Hotel CK Farabi Ankara

امتیاز 4.6 از 5 | از 102 کاربر

امکانات Hotel CK Farabi Ankara

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

در سفر به آنکارا با هتل ها و اقامتگاه های زیادی روبرو می شوید که هرکدام امکانات و خدمات مناسبی را برای گردشگران ارائه می دهند. اگر قصد دارید تا در یکی از باکیفیت‌ترین هتل های آنکارا اقامت داشته باشید، CK Farabi Hotel Ankara می تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی CK Farabi Hotel Ankara بپردازیم.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

آنکارا، پایتخت ترکیه، بعد از استانبول و آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا می باشد. آنکارا برای ارائه خدمات اقامتگاهی به گردشگران تور آنکارا، هتل ها و اقامتگاه های مختلفی را در نظر گرفته است که اکثر آن ها، با توجه به قیمت هایی که دارند، امکانات و خدمات معقولی را ارائه می دهند تا اقمتگاهی مناسب برای گردشگرن باشند. در آنکارا نزدیک به 180 هتل 4 ستاره وجود دارد که CK Farabi Hotel Ankara توانسته در میان آن ها جزء 60 هتل برتر محسوب شود.

این هتل 4 ستاره در خیابان Cinnah واقع شده که به موجب آن، گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند دسترسی مناسبی به برخی از جاذبه های گردشگری آنکارا مانند پارک سگمنلر، پارک کوگولو، برج آتاتورک و غیره داشته باشند.

در ادامه به برخی از امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور آنکارا ارائه می دهد می پردازیم:

ارائه سرویس اینترنت بی سیم پرسرعت در لابی و اتاق ها، 56 اتاق برای افراد غیر سیگاری و مجهز به امکانات مدرن گرمایشی و سرمایشی در کنار خدماتی مانند روم سرویس 24 ساعته، خدمات لاندری و غیره، پارکینگ اختصاصی برای گردشگرانی که قصد استفاده از وسایل نقلیه شخصی برای تردد در شهر را دارند، باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن ورزشی ورستورانی با ارائه غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و غیره در کنار میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است