Hotel Gold Island

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر
Gold Island نمای
Gold Island نمای
Gold Island بخش های مختلف
استخز Gold Island
Gold Island اتاق
اتاق های Gold Island
زمین بازی Gold Island تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Gold Island

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

آلانیا یکی از شهرهای زیبا و دیدنی کشور ترکیه است که سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر و مسافر از سراسر دنیا می باشد. هتل Gold Island آلانیا در سال 2011 در شبه جزیره ای نزدیک آلانیا افتتاح شد و تا کنون با خدمات و تسهیلات رفاهی فوق العاده ای که به مشتریان خود ارائه نموده است، توانسته تا حد بسیار زیادی رضایت میهمانان را جلب کند. هتل گلد ایسلند یا گلد آیلند، مساحتی نزدیک به 75,000 متر مربع داشته و سبک معماری زیبا و بی نظیر آن هر بیننده ای را شیفته خود می سازد. این هتل 5 طبقه نزدیک به دریای مدیترانه احداث گردیده و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل گلد ایسلند آلانیا در مجموع دارای 201 واحد اقامتی است و اقامتی لوکس و خاطره انگیز را به شما و همراهانتان هدیه می کند.

امکانات و خدمات هتل Gold Island آلانیا

در ابتدای ورود به هتل، کارکنان خوش برخورد میز پذیرش به گرمی از شما استقبال می نمایند. میز پذیرش به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کند و در هر ساعت از شبانه روز که به هتل برسید، پذیرش شما انجام خواهد شد. در حین تکمیل امور پذیرش شما، می توانید در لابی هتل استراحت نمایید. اینترنت وای فای رایگان در لابی و سایر نقاط هتل قابل دسترسی می باشد.

کارکنان هتل Gold Island آلانیا مسلط به چهار زبان ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند و با احترام هرچه تمام تر به میهمانان سرویس دهی می کنند. همچنین هتل گلد ایسلند خدمات فکس و فتوکپی نیز ارائه می کند و با برخورداری از اتاق جلسات و اتاق کنفرانس، برای برگزاری جلسات کاری مناسب می باشد. هتل 5 ستاره گلد آیلند پارکینگ رایگان را در اختیار میهمانان قرار می دهد و افزون بر این، خدمات کرایه اتومبیل را هم در لیست خدمات خود دارد. هتل گلد آیلند همچنین دارای ترانسفر فرودگاهی می باشد.

شما می توانید مبادلات ارزی خود را به سادگی و در کمترین زمان ممکن، در صرافی داخل هتل انجام دهید. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد؛ با این حال اتاق های ویژه ای برای افراد سیگاری پیش بینی شده اند. هتل Gold Island دارای یک سالن تلویزیون و فیلم می باشد که میهمانان می توانند در اوقات فراغت خود به این سالن مراجعه کرده و به صورت جمعی به تماشای فیلم ها و برنامه های جذاب بپردازند. هتل دارای آسانسور می باشد که رفت و آمد در طبقات را بسیار آسان کرده است. همچنین هتل گلد ایسلند آلانیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و آسایش و رفاه میهمانان را به بهترین نحو فراهم می نماید.

شما می توانید تمام اقلام مورد نیاز خود را به راحتی و با مراجعه به فروشگاهی که درون هتل قرار گرفته است، تهیه فرمایید. پس دیگر نیازی نیست برای خرید کردن از هتل خارج شوید. در هتل گلد ایسلند شما حتی این امکان را دارید که به فروشگاه های سوغاتی گوناگونی دسترسی داشته باشید و بتوانید در مدت کمی، برای عزیزان خود هدایا و سوغاتی هایی را خریداری کنید. اگر لباس های شما در حین سفر کثیف شدند و فرصت کافی برای شستن آن ها ندارید، تنها کافی است لباس های خود را به خشکشویی هتل بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن، آن ها را سالم و تمیز تحویل بگیرید. چنانچه همراه با فرزند کوچک خود سفر کرده اید، در صورت تمایل می توانید از خدمات نگهداری کودک بهره مند شوید تا با خاطری آسوده به گردش و تفریح بپردازید.

هتل گلد آیلند دارای خدمات تفریحی متعددی از قبیل استخر سرپوشیده، استخر روباز، ساحل اختصاصی، چتر آفتاب، صندلی آفتاب، سونا، جکوزی، حمام ترکی و اتاق ماساژ می باشد. این تفریحات تقریبا کل روز شما را سرگرم خواهند کرد.همچنین فعالیت های متعدد دیگری نیز وجود دارند که می توانید به همراه خانواده و دوستان به آنها بپردازید و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنید. فعالیت هایی مثل دوچرخه سواری، بازی تنیس، والیبال ساحلی، دارت، بولینگ، مینی گلف، بیلیارد و کلوپ شبانه به همراه موزیک زنده و نوشیدنی های گوناگون.

هتل Gold Island آلانیا دارای مرکز اسپا و سالن بدنسازی است که مجهز به انواع تجهیزات و خدمات ورزشی و سلامتی می باشند. اگر علاقه مند به مطالعه هستید و کتاب خواندن را به تفریحات هیجانی ترجیح میدهید، هتل گلد ایسلند کتابخانه مجهزی را برای شما تدارک دیده است که می توانید در محیط دنج و ساکت آن، ساعت ها به مطالعه کتاب محبوب خود مشغول شوید و لذت ببرید.

باغ و فضای سبز هتل، مکان بسیار مناسبی برای قدم زدن در هوای مطبوع صبحگاهی یا برگزاری جشن ها و دورهمی ها می باشد. هتل Gold Island همچنین تفریحاتی از قبیل استخر کودکان و سالن بازی کودکان را نیز تدارک دیده است تا بچه ها بتوانند ساعاتی از روز را سرگرم بازی و تفریح شوند و با هم سن و سال های خود وقت بگذرانند. این هتل دارای کلاب کودکان می باشد که برای کودکان 4 الی 12 سال تدارک دیده شده و با انواع سرگرمی ها و وسایل بازی تجهیز شده است. 

هتل 5 ستاره گلد ایسلند آلانیا، چند رستوران مختلف دارد که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ در آن ها سرو می شوند. این هتل دارای دو رستوران اصلی می باشد که یکی از آن ها سر پوشیده است و دیگری در فضای باز قرار دارد. در این دو رستوران غذاها به صورت سلف سرویس در اختیار میهمانان قرار می گیرند. در هتل گلد آیلند به جز رستوران های اصلی، دو رستوران آلاکارته نیز وجود دارند که در آن ها غذاهای ایتالیایی و خوراک دریایی سرو می شود. لازم به ذکر است برای رفتن به این رستوران ها لازم است از قبل میز رزرو کرده باشید.

اتاق های هتل  Gold Island آلانیا

هتل گلد ایسلند ترکیه دارای 201 اتاق می باشد که در میان آن ها، اتاق های خانواده و سوییت های ماه عسل طرفداران بیشتری دارند. علاوه بر این اتاق های VIP نیز در این هتل ارائه می شوند. تمامی اتاق های هتل Gold Island آلانیا، دارای کلید الکترونیکی هستند. این اتاق ها از امکاناتی نظیر تلفن، اینترنت رایگان، مینی بار، چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون و ماهواره، تراس اختصاصی و حمام مجهز به وان، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی برخوردار می باشند و تمام نیازهای شما را برآورده خواهند ساخت.

همچنین اتاق های هتل گلد آیلند مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و در تمامی فصول سال اقامتی دلچسب و راحت را برای شما فراهم می کنند. اکثر اتاق ها رو به دریا هستند و منظره چشم نواز و فوق العاده ای را به شما عرضه می کنند که از تماشای آن سیر نخواهید شد! این هتل اتاق هایی با امکانات ویژه برای افراد دارای معلولیت جسمی تدارک دیده است تا این عزیزان نیز بتوانند به راحتی از امکانات هتل بهره مند شده و اقامت به یاد ماندنی و خوبی را تجربه کنند.نکته آخر اینکه امکان صرف صبحانه در اتاق وجود دارد.

فاصله هتل Gold Island آلانیا  از مکان های مهم آلانیا

هتل گلد آیلند در محیطی به دور از شلوغی شهر، محلی دنج و آرام را ایجاد کرده است تا میهمانان تعطیلات خود را در فضایی پر از آرامش سپری کرده و در هوای پاک به استراحت و تفریح بپردازند. با این حال شما می توانید به فرودگاه قاضی پاشا( در 58 کیلومتری هتل گلد ایسلند) و فرودگاه آنتالیا( در 93 کیلومتری هتل گلد ایسلند) دسترسی داشته باشید. همچنین منطقه تاریخی آلاهاران نیز حدود 10.6 کیلومتر با هتل فاصله دارد که می توانید در اوقات فراغت خود به این مکان نیز سری بزنید و از آن بازدید کنید.

 

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است