Hotel Sealife Family Resort

امتیاز 4.3 از 5 | از 114 کاربر
هتل سی لایف فمیلی ریزورت آنتالیا
نمایی از هتل
نمایی از ساختمان هتل
استخر هتل
حمام ترکی
محوطه حیات هتل
ساحل هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sealife Family Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

آنتالیا یکی از شهرهای خوش آب و هوا و توریستی کشور ترکیه است که همه ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد. این شهر با هوای مطبوع مدیترانه ای و آثار متعدد تاریخی، فرهنگی و باستانی و از همه مهم‌تر تفریحات و جاذبه‌های طبیعی خود به یکی از شهرهای محبوب در بین گردشگران تبدیل شده است؛ به همین جهت هتل‌های متنوع و گوناگونی در این شهر وجود دارند که با مقایسه آنها می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

یکی از هتل های آنتالیا، هتل Sealife Family Resort واقع در منطقه ساحلی کنیالتی می باشد. هتل سی لایف فامیلی ریزورت با امکانات بی نظیر و منظره دلپذیری که دارد، اقامتی شاد و خاطره انگیز را برای شما فراهم می‌کند. این هتل پنج ستاره در کنار جاده ی ساحل ماسه‌ای قرار گرفته و محلی زیبا و بکر برای گذراندن تعطیلات و تفریح در کنار خانواده است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی هتل Sealife Family Resort

هنگامی که وارد هتل سی لایف فامیلی ریزورت می‌شوید، کارکنان میز پذیرش به صورت 24 ساعته با روی گشاده از شما استقبال می‌کنند. خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان‌ها در این هتل ارائه می‌شود. علاوه بر این، تمامی کارکنان هتل مسلط به زبان های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند و با احترام به شما خدمت رسانی می‌کنند.

اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل قابل استفاده می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل، تدارک دیدن امکانات ویژه برای افراد معلول و ناتوان است تا این عزیزان نیز بتوانند از امکانات هتل بهره مند شوند و اوقات خوشی را در سفر خود به آنتالیا تجربه کنند.

لابی هتل محلی دنج و راحت برای استراحت و نوشیدن نوشیدنی های غیرالکلی است. هتل سی لایف فامیلی آنتالیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و آسانسور می‌باشد. افزون بر این ها، شما می‌توانید اشیای ارزشمند و قیمتی خود را با خیال راحت به صندوق امانات هتل بسپارید و با خاطری آسوده به تفریح و گردش بپردازید.

چنانچه با خودروی شخصی به این شهر سفر کرده اید، با اقامت در هتل SEALIFE FAMILY می‌توانید به طور رایگان از پارکینگ استفاده کنید و از امنیت خودروی خود مطمئن باشید. همچنین در صورتی که مایل باشید می‌توانید از خدمات کرایه خودرو نیز بهره مند شوید. علاوه بر این تاکسی سرویس در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شماست.

در هتل سی لایف فامیلی ریزورت خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات نگهداری از کودکان، مجموعه لباس عروس و سالن آرایش ارائه می‌گردد و به جرئت می‌توان گفت این هتل تمامی نیاز های مسافران را به سادگی برآورده می کند و شما برای انجام امور خود مجبور به ترک هتل نخواهید بود.

هتل سی لایف فامیلی دارای اتاق جلسات نیز می‌باشد و از همین رو بسیاری از افراد این هتل با صفا را برای برگزاری ماموریت های کاری خود انتخاب می‌کنند. در ضمن جالب است بدانید که این هتل تا به حال پذیرای 38 سفر کاری بوده است.

فروشگاه ها و مراکز خرید

بدون شک یکی از هیجان انگیز ترین بخش های سفر، خرید کردن و تهیه سوغاتی برای دوستان و آشنایان است! هتل سی لایف فامیلی با فروشگاه‌ها و بازارچه‌ها و مغازه های سوغاتی متعدد و متنوع این امکان را برای میهمانان فراهم آورده است تا به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات گوناگونی را با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنند.

رستوران و کافه

بعد از یک روز طولانی و پر هیجان، رستوران ها و کافی شاپ های هتل با انواع غذاها، دسر ها و میان وعده های خوش طعم و نوشیدنی های خنک آماده پذیرایی از شما هستند تا انرژی از دست رفته تان را به شما بازگردانند. مجموعه رستوران بین المللی اصلی هتل سی لایف فامیلی، انواع غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، عثمانی و غذاهای دریایی را با بهترین کیفیت طبخ و برای میهمانان سرو می‌کند. تمامی این غذاها به صورت بوفه در دسترس میهمانان قرار می گیرند و افراد طبق ذائقه خود می توانند هر نوع غذایی که می خواهند انتخاب و میل کنند.

رستوران آلاکارته واقع در هتل سی لایف فامیلی، مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی و مکزیکی می‌باشد و طرفداران خاص خود را دارد. همچنین اسنک رستوران نیز از جمله رستوران های محبوب هتل SEALIFE FAMILY است که در آن می‌توانید فست فود و دسرهایی همچون بستنی، پاستا، چای و قهوه نوش جان کنید.

کافه های موجود در لابی، استخر و دیسکو با انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و گرم، الکلی و غیر الکلی و نوشیدنی های محلی آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی هستند.

تفریحات هتل سی لایف فامیلی ریزورت

هتل SEALIFE FAMILY RESORT امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری همچون سولاریوم، مرکز اسپا، استخر آبگرم، استخر رو باز، استخر سر پوشیده، استخر کودکان و پارک آبی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. سرسره های آبی و موج سواری در این هتل تجربه ای جالب و متفاوت خواهد بود که حتما باید آن را امتحان کنید. علاوه بر این ورزش های دیگری از قبیل قایقرانی، سالن بولینگ، تنیس روی میز، مینی گلف، بیلیارد، دارت، غواصی و سالن بدنسازی نیز در مجموعه تفریحی هتل فراهم شده اند. 

اگر طرفدار آرامش هستید و دوست دارید با فعالیت های ساده خود را سرگرم کنید، می‌توانید در مرکز تناسب اندام به ورزش و نرمش بپردازید و یا با دوچرخه سواری در فضای سبز هتل از هوای آزاد استفاده کنید. همچنین کتابخانه هتل محلی دنج و ساکت برای مطالعه می‌باشد تا ساعاتی را با لذت به خواندن کتاب های مورد علاقه خود سپری کنید.

هتل سی لایف فامیلی تلاش می‌کند محیطی جذاب و مهیج برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده  و آنها را سرگرم کند. زمین بازی کودکان، پارک بازی کودکان، شبکه های تلویزیونی و بازی کامپیوتری و باشگاه کودک و نوجوان از جمله مکان هایی است که فرزندان شما می‌توانند ساعت‌ها در آن به شادی و تفریح بپردازند و با هم سن و سالان خود بازی کنند. 

کلوپ های شبانه به همراه موسیقی زنده و دیسکو و نمایش های جالب، از جمله سرگرمی های شبانه هتل سی لایف فامیلی ریزورت هستند که اوقات فراغت شما را پر کرده و لحظات خوشی برای شما و خانواده تان می‌سازند.

حمام بخار فنلاندی، جکوزی، سونا، حمام ترکی و اتاق ماساژ از بهترین خدماتی هستند که با استفاده از آنها می‌توانید خستگی به در کنید و سرحال شوید. علاوه بر آن، ساحل اختصاصی هتل سی لایف فامیلی با امکانات رفاهی مناسب، مکانی راحت برای آفتاب گرفتن، تماشای منظره زیبای دریا و لذت بردن از نسیم خنک ساحلی است.

اتاق های هتل Sealife Family Resort

هتل سی لایف فامیلی ریزورت دارای 401 اتاق می‌باشد. از بین انواع اتاق‌ها که در ادامه معرفی می‌شوند، می‌توانید به انتخاب خودتان اقدام به رزرو بفرمایید.

  • اتاق های اختصاصی رو به منظره دریا، دارای یک تخت دو نفره بزرگ و دو تخت یک نفره 
  • اتاق های تک نفره شامل یک تخت یک نفره
  • اتاق دو نفره با چشم انداز جانبی دریا، دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره
  • اتاق های استاندارد دو نفره با چشم انداز جانبی دریا، دارای یک تخت خواب دو نفره و یک کاناپه تخت خواب شو
  • اتاق های استاندارد دو نفره با چشم انداز جانبی دریا، دارای دو تخت خواب یک نفره و یک کاناپه تخت خواب شو
  • اتاق های خانواده با چشم انداز دریا، شامل یک تخت خواب دو نفره، یک تخت خواب یک نفره و یک کاناپه تخت خواب شو
  • سوییت اختصاصی شامل وان آب داغ، یک تخت خواب دو نفره و صبحانه رایگان

ساعت تحویل اتاق ها، هر روز ساعت 12 ظهر بوده و تخلیه اتاق‌ها در ساعت 14 صورت می‌گیرد. 

همچنین توجه داشته باشید که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل مجاز نمی‌باشد.

امکانات اتاق ها

تمامی اتاق های هتل سی لایف فامیلی ریزورت مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، خط تلفن مستقیم، حمام به همراه وان و دوش، تلوزیون و ماهواره هستند و آسایش و رفاه شما را تا حد ممکن برآورده می‌سازند.

اتاق های این هتل همچنین با مبلمان راحت، کمد، اتو، کتری برقی، یخچال و مینی بار تجهیز شده اند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

خدمات نظافت و سرویس دهی اتاق‌ها به صورت روزانه توسط خدمه مجرب و خوش برخورد هتل سی لایف فامیلی آنتالیا انجام می‌پذیرد. 

فاصله هتل سی لایف فامیلی ریزورت تا مراکز مهم آنتالیا

با اقامت در هتل سی لایف فامیلی ریزورت می‌توانید به راحتی در سریع ترین زمان ممکن به مراکز مهم شهر دسترسی داشته باشید. در زیر فاصله هتل Sealife Family Resort از مکان های تفریحی، گردشگری و جاذبه های دیدنی شهر آنتالیا ذکر شده است:

  • فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا: 2.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا استادیوم آنتالیا آرنا: 4.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا منطقه تجارت آزاد آنتالیا: 3.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل پارک کنی آلتی: 2.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا تئاتر آنتالیا: 3.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید مارک آنتالیا: 9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهر قدیمی آنتالیا: 10 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا: 25 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز شهر: 11 کیلومتر
تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  • مینو مینو 1402/11/24
    1 نفر پسندیدند
    اصلا علاقه خاصی به این هتل دارم هرسال دوس دارم برم اینجا