Hotel Marina Hostel

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر
Hotel Marina Hostel
Hotel Marina Hostel
Hotel Marina Hostel
Hotel Marina Hostel
Hotel Marina Hostel
Hotel Marina Hostel
Hotel Marina Hostel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Marina Hostel

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

شهر استانبول در کشور ترکیه با آب و هوای معتدل و دلپذیر و جاذبه های دیدنی متعدد همواره مورد توجه گردشگران بسیاری از جمله ایرانیان بوده است. مهم ترین نکته در هر سفر، انتخاب یک اقامتگاه مناسب و با امکانات است. با توجه به تعداد زیاد هتل ها در شهر استانبول ممکن است در انتخاب یک هتل خوب با مشکل مواجه شوید. ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین هتل‌های این شهر را به شما معرفی کرده و با هم به بررسی امکانات و خدمات موجود در این هتل بپردازیم. 

هتل مارینا(Marina) استانبول که با نام هتل مارینا سیتی نیز شناخته می شود یک هتل ۳ ستاره واقع در منطقه آکسارای استانبول در کشور ترکیه می باشد که در سال 2017 در 5 طبقه احداث شده و تسهیلات و خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این هتل با توجه به موقعیت جغرافیایی خوبی که در آن قرار گرفته است به اکثر اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی استانبول دسترسی آسانی دارد. همین ویژگی سبب شده است که گردشگران بسیاری اقامت در این هتل را انتخاب کنند.

امکانات و خدمات هتل Marina استانبول

هتل مارینا استانبول دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته می باشد که با کارکنانی خوش برخورد از میهمانان استقبال می‌کند. هنگامی که امور پذیرش شما در حال انجام است، میتوانید در لابی هتل استراحت کنید؛ لابی مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون بوده و همچنین می توانید از نوشیدنی های مینی بار نیز بهره مند شوید. هتل Marina استانبول خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان را نیز ارائه می کند. علاوه بر این هتل مجهز به آسانسور بوده و رفت و آمد در طبقات را آسان نموده است.

 خدمات ترانسفر فرودگاهی هم در هتل مارینا استانبول انجام می گیرد. این هتل همچنین دارای دستگاه فکس و فتوکپی می باشد و برای انجام این امور نیازی نیست که از هتل خارج شوید. افزون بر این، شما می توانید با مراجعه به صرافی هتل مبادلات ارزی خود را به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

این هتل دارای اتاق هایی ویژه افراد سیگاری می باشد اما سیگار کشیدن در بخش های دیگر هتل مجاز نیست. چنانچه با خودروی شخصی سفر کرده اید می توانید آن را در پارکینگ هتل که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد، پارک کنید تا از امنیت اتومبیل خود مطمئن باشید.

هتل مارینا استانبول دارای صندوق امانات می باشد که شما می توانید اشیاء ارزشمند و گران قیمت یا اسناد و مدارک مهم خود را با خاطری آسوده در آن به امانت بگذارید و بدون هیچگونه نگرانی به تفریح و گردش در شهر بپردازید. اگر لباس هایتان در حین سفر کثیف شدند، اصلاً نگران نباشید! خشکشویی هتل با خدمه مجرب و ماهر لباس‌های شما را در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو شسته و به شما تحویل می دهد. علاوه بر این می توانید با پرداخت مبلغ اضافی، از خشکشویی هتل بخواهید لباس شما را اتو بزنند.

نظافت هتل به صورت روزانه توسط خدمه کاربلد صورت می گیرد و همواره تلاش می شود تا هتل، فضایی دلنشین و مرتب داشته باشد.

 اینترنت وای فای رایگان در لابی و سایر نقاط هتل قابل دسترسی می باشد. مهم تر از همه، در هتل مارینا استانبول خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می شود و والدینی که به همراه فرزند کوچک خود سفر می کنند، می‌توانند از این خدمات بهره‌ مند شوند تا با خیال راحت به گردش یا خرید بپردازند.

هتل Marina استانبول امکانات تفریحی متعددی را برای میهمانان خود فراهم نموده است تا اوقات خوشی را برای آنها به ارمغان بیاورد. از جمله محبوب ترین سرگرمی های هتل مارینا استانبول می توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام بخار و حمام سنتی اشاره کرد. همچنین با مراجعه به اتاق ماساژ می توانید از خدمات ماساژ درمانی استفاده کنید. علاوه بر این مرکز اسپا و سالن ورزشی هتل در اختیار میهمانان قرار گرفته است تا ساعاتی از روز را به ورزش و تفریح بپردازند. با وجود خدمات تفریحی و سرگرمی های مختلف در هتل مارینا استانبول، هرگز بیکار نخواهید ماند!

 رستوران هتل مارینا استانبول انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را با بهترین کیفیت سرو می کند. صبحانه به صورت بوفه سرو شده و از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. تمامی غذاها با مواد درجه یک توسط سرآشپزهای ماهر و چیره دست پخته می‌شوند و در بشقاب هایی با تزیینات زیبا بر روی میز مهمانان قرار می گیرند. این هتل همچنین دارای یک کافی شاپ می باشد که میان وعده های خوش طعم و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را به مشتریان ارائه می‌کند. بعد از گردش در شهر و سپری کردن یک روز طولانی، حتما سری به کافی شاپ‌ هتل بزنید و از خوراکی های خوشمزه و پر انرژی در حین تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. 

اتاق های هتل Marina استانبول

هتل مارینا استانبول مجموعا دارای 44 واحد اقامتی می باشد که به انواع زیر تقسیم می شوند:

  1. اتاق های اقتصادی تک خوابه؛ هزینه اقامت به ازای هر شب: ۲۵ الی ۳۰ یورو

  2. اتاق های استاندارد دوتخته؛ هزینه اقامت به ازای هر شب: ۴۵ یورو

  3. اتاق های سه تخته؛ هزینه اقامت به ازای هر شب: ۶۰ یورو

 تمامی این اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، کمد، کاناپه، حمام اختصاصی به همراه دوش، وان، سشوار و لوازم بهداشتی می باشند. اتاق های این هتل با کاناپه و تخت های نرم مبلمان شده‌اند و آسایش شما را به نحو احسن تامین خواهند نمود. همچنین یک مینی بار کوچک در هر اتاق تعبیه شده است که می توانید از نوشیدنی های موجود در آن نوش جان کنید. 

منظره زیبای شهر استانبول از پنجره اتاق ها قابل مشاهده هستند. اتاق های هتل مارینا سیتی استانبول مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و برای اقامت در تمام فصول سال مناسب هستند. 

لازم به ذکر است ورود کودکان زیر 6 سال به این هتل رایگان می باشد.

ساعت تحویل واحد ها 2 بعد از ظهر و ساعت تخلیه، 12 ظهر می باشد.

فاصله هتل Marina استانبول از مکان های مهم آنتالیا

همانطور که گفتیم هتل Marina به اماکن دیدنی و مراکز مهم شهر همچون جاذبه های تاریخی و توریستی و همینطور مراکز تجاری متعددی دسترسی آسانی دارد. این ویژگی به عنوان یک امتیاز مثبت برای این هتل محسوب می شود و افراد زیادی به همین دلیل اقامت در هتل مارینا استانبول را انتخاب می کنند. در ادامه نام برخی از اماکن مهم شهر استانبول به همراه فاصله آنها تا هتل مارینا ذکر شده است:

  • میدان تکسیم: 6 کیلومتر

  • میدان بایزید: 0.9 کیلومتر

  • آکواریوم سی لایف: 7.4 کیلومتر

  • مسجد لاله لی: 0.4 کیلومتر

  • کاخ دلمه باغچه: 6.7 کیلومتر

  • موزه و کلیسای کورا: 5.2 کیلومتر

  • مسجد سلیمانیه: 1.3 کیلومتر

  • برج گالاتا استانبول: 3.8 کیلومتر

  • مسجد رستم پاشا: 3 کیلومتر

  • بازار ادویه: 1.7 کیلومتر

  • کاخ توپکاپی استانبول: 4.9 کیلومتر

  • موزه هنر های مدرن: 4.3 کیلومتر

  • مسجد ایاصوفیه: 2.8 کیلومتر

  • میدان سلطان احمد: 2.5 کیلومتر

  • شاخ طلایی استانبول: 2.8 کیلومتر

  • مرکز خرید آستوریا: 12.6 کیلومتر

  • مرکز خرید کانیون: 14 کیلومتر

  • پاساژ اوپرا اونور: 12.7 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است