Hotel Orange County Resort

امتیاز 4.9 از 5 | از 101 کاربر
Hotel Orange County Resort
Hotel Orange County Resort
Hotel Orange County Resort
Hotel Orange County Resort
Hotel Orange County Resort
Hotel Orange County Resort
Hotel Orange County Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Orange County Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

شهر آلانیا واقع در 115 کیلومتری آنتالیا در ترکیه، یکی از قطب های جذب گردشگر در ترکیه محسوب می شود. این شهر قدمت تاریخی نسبتاً زیادی دارد. آب و هوای این شهر در بیشتر روز های سال آفتابی بوده و این باعث توجه بیشتر مسافران تور آلانیا به این شهر شده است. در این شهر مراکز خرید زیادی وجود دارد که در آن ها می توان اقلام متنوعی از وسایل چرمی و پارچه های ابریشمی تا لوازم جانبی مانند حوله را تهیه نمود. بازار بزرگ آلانیا و بازار فروش دیپو از جمله این مراکز هستند. تردد در این شهر با وسایل نقلیه ای همچون اتوبوس و تاکسی به راحتی انجام می شود. غذاهای سرو شده در رستوران های این شهر مانند شیرینی بورک، نان پواچا، کباب و دلمه نیز مورد علاقه مسافران هستند. همچنین این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی مانند قلعه آلانیا، برج قرمز، غار دیم و ساحل کلئوپاترا است. 

برای اقامت در این شهر زیبا به شما هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا یکی از بهترین هتل های آلانیا را پیشنهاد می کنیم. این هتل پنج ستاره در نزدیکی اکور جلار در منطقه ساحلی واقع شده است. این هتل با فراهم کردن امکانات فراوان به خوبی پذیرای مسافران است. هتل مذکور دارای امکانات ویژه ای برای کودکان همچون مینی کلاب و سالن تماشای کارتون، باشگاه بدن سازی و مرکز اسپا، استخر، ساحل اختصاصی و سرسره آبی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی را سرو کرده و حتی یک رستوران برای کودکان نیز در آن وجود دارد. ویوی اتاق های هتل اورنج کانتی نمای دریا، شهر و یا باغ است. اتاق های این هتل دارای امکاناتی چون تهویه مناسب، دیوار های ضد صدا، مینی بار، حمام، کمد، تلویزیون و غیره هستند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی هتل Orange County Resort ترکیه

صندوق امانات شخصی داخل اتاق، اینترنت Wi-Fi، تلویزیون ال سی دی، کانال ماهواره ای، یخچال (مینی بار)، چای / قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، نشانگر کارتی وضعیت پشت در، جکوزی و سونای خشک و بخار، حمام ، سرویس بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، آینه اصلاح و ملزومات بهداشتی، مبلمان، خشکشویی، بالکن با نمای دریا یا جنگل، آسانسور، لابی، رستوران، سالن کنفرانس، خودپرداز، پارکینگ، کافی شاپ، خدمات پزشکی، روم سرویس 24 ساعته، برق اضطراری، تاکسی سرویس، تلفن، زمین تنیس‌، سالن ورزشی، استخر روباز، استخر سرپوشیده، سشوار، ساحل اختصاصی، باشگاه کودکان، صندلیهای حمام آفتاب ساحل و ماساژور

رستوران های هتل Orange County Resort آلانیا

این هتل UALL است یعنی صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه رایگان سرو می شود و می توانید میان وعده های خود را هم رایگان دریافت کنید.

رستوران A la Carte انواع غذاهای بین المللی و ایتالیایی معروف را سرو می کند و رستوران A la Carte Fone Bone غذاهای دریایی تازه ارائه می دهد.

این هتل دارای 7 بار واقع در خود ساختمان، هتل، کنار استخر، اسکله و لابی می باشد.

تفریحات هتل Orange County Resort ترکیه

مهمانان جوان می توانند در طول روز در استخر کودکان ، سرسره های آبی و مینی کلاب تفریح کنند. هتل Orange County Resort آلانیا با مفهومی فوق العاده فراگیر به مهمانان خود خدمت می کند که به آنها احساس راحتی در خانه خود می دهد.

می توانید شب و روز در اسکله در وسط دریا از تفریح لذت ببرید یا آرامش را در ساحل شنی خصوصی ما تجربه کنید. 

هر شب با نمایشگاه های جذاب گروه های اجرایی حرفه ای ، آکروبات از سراسر جهان و نمایش های باشکوه سیرک برگزار می شود. استخرها و زمین های بازی و 4 سرسره آبی وجود دارد که توسط مینی کلاب سازمان دهی شده است و تقریباً تمام روز برای سرگرمی مهمانان کوچک باز است.

اتاق های هتل Orange County Resort ترکیه

اتاق های استاندارد: این اتاق ها که دارای بالکن با منظره محوطه باز هتل هستند، 40 متر مربع مساحت دارند و محل اقامت برای خانواده های بزرگ را فراهم می کند. همه اتاق های استاندارد، اتاق های غیر سیگاری هستند.

اتاق های استاندارد با منظره دریا: این اتاق ها که دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند ، 40 متر مربع مساحت دارند و محل اقامت خانواده های بزرگ را فراهم می سازند. همه اتاق های این دسته، اتاق های غیر سیگاری هستند.

اتاق خانوادگی با منظره دریا: این اتاق ها که با توجه به نیاز خانواده ها طراحی شده اند، دارای مساحت 60 متر مربع هستند. شامل دو اتاق خواب است که توسط یک در به هم متصل شده اند. اتاق اول دارای یک تخت دو نفره و اتاق دوم دارای دو یا سه تخت یک نفره است. اتاق های بزرگ و مبله دو خوابه این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای تعطیلات با خانواده باشد.

سوئیت King: این اتاق ها دارای مساحت 80 متر هستند که از آن ها می توان دریای مدیترانه را دید. همچنین در این اتاق ها امکاناتی چون جکوزی در اتاق خواب وجود دارد و تراس آن ها چشم انداز مستقیم به دریا دارند.

اتاق های این هتل دارای تراس های با نمای عریض برای آفتاب گرفتن دارد.

امکانات اتاق های هتل Orange County Resort ترکیه

امکانات سوئیت ها:

خوش آمد گویی VIP، پذیرش ورودی سریع، ارائه غذاها و نوشیدنی های ویژه به اتاق، سرویس روزنامه، یکبار غذاخوری رایگان در رستوران  A'la Carte، یک سرویس اقامت رایگان در استخر یا اسکله، خدمات دربان، 20٪ تخفیف در مرکز SPA، پذیرش، خروج دیر از قوانین هتل رایگان (بسته به قابلیت دسترسی)، روپوش، دمپایی، سرویس بهداشتی اختصاصی

امکانات اتاق های ماه عسل:

پذیرش ورودی سریع، ارائه غذاها و نوشیدنی های ویژه به اتاق، صبحانه در مکان ویژه، دکوراسیون درب و اتاق با موضوع، ٪ 20 تخفیف در مرکز SPA ما، روپوش، دمپایی، سرویس بهداشتی اختصاصی

فاصله هتل Orange County Resort ترکیه از مکان های مهم آلانیا

  • فاصله تا آبشار منوگان : 32 کیلومتر

  • سی پلنت ریزورت و اسپا : 1.4 کیلومتر

  • هتل و اسپا سلطان آو دریمز : 1.6 کیلومتر

  • کریستال ادمیرال ریزورت سوئیتز و اسپا : 2کیلومتر

  • سیدن سی ورلد ریزورت اند اسپا : 3.6کیلومتر

  • هتل Orange County Resort ترکیه در 30 کیلومتری مرکز شهر آلانیا است.

تورهای مرتبط

متاسفانه تور با این مشخصات یافت نشد!

تاکنون هیچ نظری ثبت نشده است