Hotel Class ankara

امتیاز 4.7 از 5 | از 102 کاربر
hotel Class
hotel Class
hotel Class
hotel Class
hotel Class
hotel Class
hotel Class تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Class ankara

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

به جرئت می توان گفت که شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه یکی از زیباترین شهرهای جهان بوده و به خاطر جاذبه های توریستی بی نظیری که دارد، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است. از این رو در آنکارا برای مسافران امکانات رفاهی و اسکانی بسیار خوبی وجود دارد.

باید توجه داشت مهم ترین چیزی که برای سفر باید در نظر گرفت، محل اسکان می باشد. یکی از محل های اسکان 4 ستاره مسافران در آنکارا، هتل کلاس است که یکی از بهترین هتل های آنکارا بوده و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل Class Hotel در منطقه کاوا کلیدر قرار داشته و علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی که در برای مهمانان خود در نظر گرفته است، موقعیت مکانی بسیار خوب آن باعث شده تا گردشگران بسیاری در سفر به آنکارا این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله هتل کلاس تا سفارت آمریکا آنکارا ۰.۳ و تا مرکز خرید کاروم آنکارا ۱.۱ کیلومتر است که به راحتی می توانید در عرض 3 دقیقه خود را به آن جا رسانده و از گشت و گذار در آن جا و رفتن به رستوران، کافی شاپ و مغازه های خرید لذت ببرید. 

هتل کلاس آنکارا دارای 40  اتاق است که  از نظر چشم انداز و ظرفیت انواع مختلفی دارند و بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام که مد نظرتان است را انتخاب کنید. نمای بیرونی این هتل بسیار زیبا  بوده و نمای درونی آن نیز جذاب و آرامش بخش است.

همچنین هتل کلاس به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران دارد، یکی از پیشنهادهای تورهای آنکارا به گردشگران می باشد.

امکانات رفاهی و خدمات هتل کلاس آنکارا

همانطور که گفتیم هتل کلاس، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا در پایان سفر، خاطره ای خوش از آنکارا را به یادگار داشته باشند. برخی از این امکانات عبارتند از:

پذیرش 24 ساعته مهمان در هتل، از ویژگی های خوب آن به شمار می آید. همچنین کارکنان آن ترکی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. از این رو وقتی در این هتل ساکن هستید مشکلی برای رفع نیازهای مورد نیاز خود نخواهید داشت. 

علاوه بر آن هتل کلاس، برای مسافران خود تا زمانی که مستقر هستند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. 

از دیگر امکانات این هتل دسترسی به اینترنت رایگان در تمام قسمت ها می باشد. Class Hotel خدمات خشکشویی و اتوشویی را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

همچنین در این مکان اتاق هایی برای کنفرانس طراحی شده است تا کسانی که برای جلسات کاری به این شهر سفر می کنند، بتوانند جلسات و همایش های خود را در آن جا برگزار کنند. 

در هنگام ورود، باربر وسیله ها و چمدان هایتان را تا اتاق مورد نظر منتقل می کند. 

در آن جا شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.

همچنین خدمات تبدیل ارز و صرافی نیز از دیگر ویژگی های مثبت این هتل است. 

در این هتل امکانات دیگری از قبیل استخر، حمام آب گرم، سونا خشک، رستوران و کافی شاپ نیز برای مسافران وجود دارد که باعث رضایت بالای مسافران از هتل کلاس آنکارا شده است.

اتاق های هتل کلاس آنکارا

همانطور که گفتیم هتل کلاس آنکارا دارای 40 اتاق با تجهیزات کامل از جمله تلویزیون، مبل، مینی بار، تخت خواب، ماهواره، تلفن، گاوصندوق، میز، کمد، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام، حوله، سشوار و انواع وسایل بهداشتی می باشد که افراد برای اقامت در آن هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد.

همچنین تمام اتاق های هتل نیز دارای بالکنی بزرگ و زیبا بوده که چشم انداز بسیار زیبایی از شهر را در اختیار مهمانان قرار می دهند.  

قوانین هتل  Class Hotel

هتل کلاس آنکارا نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

  • ساعت تحویل ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد. 
  • برای کودکان زیر6سال، هزینه اقامت در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد به صورت رایگان است و برای کودکان بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  • همچنین مهمان ها اجازه آوردن هیچ گونه حیوانی را به داخل هتل ندارند.

فاصله هتل کلاس از مکان های مهم آنکارا

در اینجا می خواهیم فاصله این هتل را تا تعدادی از مراکز و جاذبه های گردشگری شهر را بیان کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از این اطلاعات بهره ببرید.

  • فاصله هتل تا مرکز خرید کاروم: ۱.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج آتاکوله: ۲.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مقبره آنیت کبیر: ۳.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا والری پارک: ۴.۰ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید آرمادا شاپینگ و بیزینس سنتر: ۵.۰ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید آنکارا مال الیزور سی آنکارا: ۶.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید سپا: ۷.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهربازی واندرفول اوراسیا: ۱۱.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا آکواریوم آکوا وگا: ۱۲.۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید گالریا: ۱۵.۲ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی واتر سیتی آکوا کلاب:۲۳.۵ کیلومتر
تورهای مرتبط
تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است