Hotel Rixos Grand

امتیاز 3.8 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Rixos Grand

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه
یکی از هتل های 5 ستاره بسیار خوبی که در شهر آنکارا و در نزدیکی ساختمان پارلمان واقع شده هتل Rixos Grand می باشد. قرارگیری هتل Rixos Grand در بلوار آتاتورک، دسترسی بسیار خوبی را ایجاد نموده برای مثال ایستگاه مترو در فاصله 900 متری این هتل قرار گرفته که توریست ها از این طریق می توانند در سطح شهر جابجا شوند.

امکانات و خدمات هتل Rixos Grand:
هتل Rixos Grand امکانات بسیار خوبی را در خود جای داده که گردشگران تور آنکارا می توانند از آن ها بهره ببرند؛ این امکانات عبارت اند از: تاکسی سرویس، روزنامه های به روز، صندوق امانات، سنسورهای دود و اعلام حریق، اتوشویی و خشکشویی، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی، 16 سالن کنفرانس، 6 سالن اجتماعات، باشگاه بدنسازی، مرکز تجاری، اتاق های سیگاری، آرایشگاه، خدمات خانه داری، انبار چمدان، وسایلی برای رفاه حال معلولین، پارکینگ رایگان، کارواش، تالارهای میهمانی، ترانسفر فرودگاهی، استخر سرپوشیده، اجاره اتومبیل، خدمات سلامتی، جکوزی، کافی نت، اتاق های سیگاری، بالکن عمومی، خدمات تبدیل ارز، اتاق های خانوادگی، حمام ترکی، اینترنت رایگان، رستوران، لابی، تهیه بلیط، بالکن عمومی، خدمات ماساژ و اسپا. لازم به ذکر است که بگوییم سراسر هتل مجهز به دوربین های مدار بسته می باشد که امنیتی ویژه را برای مسافرن رقم می زند.

مرکز اسپا و ماساژ:
در این هتل 6 سالن ماساژ و یک سالن فوق لوکس و حرفه ای ماساژ وجود دارد. کارکنانی که در زمینه ماساژ و اسپای هتل مشغول به فعالیت هستند بسیار ماهر و کاربلد هستند.

رستوران های هتل Rixos Grand:
در این هتل 5 ستاره، 4 رستوران و کافی شاپ به نام های Brasserie Restaurant، Lalezar Restaurant،Cafe @ Bulvar و Lobby Bar وجود دارد که گردشگران تور آنکارا می توانند در آن ها از انواع غذاهای دریایی، ترکی، بین المللی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد میل کنند و لذت ببرند.

دکوراسیون تلفیقی چوبی و سنگی این هتل خاص بوده و به همین دلیل توجه گردشگران تور آنکارا را به خود جلب نموده است.

اتاق های هتل Rixos Grand و امکانات آن ها:
در این هتل مجلل 217 اتاق مجزا وجود دارد که در انواع مختلف اتاق های دلوکس با مساحت 24 متر مربع، اتاق معلولین با مساحت 33 متر مربع، اتاق های سوپریور با مساحت 37 متر مربع، سوئیت های جونیور با مساحت 37 متر مربع و سوئیت پریزیدنتال با متراژ 1050 متر مربع می باشند. هر یک از اتاق ها بر اساس قیمتی که دارند، امکانات متنوعی را ارئه می دهند اما تمامی آن ها دارای مبلمان شیک، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های پاکیزه، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و وان، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مناسب، سیستم گرمایشی مطلوب، اینترنت پرسرعت، تلفن و میز نوشیدنی هستند.
پنجره هایی که در اتاق ها تعبیه شده، چشم اندازی زیبا از شهر را نمایش می دهد که تماشای آن برای هر کسی دلپذیر است.

در ادامه قصد داریم برخی از مکان هایی که در اطراف هتل Rixos Grand قرار دارند را به شما گردشگران تور ترکیه معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل برای بازدید از آن ها راهی شوید.
این مکان های مهم عبارت اند از:
- مجلس ملی گرجستان 0.4 کیلومتر
- خیابان کنور 0.5 کیلومتر
- خیابان کارانفیل 0.5 کیلومتر
- میدان کیزیله 1 کیلومتر
- پارک کوگولو 1.2 کیلومتر
- مرکز خرید کاروم 1.5 کیلومتر
- خیابان آرژانتین 1.8 کیلومتر
- قلعه آنکارا 3.4 کیلومتر
- موزه قومی آنکارا 2.4 کیلومتر
- کتابخانه ملی ترکیه 2.5 کیلومتر
- مرکز فرهنگی آتاتورک 3.7 کیلومتر
- برج آتاکولی 2.9 کیلومتر
- موزه تمدن آناتولی 2.9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی Essenboga 25 کیلومتر 
تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است