Hotel JW Marriott Ankara

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel JW Marriott Ankara

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

اگر در سفر به آنکارا قصد دارید در یکی از لوکس ترین هتل های شهر اقامت کنید و محدودیتی بابت هزینه اقامتگاه ندارید، هتل JW Marriott Hotel Ankara می تواند یکی از لوکس و بهترین انتخاب ها باشد. در ادامه به بررسی هتل JW Marriott Hotel Ankara خواهیم پرداخت.

گردشگران تور آنکارا با اقامت در هتل JW Marriott Hotel Ankara در تمامی نقاط هتل از اینترنت پرسرعت بی سیم برخوردار خواهند بود. اینترنت هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست به ازای هر 24 ساعته، 10 یورو پرداخت نمایند. همچنین در صورتیکه گردشگران وسایل نقلیه شخصی به همراه دارند هتل دارای پارکینگ اختصاصی بوده و استفاده از آن ها رایگان می باشد.

JW Marriott Hotel Ankara همانند اکثر هتل های 5 ستاره و لوکس، ساختمانی برج مانند دارند که به لطف آن، گردشگران چشم انداز زیبایی از شهر در اتاق هایشان خواهند داشت. اتاق ها در کنار دکوراسیونی لوکس، از امکانات مختلفی هم برخوردار هستند که شامل سیستم های تهویه مطبوع مدرن، تلویزیون دیواری، یخچال، مبلمان، تخت خواب، سرویس بهداشتی و حمام شخصی می باشند. همچنین خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان ارائه می شود اما جهت برخورداری از خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود.

لازم به ذکر است اتاق های هتل به سه دسته کلی که شامل اتاق های 1 تا 3 نفره، 4 تا 8 نفره برای خانواده ها و سوئیت های ماه عسل تقسیم می شود.

هتل دارای رستوران و کافی شاپی بزرگ و لوکس است. در رستوران هتل علاوه بر محیطی لوکس و دلنشین، انواع غذاهای دریایی، محلی، اروپایی و بین المللی به بهترین کیفیت سرو شده و گردشگران می توانند وعده صبحانه که به صورت رایگان سرو می شود را در اتاق ها نیز سفارش دهند.

در کافی شاپ هتل اما به غیر از برخی از نوشیدنی های بین المللی، تمامی نوشیدنی ها به صورت رایگان سرو شده و در کنار آن، همه روزه برنامه ها و جشن های مختلفی مانند موسیقی زنده و غیره نیز برگزار می شود.

هتل دارای دو استخر روباز و سرپوشیده می باشد. در کنار استخر روباز، میزها و صندلی های ساحلی قرار داشته و میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی نیز قرار دارد اما در استخر سرپوشیده، دو استخر برای کودکان و بزرگسالان تعبیه شده و در کنار آنها، سوناهای خشک، بخار، جکوزی و استخر آبنمک هم قرار دارد که استفاده از آن ها رایگان می باشد.

در کلوپ سلامت هتل باشگاه بدنسازی بزرگ و مجهزی واقع شده است که رایگان بوده و گردشگران می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از مربی تخصصی بدنسازی و کلاس های یوگا برخوردار شوند. در کلوپ سلامت خدمات ماساژ نیز ارائه می شود. خدمات ماساژ کامل بدن به صورت رایگان بوده و خدمات ماساژ اسپا و حمام ترکی هزینه جداگانه دارند.

هتل JW Marriott Hotel Ankara برای گردشگرانی که دارای مشکلات جسمانی می باشد امکانات و خدمات مختلفی را به صورت رایگان ارائه می دهد و برخی از امکانات، بطور پیشفرض در اتاق ها نصب شده اند.

از سایر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات در لابی و اتاق ها، سالن های آرایشی، پیرایشی و زیبایی، خدمات اجاره خودرو، زنگ بیداری، تیکت سرویس، میز تور، خدمات ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس با هزینه جداگانه اشاره کرد.

لازم به ذکر است افرادی که کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از وعده غذایی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از کودک هم برخوردار شوند.

در صورتیکه گردشگران تور آنکارا قصد دارند JW Marriott Hotel Ankara را در سفر به این شهر جهت اقامت انتخاب نمایند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

500 متر تا Armada.

1.1 کیلومتر تا ASTI.

2 کیلومتر تا کتابخانه ملی ترکیه.

2.4 کیلومتر تا Ak Saray.

3.1 کیلومتر تا Anitkabir.

3.2 کیلومتر تا موزه Anitkabir Ataturk.

فاصله هتل JW Marriott Hotel Ankara تا فرودگاه Ankara Esengiba هم 27.9 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط
تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است