Hotel Nazar Beach

امتیاز 4.3 از 5 | از 111 کاربر
Hotel Nazar Beach
Hotel Nazar Beach
Hotel Nazar Beach
Hotel Nazar Beach
Hotel Nazar Beach
Hotel Nazar Beach
Hotel Nazar Beach تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Nazar Beach

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل های 4 ستاره زیادی در شهر آنتالیا وجود دارد که هر یک سعی دارند با ارائه امکانات و خدمات ویژه توجه توریست ها را به خود جلب نمایند. یکی از هتل های خوب این شهر که در این مقاله قصد داریم آن را معرفی نماییم Hotel Nazar Beach نام دارد.

این هتل ساحلیِ 6 طبقه دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است که منظره زیبایی از دریای مدیترانه را به نمایش گذاشته است. در فضای هتل یک سکوی اختصاصی برای چتر باران و آفتاب وجود دارد که مورد استفاده مسافران قرار می گیرد. در هتل نظر بیچ حدود 110 واحد اقامتی متنوع وجود دارد که مسافران می توانند برای اقامت خود رزرو نمایند.

امکانات هتل

این هتل 4 ستاره باکیفیت مجهز به امکانات بسیار خوبی از قبیل: مرکز آبگرم، خدمات ماساژ و اسپا، لابی، پذیرش شبانه روزی، میز مخصوص نوشیدنی های بین المللی، پارکینگ رایگان، استخر روباز، اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی، مبلمان فضای باز، تراس آفتاب، باغ، امکاناتی برای افراد ناتوان، تجهیزات بدمینتون، دارت، تنیس روی میز، کتابخانه، اتاق های غیر سیگاری، اتاق های سیگاری، بیلیارد، خدمات عروسی، آسانسور، خدمات خانه داری، روزنامه، اجاره اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، صرافی، انبار چمدان، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، اسلاید آب، سرسره آبی، والیبال، حمام ترکی، بدنسازی، چتر آفتاب، سالن تناسب اندام، پارکینگ، نگه داری از کودکان، کفاشی و واکس کفش، دوربین های مداربسته در فضاهای عمومی، سنسور دود و اعلام حریق، خشکشویی و اتوشویی، کافی نت، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، فروشگاه، شاتل فرودگاهی، تهویه مناسب، صندوق امانات و کارکنان ماهر می باشد که گردشگران تور آنتالیا امکان استفاده از آن ها را دارند. در نوار استخر و لابی هتل Nazar Beach نوشیدنی های دلچسبی در طول روز سرو می گردد.

کارکنان هتل به 4 زبان ترکی، آلمانی، روسی و انگلیسی تسلط دارند و از این طریق به برقراری ارتباط با مسافران اقدام می کنند. رستوران های هتل برای وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از میهمانان می باشد. منوی رستوران به صورت بوفه بوده و مسافرانی می توانند بر اساس ذائقه خود غذای مورد نظرشان را انتخاب کنند و میل نمایند. بوفه صبحانه همه روزه از ساعت 7 الی 10، بوفه ناهار از ساعت 12:30 الی 14 و بوفه شام از ساعت 19 الی 21 چیده می شود؛ همچنین ویتامین باز بین ساعات 19 الی 21 ارائه می شود.

اتاق های هتل

اتاق های هتل در انواع 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و اتاق های خانوادگی و سوئیت می باشد که به زیبایی چیدمان شده اند. مساحت اتاق های استاندارد 18 مترمربع است که دارای یک تخت 2 نفره یا دو تخت 1 نفره می باشد.

این واحدهای اقامتی مجهز به حمام اختصاصی با دوش مخصوص، صبحانه، اتو و میز اتو، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مناسب، سیستم گرمایشی مطلوب، تراس، رادیو، یخچال، تخت های استاندارد و راحت با ملحفه و بالشت های تمیز، کمد لباس، حوله و مبلمان می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند آن ها را مورد استفاده قرار دهند.

قوانین هتل

1. ورود به اتاق ها در ساعت 14 و خروج از آن در ساعت 12 انجام می شود.

2. امکان رزرو برای افراد بالای 18 سال وجود دارد.

3. ورود حیوانات خانگی به اتاق ها مجاز نیست.

4. قواینن کنسلی در سایت هتل توضیح داده شده است.

5. استعمال دخانیات در اتاق ها ممنوع می باشد.

فاصله هتل از مکان های مهم شهر

- فرودگاه آنتالیا 1 کیلومتر

- مرکز خرید میگروس 1.2 مایل

- مرکز خرید دیپو اوتلت 6 کیلومتر

- مرکز خرید ترا سیتی 3 کیلومتر

- مرکز خرید مال او 5 کیلومتر

- یاج مارینا 6 کیلومتر

- دروازه هادریان 5 مایل

- آبشار لاور دودن 600 متر

- ساحل لارا 12 کیلومتر

- مناره شکسته 5.1 مایل

- بیمارستان مدیکال پارک آنتالیا 9 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا 5.2 مایل

- مرکز خرید لورا 2.9 مایل

- پارک کار علی اوغلو 5.7 مایل

- قایق بادبانی مارینا 5.3 مایل

- پارک باترفلای آنتالیا 6 کیلومتر

- موزه آنتالیا 6.5 مایل

- پارک آبی آکوا لند آنتالیا 7.3 مایل

- آکواریوم آنتالیا 7.5 مایل

- آبشار و پارک طبیعت کورسونلو 10.5 مایل

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است