به دریا و یا کوهستان بوده و 5 اتاق استاندارد را به افراد ناتوان و یا معلولین اختصاص داده اند. متراژ این اتاق ها 36 متر مربعی بوده و مجهز به یک اتاق خواب فرانسوی با تخت دو نفره و یک صندلی است. حداکثر ظرفیت این اتاق ها 3 نفر است.
 -اتاق های لوکس بزرگ: این اتاق ها نیز دارای چشم انداز رو به دریا و یا کوهستان بوده و متراژ 42 تا 46 متر مربعی دارند. ظرفیت این اتاق ها حداکثر 3 نفر است.
 -سوئیت های دوبلکس خانوادگی: این سوئیت ها دارای متراژ 65 متر مربعی می باشد. سوئیت های خانوادگی مجهز به یک اتاق نشیمن و یک تخت خواب دو نفره در همکف، یک اتاق خواب در طبقه بالا و تراس می باشد. ظرفیت سوئیت های خانوادگی حداکثر 4 نفر است.
 -سوئیت های دوبلکس خانوادگی Executive: این سوئیت ها دارای متراژ 79 متر مربعی بوده و دارای منظره رو به دریا می باشد. سوئیت های خانوادگی Executive مجهز به یک تخت خواب دو نفره در همکف، یک اتاق خواب در طبقه بالا و استخر تراس می باشد. ظرفیت سوئیت های خانوادگی حداکثر 4 نفر است.
 -سوئیت های ماه عسل: این سوئیت ها دارای متراژ 52-67 متر مربعی بوده و دارای منظره رو به دریا یا کوهستان می باشد. سوئیت های ماه عسل مجهز به یک اتاق خواب دو نفره فرانسوی، استخر و تراس می باشد. ظرفیت سوئیت های ماه عسل حداکثر 3 نفر است. گفتنی است سوئیت های ماه عسل دارای نوع Executive نیز می باشد.
 -سوئیت پرستیژ: این سوئیت ها دارای متراژ 149 متر مربعی بوده و مجهز به یک تخت خواب دو نفره در طبقه همکف، یک اتاق خواب فرانسوی، اتاق رختکن، 2 سرویس بهداشتی، دو حمام، وان حمام، جکوزی و تراس می باشد. حداکثر ظرفیت سوئیت های پرستیژ 4 نفره می باشد.

امکانات Amara Premier Palace

از جمله امکانات عمومی که در اتاق های این هتل وجود دراد می توان به حمام، وان، سشوار، تلفن، میز مخصوص نوشیدنی های بین المللی، تلویزیون LCD، تراس، صندوق امانات، چای ساز، قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، Wi-Fi رایگان اشاره کرد. 
 
قوانین هتل Amara Premier Palace در آنتالیا
قابل توجه گردشگران تور آنتالیا سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است اما محوطه های مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است. همچنین ساعت تحویل گرفتن اتاق ها 14 و ساعت تحویل دادن آن ها 12 می باشد. اقامت کودکان بالای 12 سال به نرخ بزرگسال حساب می شود. ورود حیوانات خانگی هم به داخل این هتل ممنوع است. 

فاصله هتل آمارا پریمیر پالاس از مکان های مهم آنتالیا

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

نظرات کاربران

  • پگاه پگاه 1397/04/31
    26 نفر پسندیدند
    آنتالیا یکی از شهرهایی که بهترین هتلای جهانو داره و هتلاش میتونن با هتلای شهرهایی مثل دبی و پاتایا رقابت کنن. هتل Premier Palace هم از هتلای خیلی خوبیه که توی این شهر ساخته شده و مدیریت خیلی خوبی داره. شما هم می تونید برید و از امکانات فوق العاده ای که داره مثل باشگاه، پارک آبی، سالن بولینگ، آرایشگاه، ساحل و غیره دیدن کنید و از اونا بهره ببرید. این هتل از هر لحاظ عالیه و قطعا خاطرات خوشی رو براتون به ارمغان میاره که تا سال های سال توی ذهنتون تداعی می شن.