Hotel Su And Aqualand

امتیاز 4.8 از 5 | از 100 کاربر
 Su And Aqualand
 Su And Aqualand
 Su And Aqualand
 Su And Aqualand
 Su And Aqualand
 Su And Aqualand
 Su And Aqualand تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Su And Aqualand

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر آنتالیا در ترکیه یکی از مقاصد اصلی گردشگران مخصوصا ایرانی ها می باشد. در این شهر، یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا، هتل Su and Aqualand بوده که دارای ۲۹۴ اتاق است. هتل سو اند آکولند آنتالیا از نظر موقعیت مکانی به دلیل قرارگیری در ساحل کنی آلتی آنتالیا،  فاصله کمی تا ساحل دارد.

هتل Su and Aqualand آنتالیا علاوه بر اینکه به ساحل نزدیک بوده و می توان آن را هتل ساحلی در نظر گرفت، دارای امکانات لاکچری بوده که هتل های دیگر فاقد این امکانات هستند به این دلیل هتل سو اند آکولند را می توان یک هتل ریزورت ساحلی به حساب آورد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی هتل Su and Aqualand

هتل Su and Aqualand پنج ستاره، دارای امکانات لاکچری از جمله:  اینترنت رایگان، اسپا، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، آسانسور، اینترنت رایگان در اتاق، اتاق مراقبت از کودکان، اتاق ماساژ، آمفی تئاتر، گاوصندوق، لابی، سیستم اعلان و اطفای حریق، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، پارکینگ، دستگاه ATM، اتوبوس شاتل، نظافت روزانه، صرافی، مهد کودک، کلاس یوگا، فضای سبز، ساحل و... است. 

اگر این هتل را برای اقامت در نظر بگیرید دیگر نیازی ندارید که برای خدمات آرایشی به خارج از هتل بروید چرا که هتل Su and Aqualand آنتالیا دارای آرایشگاه نیز می باشد.

پرسنل هتل سو اند آکولند آنتالیا افرادی مجرب بوده و بر خلاف انتظار خیلی از مسافران به زبان های بسیاری از جمله ترکی، روسی، انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی مسلط هستند.

هتل پنج ستاره Su and Aqualand آنتالیا علاوه بر تمام امکاناتی که ذکر شد به فکر سرگرمی شبانه جوانان نیز بوده و به همین دلیل دارای برنامه هایی برای جوانان نیز می باشد.

یکی از ویژگی های خاص هتل سو اند آکولند آنتالیا استفاده از رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخل هتل، اتاق ها، رستوران، لابی و ..... است. 

رستوران 

هتل سو اند آکولند آنتالیا دارای ۵ نوع رستوران بوده که به شرح زیر است.

رستوران قرمز: در این رستوران صبحانه از ساعت ۷ تا ۱۱ صبح و شام از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ به صورت بوفه سرو می شود.

رستوران LOUNGE: این رستوران که به صورت الاکارته و بار سرویس می دهد فعالیتش در دو نوبت می باشد، به این صورت که سرویس بار از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و سرویس الاکارته به صورت ۱۹ تا ۲۳ می باشد.

رستوران SUSHI: همان طور که از اسم آن معلوم است در این رستوران غذاهای ژاپنی (سوشی) سرو می شود. زمان فعالیت این رستوران برای ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و برای شام از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱ است.

رستوران MOONLIGHT: این رستوران اسنک و بار و آلاکارته ارائه می دهد. ساعت فعالیت اسنک این رستوران ۱۷ تا ۱۹، بار از ساعت ۱۷ تا ۲۴ و آلاکارته از ساعت ۱۹تا ۲۴ می باشد.

رستوران استخر: یکی از لاکچری ترین قسمت های هتل سو اند آکولند آنتالیا سرویس دادن کنار استخر بوده که در تمامی روز های هفته به جز دوشنبه ها دایر است. 

در هتل Su and Aqualand آنتالیا سه نوع کافه ساحل، استخر و Black نیز وجود دارد.

که در کافه ساحل و استخر این هتل نوشیدنی های محلی آنتالیا و نوشیدنی‌های بین المللی، و در کافه Black آن دیسکو به همراه کافه است.

تفریحات هتل Su and Aqualand

هتل سو اند آکولند آنتالیا برای اینکه بتواند رضایت بیشتر مشتریان را به دست آورد دارای تفریحات آبی از جمله استخر روباز و سرپوشیده و پارک آبی، سونا، غواصی و.... می باشد.

هتل Su and Aqualand آنتالیا را فقط نمی توان به عنوان یک مکانی برای اقامت در نظر گرفت چرا که علاوه بر داشتن اتاق های لوکس، دارای امکانات ورزشی از جمله زمین تنیس، بیلیارد، باشگاه بدنسازی و اتاق ورزش، پینگ پنگ و بدمینتون، اسکواش، اتاق بازی، دارت و... است.

پارک آبی هتل سو اند آکولند آنتالیا دارای ۱۲ سرسره آبی، استخر موج، استخر بازی و استخر کودکان می باشد. علاوه بر همه ی این امکانات لوکس، هتل سو اند آکولند آنتالیا دارای سینما و مرکز Spa نیز بوده که در قسمت Spa آن حمام ترکی، سونا، ماساژ،جکوزی و.... وجود دارد.

یکی دیگر از تفریحاتی که باعث شده گردشگران بسیاری را سالانه به سمت خود جذب کند برنامه های مفرحی همچون: نمایش، آواز، موزیک زنده و دیسکو و برنامه های مخصوص کودکان می باشد.

اتاق های هتل Su and Aqualand

هتل سو اند آکولند آنتالیا دارای ۵ نوع اتاق بوده که به شرح زیر است.

۲۵۳ اتاق دلوکس با اندازه ۲۶ متر مربع، ۱۸ سوئیت نوع A با اندازه ۳۹ متر و ۲۱ سوئیت نوع B که با اندازه بزرگتر یعنی ۴۶ متر، ۱ اتاق فوق لاکچری به نام سوئیت پرزیدنت یا مدیر و اتاق خانوادگی نوع دیگر اتاق های این هتل لوکس می باشد. و قیمت اتاق های هتل Su and Aqualand از شبی ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بالا است.

امکانات اتاق ها

اتاق های هتل سو اند آکولند آنتالیا دارای امکاناتی نظیر: تراس، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، صندوق امانات، تلفن داخل حمام، اینترنت رایگان، ماهواره، سرویس بیدار شدن از خواب، رخت آویز، تراس، کتری برقی، مینی بار، کمد، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، حمام اختصاصی در اتاق، سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

ویو اتاق های این هتل مختلف بوده و بعضی رو به ساحل و بعضی دیگر رو به دریای مدیترانه هستند.

قوانین هتل Su and Aqualand آنتالیا

یکی از مهمترین قوانین هتل Su and Aqualand آنتالیا این است که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می باشد. در هتل سو اند آکولند ساعت تحویل اتاق ۲ بعدازظهر و ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است.

افراد باید با توجه به تعدادشان، نوع اتاق را انتخاب کنند وگرنه انتظار اینکه در اتاق کوچکتر تعداد تخت بیشتری اضافه شود را نداشته باشند.

از تمام افراد بالای ۷ سال پول دریافت شده و برای بچه های زیر ۷ سال پولی دریافت نمی شود.

فاصله هتل از مکان های مهم آنتالیا

  • فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا: ۲۵کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز آنتالیا: ۱۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا تئاتر روباز: ۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا استادیوم: ۱.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا دانشگاه آکدنیز: ۱.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۱.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل این هتل تا شهر قدیمی مارینا: ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج ساعت: ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا دروازه هادریان: ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آنتالیا : ۱۷ کیلومتر
  • فاصله هتل تا دانشگاه بین‌المللی: ۱۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا آبشار و پارک کورسونلو: ۱۹کیلومتر
  • فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا: ۱ کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

نظرات کاربران

  • نادیا نادیا 1398/08/12
    15 نفر پسندیدند
    من آنتالیا رو خیلی دوست دارم و مهم ترین دلیلش هم هتلای خیلی خوبیه که توی این شهر رفتم. هتل Hotel Su And Aqualand هم یکی از بهترین هتلایی بود که ما برای تعطیلات عید فطر پارسال اونو انتخاب کردیم و حسابی بهمون خوش گذشت. این هتل واقعا خوب و عالیه و همه چی توش داره، حتی امکانات غواصی هم داره و من روزِ آخر اینو فهمیدم، از اونجایی که خیلی به غواصی علاقه دارم کلی حسرت خوردم ولی چاره ای نبود، پشنهاد می کنم که شما حتما ازش استفاده کنید.