Hotel Kervansaray Lara

امتیاز 4.8 از 5 | از 112 کاربر
هتل کروانسارای لارا نمای استخر
هتل کروانسارای لارا نمای صندلی های آفتابگیر استخر
هتل کروانسارای لارا نمای سرآشپز
هتل کروانسارای لارا نمای اتاق تخت دو نفره
هتل کروانسارای لارا نمای اتاق خواب
هتل کروانسارای لارا نمای محل بازی کودکان
هتل کروانسارای لارا نمای زمین تنیس تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Kervansaray Lara

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

تاریخچه هتل کروانسرای لارا :
هتل مجلل Kervansaray Lara، در منطقه لارا واقع شده و در آنتالیای ترکیه قرار گرفته است و با طراحی U شکل خود موجب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. امکانات فوق العاده و ساحل 110000 متری هتل ، تعطیلات رویایی را به گردشگران تور آنتالیا نوید می بخشد. گردشگاه ساحلی بی نظیر هتل کروانسارای لارا، بنای بسیار شگفت انگیزی می باشد که توسط آب های زلال دریای مدیترانه احاطه شده است. تنوع زیاد فعالیت های روزانه و تفریحات شبانه هتل انتخاب را برای میهمانان و مسافران تور ترکیه دشوار کرده است. برای آن دسته از میهمانان که تحرک و فعالیت را ترجیح می دهند، چند زمین بازی در اقامتگاه Kervansaray Lara درنظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به: 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش آبی دیگر اشاره کرد. میهمانانی که علاقه مند به تفریحات آرامش بخش هستند، می توانند سری به استخر آب گرم مجهز و مرکز سلامتی هتل بزنند، یا اینکه به راحتی در کنار استخر تفریحی دراز بکشند و نوشیدنی میل کنند. کودکان نیز از این تفریحات بی بهره نیستند و از جمله تفریحاتی که هتل Kervansaray Lara برای کودکان و بچه های میهمان در نظر گرفته است می توان به: استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز اشاره کرد. میهمانان عزیز و گرامی تور آنتالیا که در این مجموعه اقامت می کنند، مي توانند از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی که به صورت سلف سرویس سرو می شوند، لذت ببرند. غذاهای متنوع مدیترانه ای ، لاتین و آسیای شرق را میل کنید و تفاوت غذایی فرهنگ های مختلف را دریابید. هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد. این اقامتگاه یک پیاده روی 9 دقیقه ای تا ساحل دارد.

مشخصات عمومی هتل Kervansaray Lara :
وضیعت دید هتل : چشم انداز شهر - ساحل
تعداد اتاق ها : 579  اتاق
لیست اتاق های Kervansaray Lara :
اتاق های هتل Kervansaray Lara از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های استاندارد سه گانه (3 نفر + 1 کودک خردسال)، اتاق استاندارد تنها (1 نفر + کودک خردسال)، اتاق استاندارد (2 نفر + کودک خردسال)، اتاق خانوادگی (4 نفر + کودک خردسال)، سوئیت (4نفر + کودک خردسال) همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان می باشند و همچنین کلیه اتاق های این مجموعه دارای: دکوراسیون فوق مدرن، روشنایی محیط، صندلی چرم، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مینی کافه و حمام خصوصی همرا ه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Kervansaray Lara :
اقامتگاه Kervansaray Lara  امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، سرویس اتاق ها، استخر سرپوشیده، استخر روباز، حمام ترکی، سونا، باغ، سالن ماساژ، حمام بخار فنلاندی، کافه های شبانه روزی، کتابخانه، سالن آرایش و زیبایی، خدمات از خواب بیدار کردن، سرویس خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، فضای سبز، منطقه ساحل اختصاصی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، کتابخانه، قایقرانی، مینی گلف، اتاق خانواده، امکانات اتاق VIP، مجموعه لباس عروس، کرایه ماشین، گاو صندوق، فروشگاه و مغازه، صرافی، خدمات اتو، اتاق چمدان، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ هتل Kervansaray Lara :
اقامتگاه Kervansaray Lara دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، نهار و شام بوده و همچنین در بوفه رستوران، صبحانه بین المللی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.
فاصله اقامتگاه Kervansaray Lara تا مقاصد گردشگری آنتالیا :
فاصله هتل Kervansaray Lara تا پارک سرزمین افسانه 13.2 کیلومتر، دروازه هادریان 13.7 کیلومتر، برج ساعت 13.9 کیلومتر، موزه آنتالیا 16.1 کیلومتر، آکواریم آنتالیا 18 کیلومتر، پارک پروانه آنتالیا 1.2 کیلومتر، پارک ساحلی لارا 4.3 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا 8.1 کیلومتر با ماشین می باشد. 

 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است