Hotel Pera Tulip

امتیاز 3.7 از 5 | از 113 کاربر
Pera Tulip Hotel
Pera Tulip Hotel
Pera Tulip Hotel
Pera Tulip Hotel
Pera Tulip Hotel
Pera Tulip Hotel
Pera Tulip Hotel تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Pera Tulip

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل پرا تولیپ یکی از هتل های استانبول است که در خیابان مسروتی یت، منطقه بی اوغلو قرار دارد. این هتل 4 ستاره دارای 8 طبقه است که 84 اتاق و 20 سوئیت را شامل می شود. هتل پرا تولیپ به دلیل کیفیت و موقعیت خوب و قیمت مناسب از هتل های محبوب ترکیه به شمار می آید. خیابان مسروتی یت که هتل در آن قرار دارد یکی از خیابان های زیبا و قدیمی استانبول می باشد که سرتاسر آن با ساختمان های مختلف پوشیده شده است. برج گالاتا، میدان تکسیم، خیابان استقلال و تونل فقط چند دقیقه با هتل فاصله دارند. همچنین با کمی پیاده روی در نزدیکی هتل می توانید رستوران ها، کافه ها و وسایل حمل و نقل درون شهری را مشاهده کنید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان پرا تولیپ

هتل پرا تولیپ (Pera Tulip Hotel Istanbul) برای پذیرایی از مهمانان خود امکانات و خدماتی را فراهم کرده است تا آنها بتوانند اوقاتی راحت و خوش را در هتل سپری کنند. از جمله این امکانات می توان به اتاق های منحصر به فرد، تلویزیون های صفحه تخت، سیستم صدای استریو، اینترنت وای فای رایگان، اتاق های کنفرانس، کتاب، سی دی و بازی هایی مخصوص کودکان، کفاشی و خشک شویی، امکانات فکس و کپی، مرکز تجاری، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، منطقه سیگار ممنوع، اتاق های سیگار ممنوع، امکان اجاره خودرو، اتاق های ضد صدا، آسانسور، گاوصندوق در اتاق، امکاناتی برای مهمانان معلول ، بار با سرو انواع نوشیدنی، مینی بار در داخل اتاق، حمام ترکی و بخار، پارکینگ رایگان در نزدیکی هتل، سرو غذای مخصوص کودکان، سرو صبحانه در اتاق، خدمات لازم برای تور درون شهری، صرافی و ... اشاره کرد.

امکانات ورزشی و تفریحی: از امکانات ورزشی و تفریحی هتل پرا تولیپ استانبول می توان به استخر سرپوشیده هتل، امکانات سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام یا ماساژ درمانی و اسپا اشاره کرد.

امکانات پذیرایی و غذاخوری: امکانات پذیرایی و غذاخوری به رستوران و کافه هتل مربوط می شود که از جمله خدمات آن ها می توان به یک رستوران غیر سیگاری با تهویه مطبوع، صندلی های بلند و یک منطقه جداگانه برای افراد سیگاری و... اشاره کرد. در هتل پرا تولیپ مهمانان هنگام صبحانه می توانند با بوفه از خود پذیرایی کنند. برای وعده ناهار و شام نیز می توانند غذایی را که می خواهند سفارش دهند. صبحانه های هتل معمولا متنوع و مفصل هستند. در رستوران ایتالیایی هتل وعده های غذایی شامل غذاهایی چون پیتزا، پاستا، انواع سالادها و دسرها هست. بعضی از روزها در ساعت های سرو صبحانه در رستوران پیانو نواخته می شود که مهمانان می توانند در هنگام سرو وعده خود از آهنگ دلنشین پیانو لذت ببرند.

اتاق های هتل آپارتمان پرا تولیپ

هتل پرا تولیپ استانبول دارای 8 طبقه است که شامل 84 اتاق و 20 سوئیت می شود. دسترسی به اتاق ها از طریق آسانسور انجام می شود. اتاق های هتل دارای امکاناتی چون اتاق رختکن، تخت دو نفره یا تخت خواب  بزرگ، صندوق امانات، سرویس زنگ هشدار، دسترسی به اینترنت، تهویه هوا و گرمایش قابل تنظیم، یک ست اتوکشی، تلفن مستقیم، یخچال، میز تحریر و صندلی، تلویزیون با کانال های ماهواره ای و حمام مجهز به دوش و سشوار و ... هستند.

اتاق های هتل به طور کلی به اتاق های اکونومی، اتاق های سوپریور، اتاق های دبل اکسکاتیو تقسیم می شوند. اتاق های اکونومی دارای متراژ 18 متر مربع هستند و ظرفیت آن ها دو نفر است. این اتاق ها شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت 1 نفره می شوند.

اتاق های سوپریور دارای متراژ 23 متر مربع و 20 متر مربع هستند. اتاق های سوپریور با متراژ 23 متر مربع به اندازه 3 نفر ظرفیت دارند و دارای یک تخت 2 نفره و یک تخت 1 نفره هستند. اتاق های سوپریور با متراژ 20 متر مربع، به اندازه دو نفر ظرفیت یا نهایتا دو نفر و یک کودک ظرفیت دارند.  این اتاق ها دارای یک تخت 2 نفره یا دو تخت 1 نفره هستند. 

اتاق های دبل اکسکاتیو دارای متراژ 22 متر مربع هستند که ظرفیت آن ها دو نفر یا دو نفر به همراه یک کودک است. این اتاق ها شامل تخت 2 نفره هستند. اتاق های دبل اکسکاتیو بالکن دار هم دارای متراژی به اندازه 32 متر مربع هستند و به اندازه 2 نفر ظرفیت دارند. این اتاق ها شامل تخت های دو نفره هستند.

فاصله هتل آپارتمان پرا تولیپ از مکان های مهم استانبول

افرادی که در هتل پرا تولیپ استانبول ترکیه اقامت دارند می توانند در زمان کمی از بسیاری از نقاط زیبای شهر استانبول دیدن کنند. (با استفاده از وسیله نقلیه) فاصله این هتل تا مسجد احمد و ایاصوفیه حدود 20 دقیقه، تا گرند بازار حدودا 17 دقیقه، تا مرکز خرید جواهر در منطقه شیشلی حدود 14 تا 20 دقیقه، تا مرکز فرهنگی هنری شهر 15 دقیقه و تا ایستگاه قطار سیکجی 15 دقیقه است. همچنین فرودگاه آتاتورک نیز 18 کیلومتر با هتل پرا تولیپ فاصله دارد. 

علاوه بر این ها، در نزدیکی هتل بناهای قدیمی متعددی چون مسجد، کلیسا و کنیسه وجود دارد. این مکان ها در نزدیک هم قرار گرفته اند و پیروان هر کدام بدون مشکلی کار خود را انجام می دهند. اگر در طول روز از این مسیر عبور کنید صدای دعاها، زنگ ها و اذان را از این ناحیه خواهید شنید.

از آنجایی که هتل پرا تولیپ ترکیه نزدیک ایستگاه مترو سیشان و تراموا است، رفتن به منطقه سلطان احمد و سایر نقاط شهر کار مشکلی نخواهد بود. در صورتی که از مسیر حرکت اتوبوس ها اطلاعات داشته باشید به راحتی و با کمترین هزینه می توانید از میدان تکسیم به نقاط مختلف استانبول رفت و آمد کنید. برای رفت و آمد در شهر از تاکسی هم می توانید استفاده کنید اما هزینه آن بیشتر می شود.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است