کافه برد گیم های تهران

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1399/06/26
بازدید: 2248

 کافه برد گیم های زیادی در تهران افتتاح شده و طرفدارهای زیادی برای خود جمع کرده است.خوشبختانه در سال های اخیر شاهد راه اندازی و رواج تفریحات مختلفی بوده ایم و امروزه افرادی که علاقه مند به انجام فعالیت های تفریحی مختلف هستند، گزینه های متنوعی در اختیار دارند. یکی از جذاب‌ ترین تفریحاتی که در سال های اخیر شاهد رشد آن بوده ایم، کافه گردی است. با رشد کافه ها و افزایش تعداد کافه ها در سطح شهرها، شاهد خلاقیت های مختلفی در این مکان ها هستیم. یکی از جدیدترین خلاقیت های اعمال شده در برخی از کافه های شهر تهران، ارائه بازی های رومیزی یا برد گیم های متنوع و خلاقانه و امکان انجام این بازی ها در محیط کافه است.با ما همراه باشید تا شما را با سرگرمی برد گیم آشنا کرده و کافه برد گیم های شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

برد گیم چیست؟

باید به این نکته اشاره کرد که برد گیم یک مکان نبوده، بلکه برد گیم ها یک دسته از تفریحات هستند که به بازی های رومیزی نیز در بین افراد شهرت دارند.در واقع بازی های رومیزی، دسته ای از سرگرمی ها و تفریحاتی هستند که افراد می توانند به صورت دسته ‌جمعی به آن مشغول شده و لحظات فوق العاده ای داشته باشند. شاید اگر بخواهیم قدیمی ترین بازی های رومیزی یا برد گیم را نگاهی انداخته و این بازی ها را به شما معرفی کنیم، می توان به بازی هایی نظیر شطرنج، تخته نرد، منچ، مار و پله، مونوپولی، ریسک و... اشاره کرد.

 

تصویر کافه گیم های تهران

 

پارک ارم تهران - معرفی قدیمی ترین و بزرگترین شهربازی تهران + باغ وحش و رستوران


امروزه شاهد رشد این مقوله هستیم و به همین دلیل نیز هر ساله بیش از هزاران برد گیم جدید در سراسر جهان تولید می شود و کشور ما نیز در این زمینه پیشرفت های بسیار زیادی کرده و گروه های مختلفی هر ساله در حال طراحی و تولید بازی های جدیدی در این حیطه هستند.محبوبیت بازی مافیا سبب شده تا کافه برد گیم ها نیز رونق بسیار زیادی پیدا کنند و افرادی که علاقه مند هستند تا این بازی را انجام داده و از آن لذت ببرند، بتوانند در کافه برد گیم ها به این بازی هیجان انگیز مشغول شوند.

بهترین برد گیم های تهران

تا چند سال گذشته شاید تنها چند کافه برد گیم محدود در سراسر ایران وجود داشت، اما امروزه شما می توانید در هر استان چندین کافه برد گیم مختلف را مشاهده کنید.این مسئله سبب شده تا افراد بتوانند بدون مشکل و به راحتی در استان های محل سکونت خود نیز سری به کافه برد گیم ها زده و از این مکان های جذاب بازدید کنند، اما اگر بخواهیم نگاهی به کافه برد گیم های شهر تهران انداخته و از آن ها نام ببریم، باید به موارد زیر اشاره کرد:

کافه برد

خیابان مطهری. نرسیده به سهروردی. پلاک ۱۲۰. طبقه زیر همکف

کافه گیک

کریمخان. خیابان سنائی. کوچه سوم. پلاک۴

کافه مایند اسپورت

گيشا. خیابان بلوچستان

کافه فکر

خیابان شهید بهایی جنوبی. انتهای خیابان ایرانشناسی. جنوب میدان شهدای دانشجو

 

شهربازی های تهران - فهرستی از بهترین شهربازی های تهران


کافه گیم ‌لند

زرتشت غربی. نرسیده به فلسطین. مجتمع تجاری کیان. طبقه همکف

مجموعه فکر کده

بلوار آفریقا. پایین‌ تر از اسفندیار. خیابان یزدان پناه. پلاک ۴۲

کافه بردگیم

خیابان انقلاب. خیابان فخر رازی. نرسیده به ژاندارمری. پلاک ۶۶

کافه بازی فکر بکر

خیابان پیروزی. بین مترو نبرد و پیروزی. پلاک ۵۰۸

کافه بازی

پاسداران شمالی خیابان رضایی. پلاک ۲۵. واحد ۳
در لیست بالا سعی کردیم تا شما را با بهترین کافه برد گیم های شهر تهران آشنا کرده و آدرس هر یک از این کافه ها را ارائه دهیم تا در هر زمان که علاقه‌ مند بودید تا از یکی از کافه برد گیم های شهر تهران بازدید کنید، بتوانید به راحتی به این هدف دست پیدا کنید.

 

بهترین کافه برد گیم های تهران


تفریح در کافه برد گیم 

برای رفتن به کافه برد گیم ها به شما پیشنهاد می دهیم تا این کار را به صورت دسته جمعی انجام دهید، اما این امکان وجود دارد تا اگر تنها هستید، بتوانید با افرادی که در آن کافه مشغول به فعالیت هستند بازی کنید و به همین دلیل به هیچ عنوان نباید نگران این باشید که تنهایی به کافه برد گیم ها بروید. البته نباید از این موضوع چشم‌ پوشی کرد که در کافه برد گیم تنها بازی وجود ندارد، بلکه همان طور که از نام این مکان ها پیدا است، شما می توانید از منوی این کافه ها نوشیدنی ها و خوراکی های مختلفی را سفارش داده و آن ها را میل کنید.در واقع در کافه برد گیم ها شما می توانید هم بازی کرده و هم مانند یک کافه از منوی آن محصولات مختلفی را برای نوش جان کردن سفارش دهید.

هزینه های رفتن به کافه برد گیم

یکی از سوالاتی که همواره مطرح می شود، هزینه های رفتن به کافه برد گیم است. برای پاسخ به این سوال باید گفت که همان ‌طور که شما به یک کافه رفته و خوراکی را سفارش داده و آن را میل می کنید، در کافه برد گیم نیز شما می توانید یک بازی سفارش داده و با دوستان خود به آن مشغول می شوید. برای آن که هزینه بازدید شما از کافه برد این محاسبه شود، ممکن است روش های مختلفی وجود داشته باشد، اما فرمول اصلی که هزینه نهایی شما از روی آن محاسبه می شود، بر اساس فرمول زیر است:


هزینه‌ نهایی = هزینه هر بازی / ساعت × تعداد نفرات + هزینه‌ سفارشات


با توجه به فرمول بالا، مطمئنا متوجه خواهید شد که هر بازی هزینه منحصر به فردی داشته، تعداد نفرات شما بر روی هزینه کل تاثیر می گذارد و مدت زمانی که به بازی مشغول می شوید نیز ثبت شده و در هزینه نهایی به حساب می آید. به همین دلیل لازم است تا پیش از بازدید از هر کافه برد گیم از قیمت بازی های آن مطلع شده و سپس به این کافه برد گیم ها بروید.
موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت، این است که بسیاری از افراد به دلیل آن که اطلاع دقیقی از برد گیم ها نداشته و قوانین بازی ها را نمی دانند به سراغ کافه برد گیم ها نمی روند، اما باید به این نکته اشاره کرد که این امکان در کافه برد گیم ها فراهم شده تا افراد بتوانند بازی های مختلف را یاد بگیرند. در این مکان ها کارکنان هر کافه به مهمانان بازی های مختلف را آموزش داده و شما می توانید به راحتی این بازی ها را فرا گیرید و به آن ها مشغول شوید.

 

تفریحات تهران - بهترین تفریحات تهران که می توانید اوقات فراغت شاد و لذتبخشی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

 

علت محبوبیت برد گیم ها

شاید تا در گذشته برد گیم ها محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم نداشتند و تنها چند بازی مرسوم نظیر منچ، مار و پله، شطرنج، مونوپولی و... در بین افراد شناخته می شد، اما در سال های اخیر با تلاش های صورت گرفته، شاهد افزایش محبوبیت برد گیم ها در سراسر کشور هستیم.در ابتدا افراد بسیار زیادی برای واردات این محصولات به کشور تلاش کردند و پس از گذشت مدت زمانی شاهد فعالیت شرکت های مختلف در حوزه سرگرمی در این زمینه بودیم و امروزه بیش از ۵۰ شرکت مختلف در حوزه طراحی و تولید برد گیم فعالیت دارند. ایجاد کافه برد گیم ها و عرضه این محصولات در اسباب بازی فروشی ها و شهر کتاب ها باعث محبوبیت این بازی ها در بین نسل جدید شده است. از سوی دیگر، خانواده ها نیز علاقه مند هستند تا فرزندان شان به انجام این بازی ها مشغول شده و از بازی های ویدیویی فاصله بگیرند.

 برد گیم ها لحظات فوق العاده ای که برای خانواده ها به ارمغان آورده اند و همین موضوع سبب شده تا این بازی ها محبوبیت بسیار زیادی به دست بیاورند. یکی دیگر از نکاتی که لازم است تا به آن اشاره کرد، این است که شما می توانید با فراگیری هر برد گیم، مهارت منحصر به فردی را یاد بگیرید. به عنوان مثال برخی از برد گیم ها با تم تجارت هستند و شما می توانید با تجربه این بازی ها مهارت خرید و فروش و تجارت خود را افزایش دهید. برخی از این بازی ها حرکتی بوده و مهارت های حرکتی شما را ارتقا می دهند. در واقع با توجه به مهارتی که قصد یادگیری آن را دارید، برد گیم های منحصر به فرد طراحی و تولید شده است.

 

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!


حرف آخر
در این مطلب نگاهی به کافه برد گیم های شهر تهران انداخته و این مکان ها را به شما معرفی کردیم. سپس در رابطه با برد گیم ها توضیح داده و جهان این محصولات فوق العاده را به شما معرفی کردیم. اگر علاقه مند هستید تا یک تجربه جدیدی را بدست بیاورید، به شما پیشنهاد می کنیم تا حتماً به سراغ کافه برد گیم های شهر تهران رفته و به این تفریح هیجان انگیز مشغول شوید.

 

سرزمین عجایب -  سرزمین عجایب واقع در مرکز خرید تیراژه، امکان تفریح برای کودکان و فرصتی عالی برای خرید والدین فراهم کرده است.

 


 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر