شهربازی لگولند دبی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/27
بازدید: 3125

کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر تمام تلاش خود را کرد تا با جذب گردشگران خارجی از سراسر دنیا، رشد چشمگیری از نظر اقتصادی پیدا کند و وارد مرحله تازه ای از اقتصاد و جذب توریست شود. در این راستا، شهر دبی به عنوان یکی از مهم ‌ترین مراکز جذب توریسم در منطقه خاورمیانه انتخاب شد تا با جذب گردشگر، اقتصاد کشور امارات متحده عربی را وارد مرحله جدیدی کند. حکومت امارات متحده عربی، با افتتاح مکان های مختلف تمام تلاش خود را برای دستیابی به این هدف انجام داده است. یکی از جذاب ‌ترین بخش های شهر دبی بدون هیچ شک و تردیدی شهربازی لگولند آن است. این شهربازی برای ایجاد تجربه جدیدی در شهر دبی به وجود آمد و توانست در مدت زمان کوتاهی گردشگران بسیار زیادی را جذب خود کند. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به شهربازی لگولند دبی انداخته و این مکان تفریحی و هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید تا به شهر زیبای دبی سفر کرده و از شهربازی لگولند دبی دیدن کنید.

لگولند دبی

همین الان با کمترین قیمت به دبی سفر کن!

لگو چیست ؟

لگو در واقع یک شرکت تولید اسباب بازی است که در کشور دانمارک فعالیت داشته و با تولید قطعات کوچک رنگارنگ که به اسم آجرهای لگو شناخته می شوند، این امکان را فراهم کرده تا کودکان بتوانند محصولات مختلفی را ایجاد کرده و تجربه جدیدی از بازی داشته باشند. لگوها امروزه در سراسر جهان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و شما می توانید در سراسر جهان محصولات مختلفی را مشاهده کنید. در کشور ما نیز لگو محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرده و کودکان بسیار زیادی این محصولات را خریداری می کنند. 

شهربازی لگولند

معرفی شهربازی لگولند دبی

شهربازی لگولند دبی با بیش از ۶۰ میلیون قطعه لگو در دبی ساخته شده است. در واقع این شهربازی بزرگ که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است، میزبان فوق ‌العاده ای برای خانواده هایی است که علاقه مند هستند تا کودکان شان را به یک شهربازی خاص و فوق العاده بیاورند. با ایجاد شهربازی لگولند در شهر دبی، این شهر تبدیل به هفتمین مکانی شد که در جهان شهربازی لگولند دارد. شما می توانید در این شهربازی هیجان انگیز و فوق العاده به تفریحات مختلفی مشغول شوید و لحظات عالی را در این شهربازی داشته باشید. اگر قصد دارید از یک مکان خاص جذاب و هیجان انگیز و جالب در شهر دبی دیدن کنید، به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً سری به شهربازی لگولند دبی بزنید.
وجود بخش های مختلف و امکانات خاص، سبب شده تا این شهربازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و از کشورهای خاورمیانه، گردشگران بسیار زیادی به شهر دبی سفر کرده تا از این لگولند جذاب بازدید کنند. اگر به همراه خانواده خود سری به شهر زیبای دبی زدید و علاقه‌ مند بودید تا لحظات فوق العاده ای داشته باشید، می توانید به سراغ شهربازی لگولند رفته و از تفریحات و امکانات که در این شهر وجود دارد، استفاده کنید. بدون هیچ شک و تردیدی این شهربازی بهترین مکان برای کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال است و آن ها می توانند بازدید خاطره انگیزی از این مکان داشته باشند. 

معرفی شهربازی لگولند دبی

جاهای دیدنی دبی - معرفی بهترین مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی

بخش های مختلف شهربازی لگولند دبی 

شهربازی لگولند دبی با استفاده از بیش از 6 میلیون قطعه لگو به وجود آمده است و همین موضوع سبب شده تا برای افرادی که عاشق لگو هستند، این مکان یک شهربازی خارق ‌العاده به حساب بیاید. بخش های مختلف شهربازی لگولند دبی به موارد زیر تقسیم بندی می شود که هر یک از این موارد، ویژگی های منحصر به فردی داشته و با داشتن امکانات خاص و جذاب می تواند گردشگران تور دبی را جذب خود کند.

قسمت کارخانه شهربازی لگولند دبی

اگر علاقه مند هستید تا مراحل و فرآیند ساخت لگو را از نزدیک مشاهده کنید، می توانید سری به قسمت کارخانه شهربازی لگولند دبی بزنید. در این مکان مراحل ایجاد قطعات لگو از ابتدا تا انتها قابل مشاهده است و اگر قصد بازدید از این فرایند را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا پس از ورود به شهربازی لگولند دبی به سراغ کارخانه این شهربازی بروید. ویژگی بسیار جالب بخش کارخانه شهربازی لگولند دبی، امکان خرید این اسباب بازی های جذاب است و در واقع بخش فروش شهربازی لگولند دبی بزرگترین فروشگاه لگو در خاورمیانه به حساب می آید و شما می توانید انواع مختلفی از این اسباب بازی را در این مکان مشاهده کرده و آن را با قیمت مناسب خریداری کنید.

شهر لگو شهر بازی لگولند دبی

شهر لگو در شهربازی لگولند دبی، یکی از بخش های جذاب به حساب می آید. شما می توانید در این قسمت از شهربازی لگو به کارهای مختلفی مشغول شوید. می توانید هدایت یک هواپیما را برعهده گرفته، قایق سواری کنید، یک ساختمان در حال آتش گرفتن را نجات دهید و یا حتی کسب درآمد کنید. در واقع این قسمت از شهربازی یک محوطه خیالی است که در آن می توانید کارهای مختلفی انجام داده و تبدیل به یک شهروند در شهر لگو شوید.

شهر لگو شهر بازی لگولند دبی

قلمرو پادشاهی در شهربازی لگولند دبی

اگر عاشق ماجراجویی هستید و دوست دارید تا با یک تم جالب با لگوها بازی کنید، می توانید به بخش قلمروی پادشاهی شهربازی لگولند دبی بروید. در این بخش شما می توانید داستان پادشاهی در یک سرزمین قرون وسطایی را مشاهده کرده و با او به فتح قلمروهای مختلف و قلعه پادشاهی دیگر بپردازید.

تفریحات دبی - کارهایی که در دبی باید تجربه کرد!

محوطه تخیل در شهربازی لگولند دبی

محوطه تخیل، در واقع بخشی از شهربازی لگولند دبی است که در آن هیچ محدودیتی برای خیال ‌پردازی وجود ندارد و در واقع این امکان فراهم شده تا شما بتوانید در این بخش زیر آب غواصی کرده، از خرابه های معابد باستانی دیدن کرده و یا گنج های فرعون را که توسط دزدان به سرقت رفته پس بگیرید. اگر کودکان شما عاشق خیال پردازی هستند، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتماً در بازدید از شهربازی لگولند نوحه سری به محوطه تخیل نیز بزنیم.

جاهای دیدنی دبی

مینی لند شهربازی لگولند دبی

مینی لند نیز یکی از بخش های جذاب در شهربازی لگولند دبی است. در واقع در این مکان می توانید فعالیت های مختلفی انجام دهید. یکی از جذاب ‌ترین بخش های مینی لند شهربازی لگولند دبی، بخشی است که کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال می توانند سوار بر ماشین های لگویی شده، آموزش های پایه رانندگی را مشاهده کرده و در نهایت گواهینامه رانندگی لگویی دریافت کنند. اگر کودک شما عاشق ماشین سواری است، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما او را به بخش ماشین های لگویی ببرید و اجازه دهید تا او توسط افراد متخصص آموزش های پایه رانندگی را فرا گرفته و گواهینامه خود را دریافت کنند. 

 نقشه لگولند دبی 

امکانات شهربازی لگولند دبی

شهربازی لگولند دبی مخصوص کودکان است و امکاناتی که در این شهربازی وجود دارد در واقع همان بازی ها و تفریحاتی است که کودکان می توانند به آن مشغول شده و لحظات فوق العاده ای را تجربه کنند. با این حال برای خانواده هایی که به این مکان آمده و قصد بازی از شهربازی لگولند را دارند، رستوران فوق ‌العاده ای به وجود آمده است. در شهربازی لگولند دبی رستوران ها و کیوسک های مختلفی برای ارائه غذا وجود دارد و شما می توانید انواع مختلفی از غذاهای بین المللی و عربی را در این رستوران ها و کیوسک ها خریداری کرده و آن را میل کنید.
یکی از امکانات شهربازی لگولند کارت سالانه است. در واقع افرادی که مدت زمان بسیار زیادی را در شهربازی لگولند سپری می کنند، می توانند با خرید کارت سالانه از تخفیفات مختلفی بهره مند شوند. یکی از این تخفیفات ۱۰% تخفیف بر روی منو رستوران ها و نوشیدنی هایی است که در شهربازی لگولند دبی وجود دارد و شما می توانید این محصولات را با قیمت پایین تری از قیمت اصلی خریداری کنید.

تفریحات آبی دبی - مهیج ترین تفریحات آبی دبی را بشناسید.

امکانات شهرباری لگولند

هزینه و اطلاعات بازی از لگولند دبی

اگر به شهر زیبای دبی سفر کردید و علاقه ‌مند بودید تا از لگولند دیدن کنید، می توانید هر روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر سری به شهربازی لگولند زده و لحظات فوق ‌العاده ای در این مکان داشته باشید. شهربازی زیبا و جذاب لگولند در جنوب غربی شهر دبی و در جنوب نخل جبل علی واقع شده است و شما می توانید به راحتی با گرفتن تاکسی به این مکان رفته و از آن بازدید کنید.
بلیط بازدید از مجموعه شهربازی لگولند دبی متفاوت بوده و اگر بخواهید بلیت این مجموعه را خریداری کنید برای هر بزرگسال باید مبلغ ۳۰۰ درهم و برای کودکان ۳ تا ۱۱ سال و افراد بالای ۶۰ سال ۲۵۰ درهم پرداخت کنید. البته لازم به ذکر است که می توانید با خرید یک کارت سالانه به قیمت ۲۵۰۰ درهم در طول سال از این مکان زیبا و هیجان انگیز به صورت رایگان بازدید کرده و از تخفیفات مختلف رستوران های شهربازی لگولند دبی نیز بهره‌ مند شوید.

آدرس و هزینه لگولند دبی

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به شهربازی لگولند دبی انداخته و این شهربازی هیجان انگیز را به شما معرفی کردیم. شما می توانید با توجه به اطلاعاتی که در این مطلب به دست آوردید، بازدید عالی از این شهربازی جذاب و هیجان انگیز داشته باشید و در سفر به شهر دبی لحظات فوق العاده ای در شهربازی لگولند سپری کنید. برای کودکانی که عاشق بازی با اسباب بازی های لگو هستند، شهربازی لگولند همانند یک بهشت‌ گمشده است و در بازدید از این مکان لحظات فوق العاده و فراموش نشدنی خواهند داشت.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 3.8 از 5 | از 105 کاربر