سینما هویزه مشهد

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/11
بازدید: 21166
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

زمانی که صحبت از سفر در جمع ایرانی ها به میان می آید، چند شهر مختلف در میان اسامی پیشنهادی برای سفر همیشه به چشم می خورد. یکی از این مقاصد، شهر مقدس مشهد است. شهر مشهد به دلیل میزبانی از حرم امام رضا، جایگاه ویژه ای در میان مسافران و گردشگران دارد و سالانه پذیرای زائران مختلفی از سرتاسر ایران و جهان است. در این میان امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری مختلفی هم در این شهر خودنمایی می کند و همین امر موجب می شود، شهر مشهد به یکی از توریست پذیرترین شهرهای ایران تبدیل گردد. اگر تصمیم گرفته اید با تور مشهد سری به این شهر بزنید، باید با امکانات تفریحی و جاذبه های دیگرش هم آشنا باشید. یکی از مکان هایی که بازدید از آن به مسافران توصیه می شود، سینما هویزه مشهد است. در این بخش قصد داریم به اختصار به بررسی این سینما بپردازیم. پس همراه ما باشید.

سینما هویزه مشهد

معرفی سینما هویزه

پردیس سینمایی هویزه یکی از بهترین پردیس های سینمایی است که تا به حال در ایران ساخته شده است. زمانی که این سینما را از نزدیک کاوش می کنید، متوجه می شوید که بیشتر بخش های آن به کمک فناوری های داخلی و بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده اند. این بنا اولین پردیس سینمایی در کشور است که در آن فضای اداری و تجاری دیده نمی شود و کارکرد اصلی آن به پخش فیلم های سینمایی متنوع و البته متعدد اختصاص دارد. این پردیس سینمایی  پنج سالن نمایش با سیستم پخش دیجیتال را در خود دارد و در یکی از سالن های آن می توان به پخش فیلم های سه بعدی پرداخت. سایر امکاناتی که در این پردیس سینمایی به چشم می خورد شامل سینما گالری، کافی نت و کافه سینما است. تلویزیون های شهری بزرگی بر روی نمای این سینما نصب شده است و سیستم گرمایش و سرمایش آن جزء مدرن ترین فناوری های دنیا به حساب می آید. زمانی که وارد این پردیس سینمایی جذاب می شوید، سالن انتظار آن که با دکوراسیون زیبا و منحصر به فرد تزیین شده است، نظرتان را به سمت خود جلب می کند. در کنار این دکوراسیون زیبا دو پله برقی هم در سالن انتظار دیده می شود. 

سینما هویزه

امکانات پردیس سینمایی هویزه مشهد

سینما هویزه در خیابان دانشگاه مشهد که یکی از خیابان های مهم این شهر به حساب می آید قرار گرفته است. این سینما به دلیل موقعیت قرار گیری اش، دسترسی راحتی برایتان فراهم می کند و می توان به کمک تاکسی یا اتوبوس به راحتی به آن دست پیدا کرد. در نزدیکی این سینما، برج آلتون واقع شده است که به شما کمک می کند در کنار لذت بردن از فیلم های سینمایی که در پردیس هویزه پخش می شود، خریدهای مدنظرتان را هم انجام دهید. امکانات مختلفی در سینما هویزه گنجانده شده است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمازخانه
  • سرویس بهداشتی
  • بوفه خوراکی
  • کافی شاپ
  • سینما گالری
  • کافی نت رایگان
  • سیستم های صوتی قوی
  • سیستم اطفای حریق
  • برق اضطراری
  • سیستم های فول اچ دی برای نمایش فیلم
  • آپارات دیجیتال
  • سالن های نمایش مختلف با ظرفیت های متفاوت

فیلم های سینما هویزه مشهد

فیلم های مختلفی در سینما هویزه مشهد به نمایش گذاشته می شود. این سینما به دلیل امکانات متنوع پخش فیلم توانسته است جایگاه ویژه ای در میان افراد برای تماشای فیلم پیدا کند. افرادی که عاشق تماشای فیلم های سینمایی متنوع در سینما هستند، پردیس هویزه مشهد را یکی از بهترین مکان ها برای دیدن فیلم های مورد علاقه خود توصیف می کنند. شما می توانید با خرید بلیط سینما هویزه مشهد فیلم های سه بعدی، طنز، عاشقانه، کوتاه، مستند، اجتماعی، درام و کودکانه را از نزدیک تماشا کنید. مسئولین این سینما تلاش می کنند فیلم های هنر و تجربه را در فهرست اکران های روزانه خود داشته باشند. اگر چه فیلم های سینمایی خارجی نیز در این پردیس سینمایی پخش می شد، اما به نظر می رسد که در ماه های اخیر پخش این فیلم ها متوقف شده است.

جاهای دیدنی مشهد - اگر قصد سفر به مشهد دارید با کلیک بر روی لینک از دیدنی های این شهر مطلع شوید.

سینما هویزه مشهد

چگونه می توانیم بلیط سینما هویزه مشهد را تهیه کنیم؟

برای خرید بلیط سینما هویزه دو راه پیش رو دارید. اول اینکه می توانید سری به سایت های اینترنتی بزنید و به صورت آنلاین اقدام به خرید بلیت کنید. علاوه بر این، می توانید گیشه فروش بلیت حضوری را در سمت راست این پردیس سینمایی ببینید. در سمت چپ درب ورودی نیز کیوسک مجزایی برای فروش اینترنتی بلیت وجود دارد که از این طریق نیز می توانید اقدام به خرید بلیت نمایید. 

قیمت بلیط سینما هویزه مشهد

هزینه بلیط سینما هویزه در مشهد نسبت به سایر سینماهایی که در این شهر فعالیت می کنند بیشتر است. برای تهیه بلیت به ازای هر نفر باید 45 هزار تومان هزینه پرداخت کنید. البته این هزینه بر اساس امکانات متنوعی که پردیس سینمایی هویزه در اختیارتان قرار می دهد بسیار منطقی است. نکته مهم دیگری که باید برای خرید بلیت این سینما مدنظر داشته باشید این است که قیمت بلیت برای همه فیلم های سینمایی یکسان نیست. ممکن است مجبور شوید برای برخی از فیلم های سینمایی هزینه بیشتری پرداخت کنید. این سینما ظرفیتی حدود 1394 نفر دارد و امکانات دیگری مانند کافی شاپ، غرفه خوراکی، کافه سینما، پله برقی، سرویس بهداشتی و ... دارد.

سینما آفریقا مشهد - سینما آفریقا مشهد در ضلع خیابان کوهسنگی این میدان قرار دارد و یکی از قدیمی ترین سینماهای مشهد است.

بزرگی سینما هویزه مشهد

روزهای نیم بها سینما هویزه

اگر روزهای سه شنبه سری به این سینما بزنید می توانید از بلیت های نیم بهایی که در آن به فروش می رسند لذت ببرید. این سینما در همه روزهای هفته و از ساعت 10 الی 23.30 فیلم های سینمایی جدیدی را به نمایش می گذارد.

سایت سینما هویزه

در حال حاضر سایتی تحت عنوان سایت خرید بلیط سینما هویزه مشهد وجود ندارد و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید سری به سایر سایت های فروش بلیت سینما در مشهد بزنید. 

آدرس سینما هویزه

"خیابان دانشگاه، چهارراه گلستان - ایستگاه مترو شریعتی | ایستگاه اتوبوس خیابان دانشگاه"

داخل سینما هویزه مشهد

نتیجه گیری

در میان همه جاذبه های توریستی و گردشگری که در مشهد خودنمایی می کنند، امکانات تفریحی مختلفی هم در آن گنجانده شده است. یکی از همین مکان های تفریحی پردیس سینمایی هویزه است که به دلیل امکانات متنوع خود جایگاه ویژه ای در میان مسافران و گردشگران پیدا کرده است. در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر به بررسی جوانب مختلف این سینما بپردازیم و امکاناتی که در این سینما دریافت خواهید کرد را با هم بررسی کنیم. در سفر بعدی تان به مشهد، سری به سینما هویزه بزنید و از دیدن فیلم های سینمایی جذاب بر روی مانیتورهای قدرتمند لذت ببرید.

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. سمیه سمیه 1402/10/13
    4 نفر پسندیدند
    سه شنبه ها برید سینما هویزه نیم بهاست
  2. شیما شیما 1402/09/28
    2 نفر پسندیدند
    خوبی سینما هویزه اینکه نزدیک مترو هستش و برای مسافر ها دسترسی راحتی داره
  3. افشین حسینی افشین حسینی 1402/09/28
    4 نفر پسندیدند
    سینمای خوبیه ولی کیفیت صداش پایینه. اگر هم قصد رفتن دارید بهترین روزش سه شنبه است که بلیط هاش نمی بهاس

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 106 کاربر