پارک آبی آزادگان

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/01
بازدید: 6574
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در سال های اخیر شاهد به وجود آمدن تفریحات جدید و هیجان انگیزی در نقاط مختلف دنیا بوده ایم و در کشور ما نیز با سرعت بسیار خوبی در بخش های مختلف شاهد به وجود آمدن تفریحات و جاذبه های تفریحی مختلفی هستیم. یکی از مهم ترین تفریحاتی که شما می توانید در کشورهای مختلف آن را مشاهده کنید، پارک های آبی هستند که در حقیقت تلفیقی از شهربازی و استخر بوده و شما می توانید در آن با استفاده از وسایل مختلف اقدام به انجام تفریحات آبی گوناگون کنید.
شما می توانید در اقصی نقاط ایران پارک های آبی مختلفی را مشاهده کنید، اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از خاص ترین پارک های آبی کشور آشنا کرده و پارک آبی آزادگان را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مکان تفریحی آشنا کرده و توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

پارک آبی روباز آزادگان

پارک آبی روباز آزادگان

نکته مهمی که باید بدانید این است که پارک های آبی در سراسر دنیا را به دو شیوه روباز و سرپوشیده طراحی و ساخته می شوند. نکته ای که باید در این زمینه بدانید این است که پارک های سرپوشیده در تمامی فصول سال قابل استفاده بوده و به خاطر داشتن امکانات مختلف برای معتدل کردن دما در فضای این پارک های آبی شما می توانید هر زمان که علاقه مند بودید و در هر فصلی از سال به سراغ این پارک سرپوشیده رفته و از آن ها استفاده کنید.
از سوی دیگر اما پارک های روباز به نحوی هستند که در زمان های خاصی مثل تابستان و یا بهار می توان از آن ها استفاده کرد. پارک آبی آزادگان از جمله پارک های روباز کشور است که به شما پیشنهاد می دهیم تا زمانی را برای بازدید از این پارک در نظر بگیرید که شرایط آب و هوایی در وضعیت معتدل و خوبی قرار گرفته باشد، چرا که سرد شدن بیش از حد هوا و یا بارش باران و برف باعث می شود تا شما عملاً نتواند به سراغ این پارک آبی رفته و از وسایل و تفریحات مختلف در آن استفاده کنید. انتخاب زمان مناسب برای بازدید از پارک آبی روباز آزادگان به عنوان یکی از موضوعات مهم به حساب می آید که باید به آن توجه داشته باشید.

تفریحات تهران - بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

پارک آبی  آزادگان

قیمت بلیط پارک آبی آزادگان

یکی از سوالات بسیار مهمی که پرسیده می شود این است که قیمت بلیط پارک آبی آزادگان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تغییرات قیمت و همچنین با توجه به شرایط کرونایی نمی توان رقم دقیقی را به عنوان قیمت بلیط این پارک آبی در نظر گرفت.
از سوی دیگر اما باید بدانید که در عوض شما می توانید هر زمان که قصد داشتید تا به سراغ این پارک رفته و از آن بازدید کنید، به راحتی می توانید اقدام به خرید بلیط اینترنتی کنید. نکته مهم این است که شرایط و قیمت بلیط برای افراد کم سن و سال با افراد بزرگتر متفاوت بوده و شما می توانید فرزندان خود را با هزینه کمتری به پارک آبی آزادگان برده و در این فضا به تفریحات مختلف مشغول شوید.

اوپارک تهران - تفریحی به یاد ماندنی در مدرن ترین پارک آبی خاورمیانه ...

ساعت کار پارک آبی آزادگان

اگر علاقه مند هستید تا به سراغ این پارک آبی زیبا و خاص رفته و از آن بازدید کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که ساعت کاری این مجموعه در تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه است. البته نکته مهم این است که استفاده از این پارک در روزهای بارانی و فصول سرد سال وجود ندارد و عملاً در ماه های گرم سال می توانید به سراغ این مجموعه بروید.
برای پارک آبی آزادگان سه ساعت کاری زیر مشخص شده است که شامل موارد زیر می  شود:

  • ۹ تا 11:30 صبح
  • 12:30 تا 3 عصر
  • 4 تا 6:30 عصر

البته باز هم پیشنهاد ما این است که برای کسب جدیدترین اطلاعات حتماً با شماره پارک آبی آزادگان تماس گرفته و آخرین اطلاعات این پارک و همچنین ساعت کاری این پارک را بپرسید، چرا که ممکن است در طول سال شاهد تغییرات مختلفی در هزینه ورودی و ساعات دسترسی به این پارک آبی زیبا و خاص باشیم.

پارک آزادگان

بهترین زمان رفتن به پارک آبی آزادگان

یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که برای داشتن یک گردش فوق العاده و بازدید از پارک آبی آزادگان باید بهترین زمان را انتخاب کنید. در همین راستا باید به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل رو باز بودن این مجموعه نمی توان از آن در ماه های سرد سال و یا روزهای بارانی و برفی استفاده کرد و در حقیقت فعالیت این مجموعه تنها به ماه های گرم سال و هوای آفتابی محدود می شود.
 اگر بخواهیم بهترین زمان بازدید از این مجموعه را به شما معرفی کنیم باید گفت که قطعاً لذت دراز کشیدن زیر نور آفتاب و استراحت کردن یکی از فراموش نشدنی ترین کارهایی است که می توانید در این پارک انجام دهید.
در همین راستا به شما پیشنهاد می دهیم تا برای یک بازدید عالی و شگفت انگیز از این پارک سانس ظهر را انتخاب کنید، چرا که در این زمان شاهد بیشترین تابندگی و گرما هستیم و همچنین شما می توانید لحظات فوق العاده ای را در این پارک آبی تجربه کرده و لذت بیشتری از شنا و انجام فعالیت های آبی مختلف ببرید.

پارک آبی تهران - معرفی تمامی پارک های آبی در استان تهران به همراه راه های دسترسی

آدرس پارک آبی آزادگان

اگر بخواهیم آدرس پارک آبی آزادگان را به شما ارائه کنیم باید گفت که این پارک در تهران، بزرگراه بسیج، میدان بسیج، سی متری بوعلی، نرسیده به سه راه افسریه واقع شده است و شما پس از رسیدن به این مکان می توانید به راحتی مجموعه پارک آبی آزادگان را مشاهده کنید.

چگونه به پارک آبی آزادگان برویم

برای بازدید و دسترسی پیدا کردن به پارک آبی آزادگان چندین راه مختلف پیش روی شما وجود دارد. اگر قصد دارید تا با تاکسی درون شهری به این مکان دسترسی پیدا کنید باید با استفاده از تاکسی های میدان بسیج خودتان را به پارک آبی آزادگان برسانید.
نکته دیگری که باید بدانید این است که شما می توانید با استفاده از تاکسی اینترنتی به سرعت محل دقیق پارک را به عنوان مقصد انتخاب شده و به این مکان دسترسی پیدا کنید. 
همچنین در صورت استفاده از خطوط BRT می توان از خط ۳ یا 7 استفاده کرد و به سمت مسیر این پارک حرکت کرد. هر دو این مسیرها شما را به ایستگاه هایی می رسانند که لازم است تا برای دسترسی پیدا کردن به پارک آبی آزادگان کم پیاده روی کنید.
به منظور استفاده از مترو نیز باید گفت که هیچ ایستگاهی در نزدیکی و در اطراف این پارک آبی خاص و زیبا وجود ندارد و به همین دلیل شما مجبور هستید تا فاصله بسیار زیادی را با استفاده از تاکسی و اتوبوس طی کنید. 
به همین دلیل است که پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از مترو به سراغ بی آر تی و یا اتوبوس ها و تاکسی های درون شهری رفته و از این گزینه ها استفاده کنید.
نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که برای بازدید از این پارک آبی می توانید از خودروی شخصی خود نیز کمک بگیرید، چرا که پارک آبی آزادگان دارای پارکینگ بزرگی بوده و شما می توانید با خیال آسوده خودرو خود را در آن پارک کرده و از این مجموعه دیدن کنید.

عکس پارک آبی روباز آزادگان

شماره تلفن پارک آبی آزادگان

برای تماس با پارک آبی آزادگان و کسب اطلاعات در رابطه با ساعات کاری، قیمت بلیط و همچنین رزرو کردن بلیط می توانید با شماره 02133739290 تماس گرفته و از اپراتور پارک آبی آزادگان کمک بگیرید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر