اتاق فرار تهران

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/16
بازدید: 12280
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

یکی از تفریحاتی که در چندسال اخیر بشدت در میان جوانان و نوجوانان کشورمان با اهمیت و ارزشمنده شده، اتاق فرار یا اسکیپ روم می باشد که توانسته است توجه بسیاری از شهرهای یا اقصی نقاط کشورمان را به خود جلب کند و افرادی را اقدام به تاسیس این بازی در مکان های عمومی بکنند. در این بازی شما همراه با تیمتان در محیطی ترسناک یا عجیب و غریب قرار می گیرد و شما موظف هستید تا با هم فکری تیمتان معماهای پیش رو را حل نمایید تا خودتان را از اتاق نجات دهید.

 

بازی اتاق فرار ترسناک

 

تا به امروز بیش از200 اتاق فرار در سراسر کشور افتتاح شده است که هر کدام ژانر منحربه فردی را برای بازیکنان در نظر گرفته اند، ما در مقاله اتاق فرار سعی کردیم تمامی جنبه های این بازی را پوشش دهیم تا بازیکنان نهایت لذت را از این بازی ببرند. اما در این مقاله از لحظه آخر قصد داریم بر روی بهترین اتاق فرار تهران تمرکز داشته باشیم.

بهترین اتاق فرار تهران

قبل از انجام هر بازی باید قوانین مشترکی که در آن بازی وجود دارد را بدانید، بازی اتاق فرار در سراسر دنیا دارای قوانین مشترکی است که همه بازیکنان و طراحان بازی باید به آن احترام بگذارند. یکی از قوانینی که می توان در هر اتاق فرار دید، شرایط سنی است که از بازه 18 سال شروع می شود تا 90 سال پایان می یابد. البته لازم به ذکر است بدانید که افراد 14 سال به بالا هم می توانند در این بازی شرکت کنند اما باید رضایت نامه، امضاء و کپی کارت ملی پدر و مادر وجود داشته باشد؛ همچنین وجود یک فرد بالای 18 سال در تیم ضروری است!

همچنین حدود 90 درصد اسکیپ روم های تهران تایمی 60 دقیقه ای را برای بازیکنان در نظر گرفته اند، اما برخی دیگر 90 دقیقه بازی را به بازیکنان هدیه می دهند.

اگر می خواهید این بازی را تجربه کنید، پیشنهاد می دهم اگر با وسیله نقلیه قصد دارید در محل بازی حضور پیدا کنید، حتما 15 دقیقه قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید و همچنین ساعات ترافیک و اداری را در نظر داشته باشید تا بتوانید نهایت لذت را از بازی اسکریپ روم ببرید. 

اسکیپ روم دات آی آر

مجموعه و تیم اسکیپ روم دات آر آی در سال 1394 کار خود را به صورت آفلاین شروع کرد و با طراحی بازی های ترسناک، فکری و اتاق فرار مجموعه خود ایجاد کردند. این تیم در سال 1395 موفق شد برای اولین بار در ایران بازی اتاق فرار را راه اندازی کند. از بزرگترین مجموعه اسکیپ روم در ایران می توان به دات آی آر اشاره داشت که توانسته است در چهار شهر تهران، کرج، اصفهان و اهواز فعالیت خود را گسترش دهد.

اطالاعات دات آی آر:

وب سایت: escaperoom.ir/new/web

تلفن مرکزی: ۰۲۱۲۶۱۱۳۳۸۹

آدرس: "تهران، خیابان مطهری، کوچه شهید یوسفیان، بن‌بست شکوه، پلاک ۶، واحد سه"

 

مجموعه دات آر آی

 

 

اتاق کابوس

بازی کابوس یکی از بازی های ترسناک مجموعه دات آی آر است که درجه سختی که برای این بازی در نظر گرفته اند حدود 85 درصد می باشد که در دی ماه سال 1398 مجموعه دات آی آر این بازی را پیاده سازی کرد. در حین راه اندازی این بازی، تیم اسکیپ روم دات آی آر به تک تک ترس های بازیکنان فکر کرده اند و سعی کردند هم بازی هولناک و هم بازی زیبا را وارد دنیای اسکیپ روم بکنند. همچنین این موضوع بستگی به شجاعت یا ترس شما دارد که این بازی را هیجان انگیز یا ترسناک ببینید.

البته لازم به ذکر است بدانید برای انجام دادن بازی ترسناک و هیجان انگیز کابوس با لباس های تازه و مورد علاقه خود وارد بازی نشوید! (دلیل این موضوع را نمی توان گفت چون از جذابیت بازی ممکن است کم شود). بیشتر افراد بازی کابوس را یک بازی ترسناک می بینند تا یک بازی هیجان انگیز؛ اگر به دنبال صرفا ترسیدن هستید، بازی کابوس نمی تواند انتخاب شما باشد.

  • 60 دقیقه مدت زمان بازی می باشد
  • 4 تا 7 نفر ظرفیت افراد
  • 90 هزار تومان به ازای هر نفر
  • روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:30 ظهر الی 11 شب
  • روز های تعطیل اداری (پنجشنبه و جمعه) ساعت 10:45 صبح الی 11 شب

آدرس:

"تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک ۳۱، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما"

احضار

بازی احضار از دیگر بازی های مجموعه دات آی آر به شمار می رود، این بازی یکی از ویژه بازی هایی به حساب می آید که هم ترسناک و هم وهم آلود است و همچنین درجه سختی آن 80 درصد می باشد که در خرداد ماه سال 1397 توسط تیم حرفه ای اسکی روم دات آی آر در شعبه جردن پیاده سازی شد و سپس در سال 1399 بهمن ماه در شعبه حقانی مجددا اجرا شد. این بازی می تواند برای افرادی که برای اولین بار قصد دارند اتاق فرار را تجربه نمایند انتخاب درستی است.

  • 60 دقیقه مدت زمان بازی می باشد
  • 4 تا 6 نفر ظرفیت افراد تیم
  • 85 هزار تومان به ازای هر نفر
  • روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:30 ظهر الی 11 شب
  • روز های تعطیل اداری (پنجشنبه و جمعه) ساعت 10:45 صبح الی 11 شب

آدرس:

"تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک ۳۱، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما"

 

اتاق فرار احضار و طاعون

 

 

طاعون

طراحان اتاق اسکیپ روم طاعون، ژانر ترسناک را برای بازیکنان در نظر گرفته اند که همچنین در این زمینه توانسته است موفق هم باشد و به عنوان یکی از محبوبترین اتاق های فرار تهران به حساب می آید. فضاسازی این اتاق به گونه ای طراحی شده است که هیجان زیادی را به بازیکنان منتقل می کند و این طراحی خاص را می توان یکی از دلایلی موفقیت اتاق فرار طاعون دانست.

محدودیت و ظرفیت بازیکنان در این بازی 4 تا 6 نفر است که به مدت 60 دقیقه زمان دارند مراحل یا معماهای بازی را حل نمایند. همچنین طراحان مبلغ 75 هزار تومان را برای هر نفر در نظر گرفته اند و درجه سختی بازی را 80 درصد اعلام کرده اند تا همه بازیکنان نتوانند به راحتی مراحل بازی را پشت سر هم بگذارند.

داستانی که برای این بازی شرح داده اند بدین گونه که بیماری جهش یافته ای از طاعون تمام شهر را فرا گرفته و مراکز زیادی برای ایزوله کردن مبتلایان به وجود آمده اند تا مردمان را به آن مراکز منتقل کنند. هنگامی که شما و دوستانتان از این بیماری باخبر نیستید، توسط برخی افراد ناشناخته دیشب دستگیر و به منطقه ای منتقل شده اید و آن ها قصد دارند تا واکسن های جدید خود را بر روی افراد سالم مورد آزمایش و تست قرار دهند. در این حین شما موظف هستید تا خودتان را نجات دهید و از آن منطقه فرار کنید.

فردا شب سیزدهم

بازی فردا شب سیزدهم توسط تیم حرفه ای اسکیپ روم دات آر آی در سال 1398 مهرماه با سبک ترسناک و وهم آلود طراحی شده است. این بازی با دکور جذاب و خیره کننده ای که دارد، می تواند هر فردی که عاشق از این سبک بازی های اتاق فرار را مجذوب خودش بکند.

لازم به ذکر است بدانید اگر در تیمتان یا خودتان فردی وجود دارد که مبتلا به بیماری های خاص نظیر آسم هست، باید به دستنکاران یا گیم مستران بازی اطلاع دهید.

  • 60 دقیقه مدت زمان بازی می باشد.
  • 4 تا 7 نفر ظرفیت افراد تیم
  • 90 هزار تومان به ازای هر فرد
  • روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:30 ظهر الی 11 شب
  • روز های تعطیل اداری (پنجشنبه و جمعه) ساعت 11:15 صبح الی 11:30 شب

آدرس:

"تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، بعد از دیدار شمالی، پلاک ۳۱، باشگاه بازی‌های فکری و اتاق فرار کاوش و معما"

 

بازی اسکیپ روم فردا شب سیزدهم و آرماگدون

 

آرماگدون

بازی و اتاق آرماگدون از جمله بازی های جدید و منحر به فرد اسکیپ روم به حساب می آید که سبک ترسناک، هیجان انگیز و سروایوال (برزیستی) را به دنبال می کند و همچنین یکی از بازی های اسکیپ روم به حساب می آید که درجه سختی 100 را دارد. پس اگر خود را در زمینه بازی های اتاق فرار یک حرفه ای یا به قول گیمرا پرو میدانید! می توانید این بازی جذاب و پیچیده را تجربه کنید تا خود را محک بزنید.

همچنین جالب است بدانید که در دنیای آخر الزمان اتفاق می اُفتد و از این رو یکی از پیچیده ترین و بزرگ ترین و شگفت انگیزترین بازی اسکیپ روم به حساب می آید. به همین این بازی به قدری به بازی های کامپیوتری نزدیک است که می توانید حس واقعیت را تجربه کنید.

در بازی آرماگدون که ژانر آخرالزمان را دارد نشان دهنده وجود زامبی ها در بازی می باشد و به همین دلیل لازم است در بازی تحرک بالایی را داشته باشید و با لباس های راحت به بازی ادامه دهید تا بتوانید جنب و جوش داشته باشید. بازی اتاق وحشت آرماگدون در سال 1400 آبان ماه توسط تیم اسکیپ روم دات آر آی طراحی شده است.

  • 75 دقیقه مدت زمان بازی می باشد
  • 4 تا 8 نفر ظرفیت افراد تیم
  • 120 هزار تومان به ازای هر فرد
  • روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 12:30 ظهر الی 11 شب
  • روز های تعطیل اداری (پنجشنبه و جمعه) ساعت 10:45 صبح الی 11 شب

آدرس:

" میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه مظفری، پلاک ۲۳"

کمپ آلفا

در اتاق بازی کمپ آلفا از قسمت بازی های جدید و منحصر به فرد اسکیپ روم با سبک هیجان انگیز، سای فای (فراطبیعی و ترسناک)، تئاتر تعاملی به حساب می آید که درجه سختی این بازی به 90 درصد می رسد. فضا و دکوراسیون خیره کننده و تماشایی بازی می تواند هر فردی را مجذوب خودش بکند تا در بستر داستانی عمیق، نهایت لذت را از بازی ببرد. این بازی در سال 1400 مهرماه توسط تیم و مجموعه حرفه ای تیم اسکیپ روم دات آر آی طراحی و پیاده سازی شده است.

  • 90 دقیقه مدت زمان بازی می باشد
  • 4 تا 7 نفر ظرفیت افراد تیم
  • 110 هزار تومان به ازای هر فرد
  • روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 1:15 ظهر الی 10:45 شب
  • روز های تعطیل اداری (پنجشنبه و جمعه) ساعت 10:45 صبح الی 10:30 شب

آدرس:

" میرداماد، میدان مادر، خیابان شاه‌نظری، کوچه مظفری، پلاک ۲۳"

 

بازی کمپ آلفا و شبح بازارچه

 

شبح بازارچه

از دیگر بازی هایی که توسط تیم حرفه ای دات آر آی طراحی شده، می توان به شبح بازارچه اشاره داشت که در سال 1399 شهریورماه پیاده سازی شده است.

اگر فردی می باشید که در زمینه تئاتر کار می کنید یا علاقه مند به این حوزه هستید، پس حتما به این بازی سر بزنید؛ زیرا این بازی سبک ترسناک و تئاتر را دنبال می کند و می تواند یک تجربه تمام عیار را در خدمت همه بازیکنان قرار دهد.

داستان این بازی بدین صورت نوشتار شده است که بسیاری از اهالی و مردمان منطقه بر این باورند که بازارچه ای وجود دارد که خانه اشباح است، از این رو شما و تیمتان به عنوان سارقین سعی دارید از بازارچه اشباح دزدی کنید و اجناس قیمتی را بردارید؛ اما ......

  • 90 دقیقه مدت زمان بازی می باشد
  • 4 تا 7 نفر ظرفیت افراد تیم
  • 100 هزار تومان به ازای هر فرد
  • روز های شنبه تا چهارشنبه ساعت 1:15 ظهر الی 10:45 شب
  • روز های تعطیل اداری (پنجشنبه و جمعه) ساعت 11:30 صبح الی 10:45 شب

آدرس:

"بالاتر از میدان کاج، بلوار سعادت آباد، خیابان عبقری، کوچه دوم جنوبی، ورودی بوستان شقایق، ساختمان آجری قرمز، مجموعه  Game Republic"

نکته: در این مجموعه بازی هایی نظیر شام آخر، طهران 1346 هم وجود دارد.

تابوت

اتاق تابوت یک بازی دلهره آور و راز آلود است که در سال 1397 با درجه سختی 85 درصد توسط این مجموعه ساخته شد؛ همچنین باید بدانید که این بازی به دلایلی موقتا توسط این مجموعه تعطیل اعلام شده و در حال حاظر نمی توان این بازی را تجربه نمود.

ظرفیتی که برای بازی در نظر گرفته شده است بین 4 تا 6 نفر می باشد که در مدت زمان 70 دقیقه قادر هستید بازی را تجربه نمایید.

 

اسکیپ روم نجات شهر و تابوت

 

نجات شهر

بازی جذاب و قدیمی نجات شهر از دسته بازی های معروف و محبوب این مجموعه به حساب می آید که در سال 1395 در عمارت دبیرالملک با سبک کارآگاهی و هیجانی در درجه سختی 75 درصد راه اندازی شد. همچنین لازم به ذکر است بدانید که این بازی عنوان اولین بازی اسکیپ روم یا اتاق فرار تهران و ایران را به خود اختصاص داده است.

در این حین خبر بدی که می توانم برای افرادی که قصد دارند این بازی را تجربه کنند، بازگو کنم؛ متاسفانه این مجموعه این بازی راا موقتا تعطیل اعلام نموده است.

  • 60 دقیقه مدت زمان بازی
  • 2 تا 7 نفر ظرفیت افراد تیم

آدرس:

" میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، بعد از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه فخرالملک، پلاک ۱۱، عمارت دبیرالملک، منزل عالیجناب میرزامحمد حسین خان فراهانی"

هکر

بازی هکر برعکس نام و عنوانی که دارد، چندان سخت و همچنین آسان هم به حساب نمی آید. درجه سختی که این بازی به خود اختصاص داده است 90 می باشد و این مورد نشان می دهد که با بازی متوسطی روبرو هستید که نیازمند به فکر و حل کردن معما می باشد. نام و عنوان هکر را مجموعه دات‌آر‌آی به علت دکوراسیون و معماهایی که در بازی قرار دارد نام گذاری شده است.

همانطور که گفته شد این بازی توسط یکی از بزرگترین مجموعه های اسکیپ روم در سال 1398 تیرماه طراحی و پیاده سازی شده است و همچنین تلاش ها و همکاری های شرکت اپار را نمی توان برای طراحی این بازی نادیده گرفت!

اما زمانی که حرف از تعطیلی موقت می آید، حرفی برای گرفتن نمی ماند و متاسفانه همانطور که شاید در حین خواندن این جمله متوجه شده باشید این بازی هم مانند بازی تابوت و نجات شهر توسط این مجموعه تعطیل موقت اعلام شده است.

  • 70 دقیقه مدت زمان بازی
  • 3 تا 5 نفر ظرفیت افراد تیم

 

بازی هکر و میراث لاله

 

میراث لاله

بازی میراث لاله برای افرادی که قصد کنجکاوی و اکتشاف گنج را دارند، پیشنهاد می شود. این بازی از اولین بازی های شکار گنج به شمار می رود که همانطور که از نامش پیداست نیازمند کار گروهی و همفکری برای حل نمودن معماهای پیش رو است؛ همچنین این بازی در درجه سختی 80 درصد قرار می گیرد. مراحل این بازی را با تنبلی نمی توان گذراند و حتما باید در این بازی نسبت به دیگر بازی های اتاق فرار جنب و جوش ها یا تحرک بیشتری را داشته باشید تا موفق به حل کردن معماها شوید.

در این بازی می توانید شما با سه تیم همزمان رقابت کنید تا جذابیت بازی را چندین برابر کنید. همچنین رقابتی که در بازی وجود دارد، جزء اصلی ترین ویژگی های میراث لاله به حساب می آید. اگر به فکر تجربه کردن این بازی هستید می توانید به پاک لاله تهران سر بزنید.

  • 5 تا 21 نفر ظرفیت افراد تیم
  • 50 هزار تومان به ازای هر فرد
  • 120 تا 180 دقیقه مدت زمان بازی

پازل پارتی

اسکیپ روم پازل پارتی از دیگر محصولات نوین و جدید این مجموعه حرفه ای به شمار می رود. این مجموعه حرفه ای بدین ترتیب بازی پازل پارتی را طراحی کرده اند که شما می توانید در محیط و مکانی که قصد دارید روز به یاد ماندنی را برای دوستان یا عزیزانتان برپا کنید یا به گونه ای سوپرایزشان کنید. برای انجام دادن این بازی اولویت با حل کردن معمایی است که این مجموعه آن را ترتیب داده اند و بعد از آن می توانید از مهمانی برپا شده لذت کافی ببرید.

نکته: برای انجام دادن این بازی فقط کافی است که اقدام به سفارش دادن بکنید؛ اما این را هم به یاد داشته باشید که این کار را چند هفته قبل از مراسم اقدام نمایید تا در بهترین فرصت به دستتان برسد.

 

اتاق فرار آنلاین و پازل پارتی

 

اتاق فرار آنلاین

بازی های آنلاین همیشه برای گیمران جذاب به شمار می رود. در این بازی ها همیشه چالش های و معماهای جذابی وجود دارد که بازی را جذابتر می کند، بازی اتاق فرار آنلاین از این قاعده مستثنی نیست و برای حل کردن معماهای موجود در بازی باید ذهن را درگیر کرد تا قادر باشید مراحل را پشت سر بگذارید. جذابیت یک بازی آنلاین به داستانی که کارگردان برایش در نظر گرفته است بستگی دارد.

در بازی اتاق فرار آنلاین شما باید اطالاعات زیادی نظیر تصویر، فایل متنی، صوتی و ... را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید به پاسخ معما برسید. اگر پاسخی که به دست آورده اید درست باشد، درب ای برایتان بازی می شود که می توانید به مرحله بعد بروید. اما این را هم در نظر داشته باشید که در بیشتر اوقات برای حل نمودن معماها، می بایست توسط دو نفر انجام شود و از این رو وجود هم تیمی در هر تیمی جزء الزامات به شمار می رود.

خوبی و خصوصیات که بازی های آنلاین در دسترس گیمران قرار می دهد، صف نداشتن برای لذت بردن بازی است که همین مورد نشان می دهد شما می توانید در هر شبانه روز به بازی کردن ادامه دهید.

  • 1 تا 4 نفر تعداد اعضای تیم
  • مبلغ 30 هزار تومان به ازای هر فرد

مجموعه اتاق فرار انیگما

مجموعه انیگما در چندسال اخیر توانسته است در برج میلاد تهران 6 بازی هیجان انگیز، معمایی و ترسناک را طراحی بکند که از مجموعه اتاق فرار تهران به حساب می آید. همچنین بازی ترسناک و معمایی را در کرج دارد که پیشرفته بودن این مجموعه را بیشتر نشان می دهد. تمامی بازی هایی که در مجموعه انیگما وجود دارد برای رده سنی 15 سال به بالا طراحی شده است. البته برای افراد 10 ساله هم می توان بلیط تهیه کرد، اما لازم است حتما فرد بزرگی همراه بچه باشد.

 

مجموعه انیگما

 

لازم به ذکر است بدانید اگر فردی هستید که فوبیا تاریکی دارد از شرکت در مجموعه انیگما اجتناب کنید و همچنین در بازی های انیگما ممکن است برای جذابیت بیشتر چالش هایی را نظیر بستن پاها توسط زنجیر و تاریک بودن محیط را حس کنید که امکان دارد این چالش ها برای همه جالب نباشد!

اطالاعات مجموعه انیگما:

وب سایت: enigmaescaperoom.ir

تلفن: ۰۰۳۶۶۱۴- ۰۹۱۲

آدرس: "برج ميلاد، گذرگاه ميلاد، ورودی پاركينگ"

اتاق جنگ

از سختترین بازی مجموعه انیگما می توان به اتاق جنگ اشاره داشت که با درجه سختی 80 توسط این مجموعه راه اندازی شده است. در این اتاق بازیکنان باید با حل کردن معماهایی که در بازی وجود دارد به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنند.

  • 60 دقیقه مدت زمان برای بازی در نظر گرفته شده است
  • 4 تا 7 نفر تعداد بازیکنان تیم
  • 80 هزار تومن به ازای هر فرد
  • هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 9 شب می توانید از این بازی لذت ببرید.

 

اتاق فرار جنگ و تسخیر

 

تسخیر

اتاق فرار تسخیر مجموعه انیگما بدین گونه طراحی شده است که هم 75 درصد ترس را به همراه دارد و هم 75 درصد معما. این بازی میتواند یک اتفاق ترسناک را برای بازیکنان به دنبال داشته باشد.

همانطور که می دانید وجود دختر و پسر بچها در فیلم ها هم میتواند زیبا باشد و هم ترسناک که بازی تسخیر از این قاعده و اصول پروری کرده است؛ به همین دلیل محدوده سنی 16 سال به بالا را برای این بازی اعلام کرده اند.

  • 75 دقیقه مدت زمان بازی است
  • 4 تا 6 نفر تعداد اعضای تیم
  • 85 یا 90 هزار تومان به ازای هر فرد
  • هر روزه از ساعت 12:45 ظهر تا 9:30 شب می توانید از این بازی لذت ببرید.

روانی

روانی یک بازی در سبک ترسناک به حساب می آید که با درجه سختی 65 درصد و ترسناک 80 درصد از این مجموعه پیشرفته به حساب می آید. محدودیت سنی که بازی روانی به خود اختصاص داده همانند بازی تسخیر، 16 سال به بالا است.

  • 60 دقیقه مدت زمان بازی
  • 4 تا 6 نفر تعداد اعضای تیم
  • 80 تا 85 هزار تومان به ازای هر فرد تیم
  • هر روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 9:30 شب می توانید از این بازی لذت ببرید.

 

اسکیپ روم مزموز و روانی

 

مرموز

اتاق بازی مرموز که توسط مجموعه انیگما طراحی و پیاده سازی شده است؛ مناسب افرادی است که در زمینه اسکیپ روم مبتدی هستند و قصد دارند تازه تجربه هایی در این زمینه بدست آورند و علت این امر هم این است که این بازی درجه سختی 60 درصد دارد.

  • مبلغ 70 هزار تومان به ازای هر فرد از تیم
  • مدت زمان 60 دقیقه
  • 4 تا 6 نفر تعداد اعضای تیم
  • هر روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 9:30 شب می توانید از این بازی لذت ببرید.

کلبه وحشت

بازی کلبه وحشت با توجه به فضا و دکوری که دارد یک تجربه ترسناک را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این بازی که توسط مجموعه انیگما طراحی شده است با درجه ترس و سختی به 70 درصد می رسد که از این رو این بازی همانند دیگر بازی های مجموعه انیگما محدوده سنی 16 سال را در نظر گرفته اند.

  • 4 تا 6 نفر تعداد اعضای تیم
  • مبلغ 80 هزار تومان را این مجموعه برای بازی کلبه وحشت در نظر گرفته است
  • مدت زمان 60 دقیقه
  • هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 9 شب می توانید از این بازی لذت ببرید.

 

بازی کلبه وحشت و رویا

 

رویا

اسکیپ روم رویا یکی از جدیدترین طراحی های مجموعه انیگما به شمار می رود که باید در این بازی بازیکنان جنب و جوش داشته باشید تا بتوانید هیجانات بازی را لمس کنید. در این بازی باید همانند یک قهرمان رفتار کرد تا بتوانید به موفقیت در این بازی برسید.

از سقف اتاق گرفته تا زمین، همه چیز به صورتی طراحی شده اند که سعی دارند حس کنجکاوی و هیجان زدگی را در شما به ارمغان بیاورد. همچنین در طول این بازی همیشه یک کلاه جدانشدی از سرتان را به همراه دارید.

  • 4 تا 6 نفر تعداد اعضای بازیکنان در تیم
  • مبلغ 85 یا 90 هزار تومان برای هر یک از اعضای تیم
  • مدت زمان 60 دقیقه
  • هر روزه از ساعت 12:30 ظهر تا 9:30 شب می توانید از این بازی لذت ببرید.

صوت نوار ممنوعه انیگما

یکی از ویژگی هایی که مجموعه انیگما را نسبت به دیگر اسکیپ روم ها متمایز  کرده، نوار ممنوعه است که به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان به بازی اسکیپ روم قرار می گیرد. هر هفته شما می توانید با سر زدن به وب سایت مجموعه انیگما که در بالا به آن اشاره کردیم، سر بزنید تا بتوانید نوار ممنوعه را گوش دهید. اما شاید برایتان سوال شود که در این نوارها یا پادکست ها چه صحبتی می شود؟

برای پاسخ دادن به این سوال می توان بدین صورت شرح داد که در این نوارها مجموعه انیگما سعی دارد داستان های مرموز و ترسناک هیجان انگیز اسکیپ روم را همراه با سرنخ هایی از داستان را در اختیار علاقه مندان می دهد تا از مجموعه بازی های این اسکیپ روم نهایت لذت را ببرند. توجه توجه!!! سعی کنید نوار را با هنزفیری یا هدفون در محیطی خلوت گوش دهید تا تمرکز و لذت بیشتری را حس کنید.

جذابیت این نوار را زمانی می توان حس کرد که تمامی نکات پادکست را به عنوان سرنخ در برگه ای یادداشت کنید و سپس بعد از اتمام یافتن پادکست، سرنخ های زیادی را دارید که با کنار گذاشتن آن ها در کنار هم به یک رمزی میرسید که در قسمت یا بخش قبل این مجموعه سعی داشته است به آن اشاره کند.

مجموعه مرکز بازی های فکری و اتاق فرار تهران

مجموعه مرکز بازی های فکری، یک مجموعه ای است که در زمینه بازی های فکری و اتاق فرار فعالیت می کند، این مجموعه به قدری بزرگ و معتبر است که تنها نمایند برین گیم (BrainGame) در ایران محسوب می شود. همانطور که چندی پیش اشاره کردیم این مجموعه شامل دو بخش مجموعه بازی های اتاق فرار و بازی های فکری و هیجانی نظیر مافیا را به بازیکنان ارائه می دهد؛ که در این مقاله سعی داریم بر روی اتاق فرار تهران که 6 اتاق مختلف و متنوع را دارد تمرکز داشته باشیم.

 

مجموعه برین گیم تهران

 

اطلاعات مرکز بازی های فکری یا برین گیم ایران و تهران:

وب سایت: braingamecenter.ir

تلفن: ۲۲۷۵۸۲۵۸-۰۲۱

آدرس:" تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تندیس، پلاک ۳۵، طبقه بالای هایپرمی"

جنون زندان

بازی اتاق فرار جنون توسط تیم بزرگ و حرفه ای برین گیم تهران طراحی شده است و درجه سختی 80 درصد و ترس 90 درصد را به بازیکنان منتقل می کند، همچنین هیجانی غیر قابل توصیفی در این بازی وجود دارد که باید حتما در این شرکت کنید تا بتوانید آن را حس کنید.

این بازی داستانی عجیب و جذابی را دنبال می کند؛ سناریویی که برای این بازی نوشته اند بدین صورت است:

«شما نقش فردی را دارید که توسط قاتلی در زیر زمین، گروگان شده است و شما به عنوان شخصی که بسیار ترسیده سعی دارد جان خود را در کمتر از 60 دقیقه نجات دهد. حال دیگر به شیوه خودتان باید عمل کنید!»

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر