بهترین ساحل های دبی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/08
بازدید: 987
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دبی، بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی است که به عروس خلیج فارس معروف است. دبی یکی از مدرن ترین شهر های جهان شده است و بسیاری از تفریحات مهیج خاورمیانه را در دل خود جای داده است. بسیاری از افراد ثروتمند خارجی برای سفر و اقامت لوکس دبی را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. این شهر همچنین مورد توجه توریست های ایرانی قرار می گیرد و توریست های ایرانی زیادی هر ساله با تور دبی به این کشور سفر می کنند. ساحل های دبی از جمله مناطقی هستند که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرند. از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین ساحل های دبی را برایتان معرفی کنیم تا بتوانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید. 

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. ساحل جی بی آر دبی
  2. ساحل بلک پالاس دبی
  3. ساحل کایت دبی
  4. ساحل جمیرا دبی

ساحل جی بی آر دبی

ساحل جی بی آر دبی

ساحل جی بی آر دبی یکی از سواحل دبی است که شهرداری دبی آن را بازسازی و احیا کرد. در این ساحل مسیر های پیاده روی فوق العاده و رستوران های بین المللی وجود دارند. علاوه بر این ها، بوتیک های بسیار شیک و هتل های لوکس هم در این ساحل وجود دارند که برای گردشگران بسیار جذاب هستند. در کنار خیابان ساحل جی بی آر، کافه، آب میوه فروشی و کیوسک های ژلاتو قرار دارند که می توانید لحظات لذت بخشی را در آن ها رقم بزنید. در این ساحل، حتی تفریحی مثل سینما هم تعبیه شده است. همچنین امکانات رفاهی دیگری مانند دوش آب، دستشویی، نمازخانه و... نیز در ساحل جی بی آر موجود است. در آب های این ساحل می توانید به ورزش های آبی مانند جت اسکی، فلای بورد، پدل بورد را تجربه کنید. علاوه بر این ها تجربه قایقرانی در این آب ها نیز لذت بخش خواهد بود. برای بازدید از ساحل جی بی آر می توانید تا ساعت 10 شب خود را با مترو دبی به این ساحل برسانید. کافی است سوار مترو دبی شوید و در ایستگاه مارینا از آن پیاده شوید. سپس سوار یک تراموا شوید و به ساحل جی بی آر بروید. 

ساحل بلک پالاس دبی

تور ارزان دبی - ارزان ترین تور دبی در بازار با آفر های ویژه و جذاب در لحظه آخر

ساحل بلک پالاس دبی

ساحل بلک پالاس یکی از سواحل آرام دبی است که در نزدیکی مجمع الجزایر نخل جمیرا قرار دارد. این ساحل لقب ساحل مخفی دبی را دارد و این به دلیل آن است که بسیار ساکت و آرام است. علی رقم این که این ساحل فاقد امکانات رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، دوش و دکه های فروش خوراکی و یا صندلی های مخصوص آفتاب است، ولی گردشگران برای دیدن چشم انداز بی نظیر آن نسبت به غروب آفتاب به این ساحل می آیند.  بعضی ها در این ساحل به ورزش والیبال ساحلی می پردازند و برخی همراه خود امکانات می آورند تا حمام آفتاب بگیرند. پیشنهاد ما این است که حوالی غروب آفتاب به این ساحل بروید تا از چشم انداز بی نظیر برج العرب و جزیره نخل حمیرا بهره ببرید. برای دسترسی به این ساحل، باید به خیابان شیخ زاید، شارع ام السقیم، خیابان پادشاه سلمان بن عبدالعزیز سعودی بروید. این ساحل به صورت شبانه روزی باز است. 

ساحل کایت دبی

ساحل کایت دبی

یکی دیگر از سواحل دبی که افراد که توجه گردشگران زیادی را جلب می کند، ساحل کایت دبی است. هر ساعتی به این ساحل قدم بگذارید، بادکنک ها و بادبادک هایی را می بینید که به آسمان پرواز کرده اند. 
در این ساحل اگر احساس گرسنگی کردید، می توانید به واگن های غذا که با شکل و شمایل بسیار زیبا در این ساحل قرار دارند بروید و یک دل سیر غذا بخورید. اگر به دویدن و پیاده روی در مسیر های ساحلی علاقه دارید، می توانید از مسیر 14 کیلومتری ساحل کایت دبی استفاده کنید. این مسیر بر اساس فواصل خاصی خط کشی شده است که می تواند به شما در محاسبه مسیری که دویده اید کمک کند. در این ساحل، زمین حرفه ای اسکی نیز وجود دارد که وسعتی بالغ بر 3100 متر دارد و در طراحی آن از عناصر مختلف خیابانی استفاده شده است تا علاقه مندان به اسکیت بتوانند به انجام حرکات نمایشی بپردازند. علاوه بر تمام این ها، در ساحل دبی زمین های والیبال نیز در نظر گرفته شده است. در این ساحل پارک جهان سیم نیز وجود دارد که می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. در این پارک، شبکه های تو در توی طناب ها و سیم ها در نظر گرفته شده که بالا رفتن از آن ها می تواند لذت بخش باشد. برای رفتن به ساحل کایت می توانید از مترو دبی استفاده کنید.کافی است در ایستگاه بانک نور پیاده شوید و مسیر کوتاه ایستگاه تا این ساحل را قدم بزنید. 

ساحل جمیرا دبی

ساحل جمیرا دبی

یکی از سواحل زیبای دبی ساحل جمیرا است. این ساحل سه کیلومتر امتداد دارد و روی آن را شن های طلایی رنگ پوشانده اند. زیبایی های این ساحل در کنار امکانات مدرنی که در آن وجود دارد، جمیرا را تبدیل به یکی از تفریح گاه های محبوب توریست ها کرده است.  این ساحل به سه بخش شرقی، مرکزی و غربی تقسیم شده است. در این ساحل قسمت های مخصوص شنا علامت گذاری شده است. قسمت مرکزی ساحل بیشتر مخصوص تفریحات آبی مانند جت اسکی، موج سواری و تفریحات آبی دیگر است. برای دسترسی به این ساحل به جاده جمیرا بروید، دقیقا زمانی که دریا نمایان می شود می توانید ساحل را هم ببینید و به سمت آن بروید. اگر با خودروی شخصی خود به این ساحل رفتید، بهتر است بدانید که از ساعت 13 تا 16 پارکینگ این ساحل رایگان است. ورودی این ساحل برای هر نفر 5 درهم بوده و از 7 صبح تا 11:30 شب پذیرای گردشگران است. .

تفریحات آبی دبی - مهیج ترین تفریحات آبی دبی را بشناسید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
بیشتر بخوانید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
روز مردگان؛ رقص با ارواح در جشن روز مردگان مکزیک + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.9 از 5 | از 100 کاربر