Hotel The Land Of Legends Theme Park

امتیاز 4.1 از 5 | از 103 کاربر
Hotel The Land Of Legends Theme Park
Hotel The Land Of Legends Theme Park
Hotel The Land Of Legends Theme Park
Hotel The Land Of Legends Theme Park
Hotel The Land Of Legends Theme Park
Hotel The Land Of Legends Theme Park
Hotel The Land Of Legends Theme Park تصاویر بیشتر

امکانات Hotel The Land Of Legends Theme Park

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل د لند آو لجندز تم پارک آنتالیا، جدیدترین هتل گروه ریکسوس در ترکیه به شمار می رود. این گروه آز آن دسته گروه‌هایی است که بهترین هتل های آنتالیا را دارند. این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا و در فاصله 30 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و 27 کیلومتری فرودگاه ساخته شده است. این مجموعه دارای دو بخش، هتل (معروف به Kingdom) و تم پارک می باشد که مکمل یکدیگر هستند. در حقیقت در تم پارک، هتلی به نام Kingdom قرار دارد.

گروه ریکسوس Rixos در سال 2000 آغاز به کار کرد و امروزه از موفق ترین گروه های هتل سازی زنجیره ای در دنیا به شمار می رود. این گروه بیش از 27 هتل در سراسر جهان ساخته است و بسیاری از پروژه های آن همچنان در حال ساخت می باشد. هتل The Land of Legends Theme Park که با نام Rixos World نیز شناخته شده است، در واقع جدیدترین و یازدهمین پروژه تکمیل شده این گروه در کشور ترکیه می باشد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان The Land of Legends Theme Park آنتالیا

هتل 5 ستاره لند آو لجندز و همچنین تم پارک آن، دارای امکانات و خدمات فراوانی می باشند که در این بخش ابتدا به معرفی خدمات و امکانات هتل و سپس به بررسی ویژگی های شگفت انگیز آن ها می پردازیم. امکانات و خدمات عمومی و تفریحی هتل عبارت اند از:

مرکز اسپا با ارائه انواع ماساژهای درمانی و ریلکسی، سونا، استخر سر پوشیده، حمام ترکی، مرکز ورزشی، استخر کودکان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتوکشی، اینترنت رایگان، زمین بازی کودکان و پرستار کودک

فواره ای با نام Chimera در این هتل قرار دارد که کانال آب آن، بسیار به رودخانه های ونیز شباهت دارد و می توان بر روی آن تور قایق گردی بی نظیری را تجربه کرد.

قلعه مخصوص این هتل، هم در روز و هم در شب درخشش خاصی دارد.

هر شب از ساعت 8 تا 8:30 برنامه ای ویژه در Baby's House و برای کودکان اجرا می شود که در روزهای مختلف هفته، کارهای متفاوتی در آن انجام می شود. مثلا در یک روز شوی طوطی ها و در روز دیگری از هفته، برنامه علمی برگزار می شود.

 شوی ویژه هتل با نام Franco Dragon هر شب از ساعت 9 تا 9:30 اجرا می شود و طرفداران خاص خود را دارا است. در این شوی مخصوص، کاراکترهای افسانه ای با لباس های ویژه، نمایش زیبایی را اجرا می نمایند.

رستوران

در رستوران اصلی هتل انواع غذاهای آمریکای جنوبی، ایتالیایی و اروپایی به صورت بوفه باز سرو می شود. صبحانه و شام در این رستوران به صورت بوفه باز است.

رستوران Eternia در قسمت اصلی ساختمان هتل واقع بوده و در روزهای عادی از ساعت 7 تا 10:30 صبح و همچنین در تعطیلات آخر هفته از ساعت 7 تا 11 صبح، صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد. سرو شام به صورت بوفه باز نیز از ساعت 18:30 تا 22 شب شب انجام می گردد.

در The Land of Legends Theme Park رستوران های گوناگونی فعالیت می کنند. برخی از آن ها عبارت اند از: Italian Restuarant ،Pasta Corner ،Burger House ،Brazilian Restuarant ،Pide Corner و People's. همچنین در بخش های مختلف این هتل می توان شاهد فعالیت انواع کافی شاپ ها و بارها بود که نوشیدنی ها و خوراکی های متنوعی را به مهمانان ارائه می دهند. بارهای این هتل اکثرا به صفحه نمایش های بزرگ ویژه بازی مجهز بوده و می توان بازی های ویدیویی انجام داد.

شاید بتوان گفت که هیجان انگیزترین و متفاوت ترین رستوران این هتل، رستوران 111 است که بزرگ ترین رستوران آکواریومی در ترکیه به شمار می رود. در این رستوران، سه آکواریوم بزرگ دارای ماهی ها و کوسه های فراوان وجود دارد که مهمانان می توانند در حین لذت بردن از وعده های غذایی یا نوشیدنی های خود، آن ها را تماشا کنند. ناهار در این رستوران در ساعات 12 تا 15 سرو می شود. ساعت سرو شام از ساعت 19 الی 23 بوده و در ساعات 10 شب الی 2 بامداد نیز برنامه های شبانه در این رستورران اجرا می شود. لازم به ذکر است به علت استقبال فراوان از رستوران111، باید پیش از ورود به رستوران، میز خود را رزرو کرده باشید.

جالب است بدانید خیابانی با نام Shopping  Street در هتل لند آو لجندز آنتالیا قرار دارد که فروشگاه ها، مغازه ها، رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در آن مشغول به کار می باشند. 

تم پارک یا سرزمین افسانه ها را می توان مهم ترین بخش این مجموعه دانست. در ادامه به معرفی کوتاه از امکانات تفریحی هیجان انگیز این پارک می پردازیم:

  1. Typhoon Coaster: از هیجان انگیزترین تفریحات تم پارک به شمار می رود که برای انجام آن باید از حداقل قد 130 سانتی متر برخوردار باشید. این وسیله از نقطه شروع خود در ارتفاع 43 متری آغاز به کار می کند و مسافتی 525 متری را با سرعت 86 کیلومتر بر ساعت می پیماید.
  2. 5th Dimension: سینمای 5 بعدی این مجموعه دارای فیلم هایی با میانگین 10 دقیقه است و هر سانس آن گنجایش 96 نفر را دارد.
  3. Wild River: افراد توسط قایق های یک، دو یا سه نفره در رودخانه ای با طول 390 متر و عمق 1.1 متر، مراحل مختلفی را پشت سر می گذارند. یکی از این مراحل رودخانه خروشان است و دیگری مرحله ای است که در آن باید با دست پارو زد.
  4. Deep Dive
  5. Space Rocket: این تفریح کمی ترسناک است و افراد کمتری حاضر به تجربه آن هستند. در این مرحله وارد محفظه ای می شوید و ناگهان با خالی شدن زیر پایتان، چیزی شبیه به سقوط آزاد را تجربه می کنید.
  6. Sea Voyager
  7. Float Rider: تجربه موج سواری در پارک، به همراه آموزش دیدن توسط مربی حرفه ای موج سواری
  8. Wave Shock: استخری شگفت انگیز با طول 390 متر و عمق 1.1 متر که هر 10 دقیقه یک بار، موج هایی مصنوعی و قوی را ایجاد می کند. جالب است بدانید این استخر، ساحلی شنی نیز دارد.
  9. Aqua Tower: این مکان ویژه کودکان 7 تا 12 سال بوده و انواع تفریحات آبی را در دل خود جای داده است. همچنین پلازی ویژه والدین وجود دارد تا آن ها بتوانند تفریح کودکان خود را نظاره گر باشند.
  10. Adventure Rapids: این مجموعه نیز ویژه کودکان بوده و از دو قسمت تشکیل شده است: قسمتی ویژه کودکان تا 3 سال و قسمتی دیگر ویژه کودکان 3 تا 7 سال.

امکانات تفریحی زیر در قسمت Waterfront Kingdom موجود و قابل استفاده هستند:

  1. Tiger Pool: یک ببر بنگالی که به شنا کردن علاقه مند می باشد، در این قسمت قرار دارد. برای این ببر یک استخر ویژه تدارک دیده شده است و امکانات خاصی برای نگهداری از او وجود دارد.
  2. شوی دلفین ها: هر روز از ساعت 3 بعد از ظهر و در محل استادیوم تم پارک، می توانید شاهد نمایشی زیبا از دلفین ها، وال های سفید و شیرهای آبی باشید. این استادیوم گنجایش حدودا 1800 نفر را دارد.
  3. شنا گرفتن با دلفین ها و عکس گرفتن با آن ها: این امکان با پرداخت هزینه اضافه قابل دسترسی می باشد.
  4. Snorkeling: استخر ویژه اسنورکلینگ در تم پارک، برای مهمانان هتل Kingdom رایگان بوده و افراد دیگر برای استفاده از آن باید هزینه اش را پرداخت کنند.
  5. Penguins' Colony: پنگوئن های استوایی در تم پارک وجود دارد که می توانید از بخش ویژه آن ها بازدید نموده و با آن ها عکس بگیرید.
  6. Mythical Journey: تجربه ای فراموش نشدنی از راه رفتن در زیر آب در یک آکواریوم بزرگ و پر از ماهی های اقیانوسی که تم پارک آن را برای بازدید کنندگان خود به ارمغان می آورد. 

اتاق های هتل آپارتمان The Land of Legends Theme Park آنتالیا

طراحی اتاق های این هتل برگرفته از داستان های فانتزی و افسانه ای است. این هتل برای خانواده های دارای فرزند دختر، اتاق هایی به رنگ صورتی و تم دخترانه و همچنین برای خانواده های دارای فرزند پسر، اتاق هایی با رنگ آبی و تم پسرانه دارد. همچنین دارای نوعی اتاق های کانکشن است که در آن یک اتاق مخصوص والدین و یک اتاق مخصوص فرزندان می باشد. امکانات اتاق های این هتل عبارت اند از:

تلویزیون LED، حمام اختصاصی به همراه وان و دوش، سیستم تهویه هوا، دیوارهایی با عایق صدا، ایکس باکس، پروژکتور، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و Sofa Bed

فاصله هتل آپارتمان The Land of Legends Theme Park از مکان های مهم آنتالیا

هتل لند آو لجندز در منطقه بلک و در خیابان Turizm ساخته شده است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا حدود 30 کیلومتر می باشد. همچنین این هتل پنج ستاره و زیبا فاصله بسیار کمی تا فروشگاه های Bim ،Antik Market و LC Waikiki دارد و با چند دقیقه پیاده روی، می توان به این فروشگاه ها دسترسی پیدا کرد. همچنین، به جهت نزدیک بودن هتل د لند آو لجندز، به کافه ها و رستوران هایی نظیر Nemo ،Kadriye Eczanesi ،Guven Eczanes و ... بازدید و لذت بردن از این کافه ها و رستوران ها را در برنامه خود قرار دهید.

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. آریا آریا 1398/08/13
    7 نفر پسندیدند
    اگه توی شهر آنتالیا دنیال یه هتل مجهز و خیلی خوب می گردید حتما این هتلو انتخاب کنید تا انتخابی که کردید تا سال های سال یادتون بمونه و خاطره های خیلی خوب ازش داشته باشید. توی این هتل یه پارک آبی هست که خیلی خیلی مهیجه و کلی بازی های جذاب و دوست داشتنی توش داره. اینم بهتون بگم که توی این هتل می تونید غواصی ام به صورت حرفه ای یاد بگیرید و هر جایی که دوست داشتید به خیال راحت غواصی کنید.