Hotel Ankara Royal

امتیاز 4 از 5 | از 109 کاربر
Ankara Royal Hotel
Ankara Royal Hotel
Ankara Royal Hotel
Ankara Royal Hotel
Ankara Royal Hotel
Ankara Royal Hotel
Ankara Royal Hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ankara Royal

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل چهار ستاره Ankara Royal یکی از محبوب ترین هتل های آنکارا می باشد و سالانه از مهمان های زیادی پذیرایی می کند. این هتل در محله کاواکلیدره قرار گرفته و فقط 500 متر تا شورای بزرگ ملی ترکیه فاصله دارد. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به خیابان‌های تونالی هیلمی، کونور، کیزیلای و مراکز خرید خواهید داشت و در بخش زیادی از هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی می کنید. این هتل 62 اتاق دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی هتل آنکارا رویال بپردازیم.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی و خدماتی Ankara Royal Hotel

در هتل آنکارا رویال برای جلسات و مهمانی هایتان  می توانید از اتاق جلسات آن استفاده کنید. اجاره خودرو و مغازه خرید سوغاتی از مفید ترین امکانات این هتل هستند و کار شما را تا حد زیادی راحت می کنند. در صورتی که پول نقد تان تمام شد می توانید به سادگی با مراجعه به صرافی Ankara Royal Hotel پول خود را تبدیل کنید. در ادامه فهرستی از امکانات این هتل چهار ستاره آورده شده است.

سرویس رفت و آمد،  صندوق امانات، آسانسور، خشکشویی،  ترانسفر فرودگاهی، سالن میتینگ، اتاق سیگار، سالن تلویزیون و فیلم، خدمات تبدیل ارز، سالن و خدمات اسپا، حیاط و باغ، سوئیت ماه عسل، بالکن عمومی، خدمات فکس و کپی، پذیرش ۲۴ ساعته، کتابخانه، کافی نت، سالن برگزاری مجالس، روزنامه و مجله رایگان در لابی، امکانات ورزشی و تفریحی، باشگاه بدنسازی، سونا بخار، ماساژ، جکوزی، کمد اختصاصی در رختکن، حمام ترکی، خدمات سلامتی، اجاره اتومبیل، سونا خشک و استخر آب شور

امکانات تفریحی Ankara Royal Hotel

هتل آنکارا رویال علاوه بر امکاناتی نظیر مرکز اسپا، باشگاه ورزشی، ماساژ و استخر که در سایر هتل های هم رده اش موجود است، گامی فراتر گذاشته و به شما خدماتی در رابطه با جوان سازی و زیبا سازی پوست ارائه می دهد. حمام نمک نیز یکی دیگر از برگ برنده های این هتل می باشد. مدیریت هتل آنکارا رویال خلاقیت به خرج داده و در آب استخر از نمک اپسوم استفاده کرده تا به آب خاصیتی درمانی نیز ببخشد. با تمام این تفاسیر به نظر شما این هتل چیزی از سایر هم رده هایش کم دارد؟

رستوران و کافی شاپ های Ankara Royal Hotel

برای صرف صبحانه در هتل آنکارا رویال نیازی به ترک اتاق خود ندارید؛ چرا که صبحانه را به صورت سلف سرویس در اتاق شما سرو می کنند. سرآشپز رستوران اصلی هتل علاوه بر غذا های ترکی در تبخ غذا هی کشور های شرقی نیز مهارت دارد و منوی پر و پیمانی را در اختیار شما می گذارد.

برای صرف غذا در رستوران دو انتخاب دارید؛ یا می توانید غذای خود را در فضای داخل رستوران که با دکوراسیونی زیبا تزیین شده، صرف کنید یا غذای خود را در فضای باز و در حال لذت بردن از هوای بیرون میل کنید. اگر هوس نوشیدنی خنک و دلچسب را کردید می توانید سری به بار اختصاصی هتل آنکارا رویال بزنید.

امکانات رفاهی اتاق های Ankara Royal Hotel

اتاق‌های هتل چه سوئیت‌ها و چه اتاق‌های استاندارد مجهز به تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار، اینترنت رایگان، خوش‌خواب‌های ارتوپدیک و حمام‌های اختصاصی هستند.

در هتل چهار ستاره آنکارا رویال دو نوع واحد اقامتی وجود دارد.

  • سوئیت

  • اتاق استاندارد

دکوراسیون داخلی تمام واحد های اقامتی این هتل به زیبایی کار شده و به شما حسی از آرامش و راحتی را القاء می کند. مدیریت هتل سعی داشته تا در واحد های اقامتی به تمام نیاز های مهمانان رسیدگی کند. در ادامه به لیستی از امکانات موجود در اتاق ها اشاره می کنیم.

اینترنت بیسیم رایگان در اتاق ها، امکانات اتاق، سشوار، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع، اتاق با عایق صدا، تلفن، امکانات مخصوص افراد ناتوان، صبحانه در اتاق، میز کار در اتاق، گاوصندوق، دارای کلید، دارای کارت کلید، بطری آب، آشپزخانه، دمپایی، دستمال توالت، حوله رایگان در اتاق، دوش حمام، وان حمام، میز آرایش، آینه، کمد و دراور، اتو و خدمات اتاق (درساعات خاص)

فاصله هتل Ankara Royal Hotel تا مکان های مهم آنکارا

  • فست فود هوستا 1.3 کیلومتر

  •  دنر اکرم جوشکون 1.5 کیلومتر

  • کاهوا بهانه آنکارا 2.6 کیلومتر

  • بی کافه 3.8 کیلومتر

  • هتل بست وسترن ایکیبین 2.6 کیلومتر

  • هتل کلس 0.09 کیلومتر

  • هتل گوردیون 0.01 کیلومتر

  • هتل سون دیپ 0.2 کیلومتر

  • مسجد کوجاتپه 0.7 کیلومتر

  • بلوار آتاتورک 0.8 کیلومتر

  • میدان کیزیلای 1.3 کیلومتر

  • مرکز خرید کیزیلای 1.4 کیلومتر

  • فرودگاه بین المللی اسن بوغا 26.4 کیلومتر

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است