Hotel The Corner Park

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر
The Corner Park hotel
The Corner Park hotel
The Corner Park hotel
The Corner Park hotel
The Corner Park hotel
The Corner Park hotel
The Corner Park hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel The Corner Park

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

ترکیه کشوری نام آشنا است که ایرانیان زیادی آن را مقصد سفرهای خارجی خود می کنند و می توان گفت بیش ترین سفرهای خارجی مردم ایران به کشور ترکیه صورت می گیرد. این کشور، شهرهای گردشگری زیادی را در خود دارد که هر کدام از آنها دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوانی می باشند.

یکی از پربازدید ترین مناطق ترکیه، آنتالیا است. آنتالیا منطقه ای بسیار خوش و آب هوا بوده که تدابیر زیادی برای سرگرمی و تفریح در آن صورت گرفته است و همین امر سبب شده که مسافران زیادی از سراسر جهان به آن سفر کنند. هتل های بسیاری در این منطقه در حال فعالیت هستند که هر کدام در رنج ها و سطح خاص خود مشغول فعالیت هستند. 

هتل د کرنر پارک یکی از هتل های 4 ستاره این شهر بوده و هتلی ساحلی به شمار می آید و تنها 100 متر با ساحل مشهور کنیتالی فاصله دارد. این هتل دارای 74 اتاق و سوئیت می باشد که در سال 2011 این اتاق ها بازسازی شدند. هتل د کرنر پارک تا به اکنون توانسته نظر مساعد مسافران را به خود جلب نماید.

امکانات رفاهی و خدمات هتل د کرنر پارک

تمام هتل های جهان همواره سعی بر بهتر بودن امکانات شان نسبت به دیگر رقبا دارند و در جهت رفاه حال میهمانان می کوشند. هتل د کرنر نیز از ابتدای فعالیتش تمام تلاش خود را نموده که بتواند مسافران را از خود راضی نگه دارد. از جمله خدمات و امکاناتی که این هتل برای میهمانان و مسافران فراهم نموده است شامل:

آسانسور، سرویس حمل و نقل، اینترنت، خشکشویی، لاندری، صرافی، اتاق جلسه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه، هوای مطبوع، سیستم اطفای حریق، اتاق چمدان، مینی بار، فکس، فتوکپی، صندوق امانات و پذیرش 24 ساعته است.

باغی که در محوطه هتل می باشد فضای سرسبز و خوبی را دارد و می توانید در آن قدم بزنید و عکس های خوبی را در این باغ بیندازید. پارکینگ هتل در اختیار مسافرانی که با ماشین خود به سفر آمده اند می باشد و دیگر از این نظر جای نگرانی نیست. 

هزینه های هتل را می توانید از طریق مستر کارت و امریکن اسپرس به راحتی پرداخت نمایید. کارکنان این هتل به زبان ترکی و انگلیسی تسلط دارند و می توانید به راحتی با آن ها ارتباط بگیرید. پرسنل هتل رفتار محترمانه ای با میهمانان دارند که این نکته جزو نقاط قوت هتل به حساب می آید.

خوشبختانه تدابیری در جهت نگهداری کودکان در هتل انجام شده که اگر قصد انجام کاری داشتید و یا کودک شما دوست داشت با همسالان خود بازی کند به محل نگهداری کودکان او را بسپارید و با خیالی راحت مشغول فعالیت های خود شوید.

در این هتل کتابخانه ای دایر شده که برای دوستداران مطالعه مکان خوبی جهت سرگرمی بوده و می توانند کتاب های مختلف را مطالعه نمایند. کرایه ی دوچرخه جزو خدماتی است که هتل برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است.

با توجه به این که در لابی هتل تلویزیون وجود دارد می توانید هنگام استراحت در لابی به تماشای برنامه ی مورد علاقه ی خود نیز بنشینید و یا از اینترنت فعال در لابی بهره گرفته و به کارهای اینترنتی خود بپردازید.

رستوران ها و کافی شاپ ها

وجود رستوران Kolcuoglu با محیطی شیک و تمیز و نمای رو به دریایش سبب می شود اشتهای انسان باز شده و با لذت فراوان غذایش را میل کند. در این رستوران می توانید غذاهای ترکی، بین المللی و مدیترانه ای را با بهترین کیفیت و همچنین مزه ای خوب سفارش داده و صرف کنید. در رستوران  هتل سعی شده همواره از مواد اولیه مرغوب در تهیه و طبخ غذاها استفاده شود. منوی رژیمی و گیاهی نیز در زمره ی خدمات این رستوران بوده و اگر بخواهید می توانید با پرداخت هزینه ای غذای خود را در اتاقتان میل نمائید.

کافی شاپ هتل نیز با ارائه انواع نوشیدنی ها و دسرها مکان خوبی برای استراحت است و در کنار این استراحت می توان از طعم نوشیدنی های تازه ی این کافی شاپ لذت برد. در ضمن اسنک بار هتل نیز فعال می باشد.

تفریحات هتل د کرنر پارک

هتل کرنر علاوه بر خدماتی که می توان در هتل های دیگر نیز یافت، کوشیده که سرگرمی هایی نیز برای مسافران و مهمانانش به وجود آورد که آن ها از فضای هتل به نحو احسن استفاده کنند و دچار خستگی از محیط نشوند. این سرگرمی ها شامل:

ماساژ، حمام ترکی و بخار، ایوان مخصوص حمام آفتاب، زمین بازی، اتاق بازی، استخر روباز، استخر سر پوشیده و ساحل اختصاصی می شود و هر کدام از این سرگرمی ها باعث نشاط و سرزندگی در انسان شده و خاطره ای متنوع و جذاب را در ذهن برای همیشه ماندگار می کند.

برای کودکان استخری جدا در نظر گرفته شده است که به راحتی با همسالان خود بازی کنند و خطری آن ها را تهدید نکند. در ساحل هتل نیز می توانید به تفریحاتی از قبیل: قایقرانی، غواصی و اسکی روی آب بپردازید.

اتاق های هتل د کرنر پارک

هتل کرنر تعداد 74 اتاق و سوئیت دارد که در ابعاد مناسب و شرایط خوبی قرار گرفته اند و با توجه به نیاز مسافران در خدمت شان گذاشته خواهد شد. اتاق های هتل شامل موارد زیر می باشد:

  • اتاق استاندارد
  • اتاق خانوادگی
  • اتاق تریپل
  • سوئیت دوبلکس با نمای دریا

این اتاق ها همگی از تمیزی و دیزاین خوبی برخوردار می باشند. چیدمان این اتاق ها به صورت شکیلی صورت گرفته است و فضای مناسبی را برای اقامت مسافران دارا هستند.

امکانات اتاق ها

اتاق های هتل دارای امکاناتی از قبیل:

تلویزیون، تلفن، میز کار، مبلمان، تخت، یخچال، قهوه ساز، چای ساز، اینترنت، مینی بار، حمام، سشوار، دمپائی، بالکن، آینه، کمد لباس، سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، زنگ بیدار باش، ماهواره، لوازم بهداشتی و گاو صندوق می باشد.

لازم به ذکر است نظافت این اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود و نظافت هتل برای مسئولین آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

قوانین هتل د کرنر پارک

از جمله قوانینی که برای این هتل وضع شده است می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. کشیدن سیگار در کل هتل ممنوع می باشد.
  2. ورود حیوانات به هتل ممنوع است.
  3. ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت تخلیه اتاق ها 12 می باشد.

فاصله ی هتل د کرنر پارک از مکان های مهم آنتالیا

فاصله ی مناسب هتل تا مکان های مهم شهر، جزو مهم ترین دلایل انتخاب مسافران است و با توجه به این که آن هتل در چه فاصله ای از نقاط اصلی شهر بوده آن را انتخاب می کنند. هتل د کورنر پارک نیز دارای فاصله ی خوبی با نقاط مهم آنتالیا بوده و از این حیث جای نگرانی برای میهمانان نمی باشد. در زیر به بعضی از این فواصل اشاره خواهیم کرد.

  • فاصله ی هتل تا مینی سیتی: 100 متر
  • فاصله ی هتل تا پارک ساحلی: 200 متر
  • فاصله ی هتل تا پارک آتاتورک کولتور: 600 متر
  • فاصله ی هتل تا مرکز خرید میگروس: 1 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا دانشگاه آک دنیز: 1.5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا حمام رومی ها: 2 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا ایستگاه اتوبوس Alanya Otogan: حدودا 2.1 کیلومتر 
  • فاصله ی هتل تا موزه ی آتاتورک: 4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا مسجد کنگره دار: 4 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا پایانه میان شهری: 5 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا خیابان چتر عکاس: 8 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا: 20.7 کیلومتر
  • فاصله ی هتل تا غار کارائین: 23 کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است