Hotel Crowne Plaza Antalya

امتیاز 4.6 از 5 | از 105 کاربر
هتل Crowne Plaza
نمایی از هتل Crowne Plaza
عکس هوایی از Crowne Plaza
استخر هتل Crowne Plaza
محوطه داخلی هتل
هتل Crowne Plaza آنتالیا
رستوران هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Crowne Plaza Antalya

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
هتل Crowne Plaza Antalya، هتلی است 5 ستاره، مجلل و مجهز، که از معروف ترین و زیبا ترین هتل های ترکیه به شمار می رود. هتل کران پلازا آنتالیا در سال 2009 در یکی از سواحل زیبای شهر آنتالیا، یعنی ساحل کونیالتی (Konyaalti) تاسیس شد و از سال 2010 تا به امروز میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی بوده است. لازم به ذکر است ساحل کونیالتی، ساحلی است 8 کیلومتری در آنتالیا که هتل کران پلازا آنتالیا دقیقا در جوار آب های دریای مدیترانه واقع شده است.

اتاق های هتل کراون پلازا آنتالیا

ساختمان اصلی این هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای حدود 194 اتاق مجزا و لوکس می باشد. اتاق های هتل برای رفاه حال گردشگران دارای انواع مختلفی است که در ادامه تعدادی از آنان را نام برده و شرایط هر یک را شرح می دهیم.
اتاق های استاندارد 2 نفره: این اتاق ها دارای متراژ 32 متری است. ظرفیت اتاق ها دو نفره بوده و مجهز به یک تخت بزرگ دو نفره و یا دو تخت یک نفره می باشد.
اتاق های استاندارد 3 نفره: این اتاق ها دارای متراژ 32 متری است. ظرفیت اتاق ها سه نفره بوده و مجهز به یک تخت بزرگ دو نفره به علاوه یک تخت یک نفره و یا سه تخت یک نفره می باشد.
اتاق های دو نفره سیگار ممنوع: این اتاق ها دارای متراژ 32 متری است. ظرفیت اتاق ها دو نفره بوده و مجهز به دو تخت یک نفره می باشد.
اتاق های استاندارد فرانسوی: این اتاق ها دارای متراژ 32 متری است. ظرفیت اتاق ها دو نفره بوده و مجهز به یک تخت دو نفره می باشد.
سوئیت ها: سوئیت های هتل دارای متراژ 77 متری بوده و به جز یک تخت بزرگ دو نفره، دارای یک کاناپه تخت خواب شو نیز می باشد. همچنین سوئیت ها مجهز به حمام های SPA بوده که سیگار کشیدن در آن ها مجاز می باشد. گفتنی است این سوئیت ها دارای نوع سیگار ممنوع در حمام، برای افراد غیر سیگاری هم هستند.
اتاق های دو نفره مخصوص معلولین: این اتاق ها نیز 32 متری بوده و دارای دو تخت یک نفره به اضافه امکانات مخصوص افراد ناتوان و معلولین می باشد.
سوئیت های کوچک سیگار ممنوع: این سوئیت ها برای افراد کم جمعیت تعبیه شده و 52 متری می باشد و مجهز به یک تخت خواب دو نفره بزرگ و یک کاناپه تخت خواب شو می باشد.
همه اتاق های هتل شامل یک سری امکانات مشترک است که در ادامه به ذکر آنان می پردازیم:
دوش، حمام، صندوق امانات، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، خدمات پزشکی و اورژانس، ساعت زنگ دار، اتو، بالکن، حمام، حمام SPA، رادیو، میز مطالعه، اتاق نشیمن، لوازم آرایشی، توالت، دمپایی، کانال های ماهواره ای، کرایه ماشین، خدمات آرایشی و پزشکی، سوئیت عروس، آرایشگاه، اعلان و اطفای حریق، خدمات ماساژ با هزینه اضافه، اتوشویی و خشکشویی، تنیس روی میز، دوچرخه سواری، بیلیارد، تلویزیون LED، کاناپه، چشم انداز دریا، کتری برقی، کمد لباس، حوله، کتانی، میز غذاخوری، صندلی چرخدار، دستمال توالت، نوشیدنی های بین المللی، یخچال، بطری آب، شکلات یا کوکی ها، سطل آشغال، شامپو، تهویه مطبوع، صابون بدن، کلاه حمام وWi-Fi  رایگان.

امکانات هتل Crowne Plaza آنتالیا

هتل Crowne Plaza دارای امکانات تفریحی و ورزشی صندلی مخصوص آفتاب گرفتن، آفتاب گیر در ساحل و استخر، استخر رو باز و سر پوشیده، بوفه‌ در محوطه استخر، باشگاه بدن سازی، ماساژ، حمام ترکی یا SPA، سونا و جکوزی،‌ آرایشگاه، رستوران، باربیکیو، ATM، فروشگاه، خدمات خرید و فروش بلیط، نگهداری کودک رایگان، کافی نت، امکانات مخصوص معلولین، امکان اجاره خودرو، پارکینگ، زمین بازی کودکان، بیلیارد، بولینگ، ورزش های آبی، تنیس، ساخل خصوصی، روم سرویس روزانه، صرافی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، واکس کفش، کارکنان چند زبانه، Wi-Fi رایگان و امکان رزرواسیون 24 ساعته و آنلاین می باشد که میهمانان می توانند از آن ها بهره مند شوند. 
قوانین هتل Crowne Plaza Antalya
  • سیگار کشیدن به جز در محوطه های مجاز، ممنوع است.
  •  ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.
  • کودکان بالای 12 سال بزرگسال به حساب می آیند.

فاصله هتل کراون پلازا از مکان های مهم شهر آنتالیا

این هتل تا مرکز شهر 10 کیلومتر، فرودگاه آنتالیا 16.6 کیلومتر، آکواریوم آنتالیا 3.5 کیلومتر، آنتالیا آکوالند 3.7 کیلومتر، موزه آنتالیا 5.3 کیلومتر، برج ساعت آنتالیا 7.4 کیلومتر، دروازه هادریان 7.6 کیلومتر و تا ساحل کنیالتی تنها 01. کیلومتر فاصله دارد و از این حیث اقامتگاهی مناسب برای گردشگران تور آنتالیا به حساب می آید.
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است